• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    En voor ik het vergeet, het verhaal begint een jaar na de opbouw van Terra Nova.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:46 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Kan iemand Madeline of Amy - Lee tegenkomen? Madeline in Terra Nova rond aan het lopen met een dino (die niet zichtbaar is) en Amy - Lee die zit buuten in een boom zich verschuilen voor een T-Rex]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dus dan is Amy - Lee buiten Terra Nova? Toch? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jarmo

    Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Dat is zo cool! Mag ik ook een keer een huis tekenen? ' ik ga staan. 'Ik ben al 1,37 maar ik groei nog hoor. Later wil ik betalen jij zo groot worden als jou. ' glunder ik
    MIJN beste vriend maakte huizen, kon vliegen en was super groot!

    Griphook schreef:
    [Dus dan is Amy - Lee buiten Terra Nova? Toch? :'D]
    [Ja ik zal nog wel een berichtje schrijven :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dan betrap ik Madeline wel!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Maitresse, wanneer begin je ongeveer met Mason? (: ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Na eindelijk uitgeraasd te zijn over Katherines nieuwe huisdier, nam ik afscheid, mijn shift begon zo meteen. Ik liep terug naar het ziekenhuis wanneer ik Madeline weer zag, ze bewoog zich een beetje vreemd en droeg iets.
    'Hey Maddy, wat is dat?' vroeg ik haar lief, ik prutste haar handjes open en schrok achteruit, te veel dino's in terra nova op één dag. Dan merkte ik de wonde op: 'Wat is er met hem gebeurd? Heeft hij pijn? Mag ik hem verzorgen?' vroeg ik aan het kleine meisje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mason Daniels - Trainer spionnen

    Op mijn gitaar speelde ik een rustige melodie terwijl ik verveeld toekeek naar de spionnen die ik aan het opleiden was.
    "Wees niet zo'n watje." Snauwde ik naar één van de jongens die zich gewonnen gaf. "In een echt gevecht is het vechten of sterven...niet opgeven."
    Ik stopte met spelen, legde de gitaar naast mijn stoel en wandelde op de jongen vast om hem vervolgens aan zijn kraag omhoog te trekken zodat hij amper de grond raakte.
    "Je bent geen man." Siste ik. "Je bent nog maar een jongen."
    Toen ik hem losliet wandelde ik weer naar mijn stoel, nam mijn gitaar weer op en speelde verder met het melodietje.
    Ik wist maar al te goed dat ik een harde trainer was, maar als ik dat niet was kwam er niets van.
    De mensen in opleiding deden hun best, zowel de dames als de heren en dat maakte me zo'n trotse trainer omdat ik wist dat mijn methode effect had.


    [Sorry ben nu pas thuis van school]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Iemand die met Mallory iets wilt doen? =3]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Iemand die met Mallory iets wilt doen? =3]


    [Vanessa is alleen in de kleding winkel?]

    Mallory Tracy

    Ik keek nog even bij mijn planten, alles leek veilig en in orde, geen nieuwe vermissingen. Dus maakte ik mijn sigaret uit en stopte hem terug in mijn zakje. Ik wilde deze wereld niet net zo erg vervuilen als de vorige, dus ging hij meteen de vuilvernietiger in. Op mijn gemak wandelde ik terug naar het bewoonde gedeelte van Terra Nova en zag iets wat ik nog nooit gezien had. "Hé, een kledingwinkeltje!" zei ik lachend. Dat was leuk, ik was echt verzot op kleding. Ik duwde de deur open en kwam binnen. "Hallo!" zei ik meteen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:55 ]


    Your make-up is terrible

    Vanessa

    Toen de ramen eindelijk open waren en er frisse lucht binnen kwam hoorde ik een stem. "Hallo!" Ik draai me om en glimlach als ik een vrouw van rond de 20 zie. 'Hallo.' Glimlach ik terug en loop naar de toonbank

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    ik gaapte nog even, en besloot een sigaret op te steken. Dankzij de tabak die hier groeide en de lucifers die we van onzelf hadden, was het mogelijk om gewoon te roken. Gelukkig maar, anders was ik gék geworden. Op mijn gemakje nam ik een trekje, en ik voelde hoe de rook mijn longen binnendrong. Langzaam blies ik het weer uit. Ik hoorde hoe Mason tegen zijn 'leerlingen' schreeuwde, en een onbewuste grijns verscheen op mijn gezicht. Heerlijk, hoe iemand zo hard kon zijn. Ik had inmiddels mijn sigaret opgerookt, en haalde mijn schouders op. Ik gooide het op de grond, en liep weer mijn boomhutje in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nathan

    Ik grinnikte opnieuw bij het aandenken aan het 'ongelukje' van vorig jaar. 'Goed idee.' Grijnsde ik. 'Anders land 1 van ons weer in het ziekenhuis.' Mompelde ik er lachend aan toe. Direct kreeg ik een vernietigende blik van Teddy op me geworpen, die me alleen maar harder liet lachen.

    [Wist niks. :')]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:09 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mallory Tracy
    Ze begroette me terug en ik liep naar haar toe, aan de toonbank. "Ben je nieuw?" vroeg ik nieuwsgierig. "Ik heb je nog nooit eerder gezien." Ik keek even het winkeltje rond. "Ziet er geweldig uit." complimenteerde ik.


    Your make-up is terrible