• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    En voor ik het vergeet, het verhaal begint een jaar na de opbouw van Terra Nova.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:46 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    "Mary liefje...Ik weet dat ze dat niet zal doen." zei Mason, en mijn wangen kleurden onbewust rood bij het tweede woord. Ik hervatte me snel weer, en knikte toen. Ik hoopte het maar..
    Geamuseerd keek ik naar Mason, en het meisje dat blijkbaar Madeline heette. Ik had nooit verwacht dat Mason zo lief kon doen tegen een kind.. In mijn ooghoeken zag ik iets in de bomen bewegen, en toen opkeek zag ik niets. Was ik aan het hallicuneren? Ik haalde mijn schouders op en keek weer naar de andere twee. En daar was het weer. Een schim. Ik keek nogmaals uit het raam, en kneep mijn ogen samen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'En Kathy, Maddy en ik dan?' vroeg ik zogenaamd beledigd, maar ik begon erna wel te lachen.
    'Een echte man heeft mannenvrienden nodig hè?' vroeg ik, ik gaf hem een zachte por. Subtiel lachte ik naar Peyton, de geniale architect die zo ver gedreven was door dit kind dat hij met zijn beste vriend de tor aan het praten was, het was wel ongelofelijk lief dat hij zo goed met kinderen overweg kon...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "En Kathy, Maddy en ik dan?" vraagt April. Al snel moet ze lachen. Het is een charmante lach, moet ik toegeven. "Een echte man heeft mannenvrienden nodig hè?"
    Nu is het mijn beurt om te lachen. Volgens haar val ik dus niet onder het begrip "echte man" gezien mijn beste vriend een jochie van zeven is.
    "Bedankt," zeg ik geamuseerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    Ik grinnik. 'Eigenlijk is iedereen mijn beste vriend of vriendin ook Katy en jij. ' ik snel naar meneer tot die weg gekropen was. 'Dat vind meneer tor ook want dat zei hij net. ' ik til de tor op en hou die voor haar neus. 'Payton wanneer mag ik een huis komen tekenen? ' vraag ik hem.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Altijd! Heel stoer, zo'n man die goed met kinderen om kan gaan en met torren probeert te praten, je doet het trouwens niet goed, je hebt zo'n vlieg-achtig accent, hoe moet meneer Tor dat nu snappen?' plaagde ik hem grinnikend. Hopelijk kon hij ertegen dat ik hem uitlachte met zijn slechte brabbeltaal...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Peyton praat niet met die tor? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mason Daniels - Trainer

    "Figuurlijk?" Vroeg ik weer met een warme glimlach. "Wel, dat wil zeggen dat je het niet letterlijk moet nemen. Het is maar een uitdrukking, je weet wel, bij wijze van spreken."
    Het kindje keek me men een engelen glimlach aan, waardoor ik automatisch moest lachen.
    "Ooit zal je het wel snappen." Grinnikte ik. "Maar je kan altijd terug, zolang je maar beseft dat we jou nooit iets zouden aan doen en we er altijd voor je zijn."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    ''Mason, volgens mij zit er iemand in die boom'' mompelde ik, terwijl ik de persoon nogsteeds probeerde te ontmaskeren. -Teddy (:- Ik hield voor de zekerheid mijn hand op de pistool in mijn zak, je wist maar nooit hier..

    [beetje kort, maar ik ga nu eventjes een film kijken dus ik kan wat laat reageren (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roane schreef:
    [Peyton praat niet met die tor? :')]


    [Well... Jarmo does :D]

    Mason Daniels - Trainer

    Ik wendde me even tot Marilynn en fronste mijn wenkbrauwen terwijl ik even nadacht.
    "Ga eens kijken en neem wat mannen mee." Zei ik kalm. "Je weet maar nooit."
    Ergens had ik het gevoel dat het waarschijnlijk mensen uit Terra Nova waren dus kon je maar niet voorzichtig genoeg zijn.
    Als ze zouden aanvallen, zouden wij deze slag waarschijnlijk winnen aangezien we op eigen terrein waren en hier gewapende mensen rondliepen die door mij persoonlijk getraind waren om mensen te doden.
    Het waren mijn persoonlijke marionetten die ik naar mijn hand kon zetten als ik dat wilde.
    Daarom hield ik er zo van om trainer te zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ze plaagt hem graag...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Madeline Claire Prec
    "Ooit zal je het wel snappen." Grinnikte Hij. "Maar je kan altijd terug, zolang je maar beseft dat we jou nooit iets zouden aan doen en we er altijd voor je zijn." Vervolgde hij. 'Maar in Terra Nova zegen ze dat jullie Gemeen zijn, maar ik zie dat helemaal niet.' Zeg ik zacht. Ik begreep het niet.
    ''Mason, volgens mij zit er iemand in die boom'' mompelde die Mary. Ik keek om en liep ook naar het raam. 'Misschien is hè Jade. Ik zie haar als een soort van zus. Ze heeft zwart haar en een zonnebril. Ze komt ook vaak buiten terra Nova.' Informeer ik hun. Ik zie Rino nog steeds onderaan de boom ongerust op me wachten. 'Ik heb u helemaal niet aan Rino mijn Dino voorgesteld.' Zeg ik tegen de man die Mason heet. Om me af te leiden van diegene die in de boom zit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dan klopt het nog steeds niet :')]

    Peyton

    "Altijd! Heel stoer, zo'n man die goed met kinderen om kan gaan en met torren probeert te praten, je doet het trouwens niet goed, je hebt zo'n vlieg-achtig accent, hoe moet meneer Tor dat nu snappen?" zegt April.
    Ik vouw mijn armen over elkaar en trek een wenkbrauw op. Er verschijnt een ondeugend lachje op mijn gezicht.
    "Als je het beter kunt, dan hoor ik je graag eens bezig," nodig ik haar grinnikend uit. "We gaan zo een huis tekenen, Jarmo. Maar mag April eerst even een gesprekje aanknopen met meneer Tor?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    "We gaan zo een huis tekenen, Jarmo. Maar mag April eerst even een gesprekje aanknopen met meneer Tor?" Ik knik braaf en oerhandig meneer tor aan April. 'Hij praat heel graag maar je moet niet door hem hen praten dan word hij boos.' Vertel ik nog met een steng gezicht.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    "Ga eens kijken en neem wat mannen mee." Zei hij kalm. "Je weet maar nooit." Ik knikte gehoorzaam en liep zijn boomhut uit, om vervolgens soepel uit de boom te springen. Ik snelde me naar alle hutjes toe, en liep richting een groep. ''Dave, Jason, meekomen. Er zit iemand van Terra Nova hier in de buurt'' commandeerde ik hen, en liep zonder te wachten richting de boom. Ik trok mijn M4A1, gewoon voor de zekerheid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''