• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    En voor ik het vergeet, het verhaal begint een jaar na de opbouw van Terra Nova.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:46 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Gosh ik weet niks om terug te zeggen tegen Katherine!! :')]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:29 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mason Daniels - Trainer

    "Zeiden ze echt dat we gemeen waren?" Vroeg ik met de nadruk op gemeen. "Zie je nu wel? Sinds je hier bent heb ik nog geen enkel slecht woord over hun gezegd en hun ogen zijn we gemeen?"
    Ik stond op en liep net als haar naar het raam.
    "Ze willen je alleen maar laten denken dat we slecht zijn, ook al zijn we dat niet." Ik kruiste mijn armen en volgde haar blik naar beneden.
    "Ik heb u helemaal niet aan Rino mijn Dino voorgesteld." Zei ze.
    "Rino?" Vroeg ik geïnteresseerd. "Wie is Rino?"

    [Is Rino onzichtbaar? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Arg, daar had hij me. Ik aaide meneer Tor even en hoopte dat het genoeg zou zijn, maar ik liet iemand anders niet graag winnen, dus ging ik maar als een idioot rare geluidjes maken. Maakten torren eigenlijk wel een geluid? En welk?
    Oh, help, nu ging hij me met veel plezier gaan uitlachen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [@Sweetest...Verzin maar wat, maakt niet uit wat :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Teddy White - Botaniste
    Ik greep mijn wapen beter vast. Crap, volgens mij hebben ze me gezien! Ik keek naar beneden en zag vanuit mijn ooghoeken iemand uit de hut komen. Nu zat ik in de problemen. Ik zag een tak die naar de boomhut helde. Zou ik..? Ik schudde mijn hoofd. Nee Teddy, slecht idee! Aan de andere kant zat daar een meisje van Terra Nova en ze hadden me al gezien. Ik zat als versteend in de boom; wat moest ik doen?


    Cookies!

    Peyton

    "Hij praat heel graag maar je moet niet door hem hen praten dan word hij boos," zegt Jarmo gemeend terwijl hij de tor overhandigt.
    Ik grinnik wanneer April een beetje onwennig de tor aait en er vervolgens gekke geluidjes tegen maakt.
    "Snap jij wat ze zegt?" fluister ik tegen Jarmo, luid genoeg zodat April het kan horen.
    Triomfantelijk kijk ik haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nathan

    Een lach verscheen op mijn gezicht. 'Schattig hé..?' Grijnsde ik. 'Van hetzelfde.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Madeline Claire Prec - Kind
    "Zeiden ze echt dat we gemeen waren?" Vroeg hij met de nadruk op gemeen. "Zie je nu wel? Sinds je hier bent heb ik nog geen enkel slecht woord over hun gezegd en hun ogen zijn we gemeen?"
    Hij stond op en liep achter me aan naar het raam.
    "Ze willen je alleen maar laten denken dat we slecht zijn, ook al zijn we dat niet." Hij kruisde zijn armen en keek ook naar beneden. Rino was nu net uithet zicht
    "Rino?" Vroeg hij geïnteresseerd. "Wie is Rino?" Ging hij verder. Ik grinnikte en trok hem aan zijn hand mee. Ik liep naar beneden (als dat kan) en Rino kwam op me af gestormd. Hij keek even naar Mason nadat ik hem losgelaten had en ik ging langzaam over Rino's neus als geruststelling. 'Dit is Rino. Ik ken hem al sinds ik 5 was.' Zeg ik glimlachend. Een halfjaar ofzo. En anderen zagen hem ook. Rino was 100% dier. 'Ze zeggen dat jullie gevaarlijk zijn en Terra Nova willen uitroeien.' Beantwoorde ik laat zijn vraag. Ik zag dat een aantal jongens en meisjes raar naar Rino keken en plots greep er 1 naar het geweer. Mijn ogen verschoten ernaar van blij naar bang. Waren ze van plan Rino van me af te pakken?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jarmo

    "Snap jij wat ze zegt?" Ik schud mijn hoofd. 'Nee jij wel?' Payton schud ook zijn hoofd. 'Ik weet zeker dat Payton wel met Meneer Tor kan praten.' Knik ik overtuigt van mijn gelijk en ga op mijn tenen staan. Ik trek Payton naar me toe waardoor hij bijna net zo hoog is als ik. 'Want superhelden kunnen alles.' Fluister ik zachtjes.

    Mason Daniels - Trainer

    Ik merkte hoe één van de leerlingen naar zijn geweer greep.
    "Nee!" Brulde ik en liep met grote passen naar hem om vervolgens zijn geweer af te nemen. "Ben je nu echt zo achterlijk als je er uit ziet soldaat? Ga jij maar eventjes de wc's schrobben!"
    Ik gooide het geweer naar een vrouwelijke soldaat die het wapen behendig opving.
    "Hou het in het oog." Zei ik waarna ik me weer tot het kind wende. "Sorry van net, hij is nieuw hier en weet niet goed hoe we hier werken."
    Ik klopte bemoedigend op haar schouder en keek haar weer glimlachend aan.
    "En hoe oud is Rino?" Vroeg ik belangstellend.


    Katherine Adrian

    Lachend gaf ik hem een tik tegen zijn schouder en wilde weer wat zeggen totdat de barman een traag liedje afspeelde.
    "Oeh, ik ben dol op dit liedje!" Zei ik opgewekt en trok Nathan spontaan van zijn stoel. "Kom, dansen!"
    Ik sleurde hem mee naar de dansvloer en trok hem wat dichter naar me toe met een brede grijns terwijl ik me liet meevoeren op de muziek.
    Mijn armen rustte op zijn schouders terwijl ik hem met een glimlach aankeek.
    "Tegenstribbelen heeft geen zin." Grapte ik.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Teddy White - Botaniste
    Ik greep naar mijn portofoon die contact had met Terra Nova. Het grootste gevaar was dat de sixes het signaal misschien konden oppikken met hun apparatuur, maar ik moest ervoor zorgen dat het kind hier wegkwam.
    'Terra Nova, Teddy hier.' Mompel ik.
    'Terra Nova hier, wat is de melding?'
    'Ik zit in het kamp van de sixes, ze hebben een van onze kinderen.' Zeg ik terwijl ik uit mijn boom naar beneden kijk.


    Cookies!

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Oh nee toch! Hij begrijpt me niet! Ik heb mijn cursus Tors nog gehad in de toekomst, dus ik ben het denk ik vergeten! Misschien kan Peyton me wat woordjes bijleren, dan kan Jarmo erop letten dat ik het allemaal juist doe!' zei ik vrolijk. Dit was echt wel grappig...
    'Een superheld kan dat toch?' vroeg ik fluisterend aan peyton, ik hoopte dat ik het goed had opgevangen en wachtte op zijn reactie om hem uit te beginnen lachen. Superheld? Waar was hij in terechtgekomen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nathan

    'M-maar ik kan niet-,' Kath onderbrak me. 'Tegenstribbelen heeft geen zin.' Grapte ze. Ik rolde met mijn ogen maar glimlachte erbij. Ik legde mijn armen rond haar middel en deed een paar pose's die ik op een schoolgala had geleerd. Ik liet haar een rondje draaien, trok haar naar me toe en liet haar naar achter leunen. Ik glimlachte: dit was eigenlijk best wel leuk.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 20:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Peyton

    "Nee jij wel?" Ik schud op mijn beurt mijn hoofd. "Ik weet zeker dat Payton wel met Meneer Tor kan praten." zegt Jarmo overtuigd terwijl hij op zijn tippen gaat staan. Hij trekt me naar zich toe. "Want superhelden kunnen alles," fluistert hij.
    "Oh nee toch! Hij begrijpt me niet! Ik heb mijn cursus Tors nog gehad in de toekomst, dus ik ben het denk ik vergeten! Misschien kan Peyton me wat woordjes bijleren, dan kan Jarmo erop letten dat ik het allemaal juist doe!" zegt April vrolijk. "Een superheld kan dat toch?"
    Ik kijk haar vragend aan.
    "Superheld? Ik weet niet waar je het over hebt," zeg ik tegen haar. Ik knipoog naar Jarmo. "En ik ben zelf nog in de leer bij Jarmo, hij is namelijk de expert. Je zult hem om lessen moeten vragen," zeg ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aprilynne Stone, verpleegster/labohulpje

    Ik zag de nit erg subtiele knipoog. 'Wil je mijn superheld niet zijn?' fluisterde ik grinnikend in zijn oor, de manier waarop hij met kinderen om kan gaan is erg bewonderenswaardig, dus ik speelde het spel maar mee.
    'Zo Jarmo, hoe zeg ik hallo tegen meneer Tor?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...