• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    En voor ik het vergeet, het verhaal begint een jaar na de opbouw van Terra Nova.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:46 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jarmo

    Ik bekijk Payton hij was groot. Groter dan de dino en Kathy. 'Ben jij een superheld? Want die zijn ook groot en hebben een lueve vriendin zoas zij. ' ik wijs haar na. 'Maar je lijkt niet op een superheld. Je hebt geen cape... kun je wel vliegen? ' als dat zo was dan was MIJN beste vriend gewoon een suoer geld. Dat was toch wel heel cool.

    Peyton

    "Ben jij een superheld? Want die zijn ook groot en hebben een lieve vriendin zoas zij," zegt Jarmo terwijl hij Mallory nawijst. "Maar je lijkt niet op een superheld. Je hebt geen cape... kun je wel vliegen?" vraagt hij dan. Ik raak helemaal vertederd door dit kereltje. Ik denk even na. Ik kan aardig wat tekenen, misschien kan ik maar beter meegaan in zijn gedachten. Ik kijk een keer geheimzinnig om me heen.
    "Ja, maar dat mag je tegen niemand zeggen, oké? Dat is ons geheimpje," zeg ik met een knipoog. "Ik kan het je nu niet laten zien, maar misschien doe ik dat binnenkort wel een keertje. En ik denk," zeg ik terwijl ik een hem heel zachtjes in zijn borstkas por. "Dat jij het perfecte hulpje zou zijn."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    Mijn ogen worden groot. 'Echt? ' vraag ik vol ongeloof. 'Maar wat is dan jou supernaam en en uhm heb je superlrachten? ' ik kijk payton hoopvol aan. Mijn dag kon niet meer stuk. Ik was meneer tor gelijk weer vergeten. Payton was veel en veel cooler en die kon ik tenminsten niet zo makkelijk verliezen.

    [Ik ga naar bed, slaap lekker iedereeen]


    Your make-up is terrible

    [Slaap zacht ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Peyton

    "Echt?" vraagt Jarmo verwondert. "Maar wat is dan jou supernaam en en uhm heb je superkrachten?"
    Verdorie, daar had ik niet op gerekend. Ik kan zo even niks verzinnen maar ik wil die kleine niet teleurstellen.
    "Weet je wat?" zeg ik dan. "Hier lopen teveel mensen rond, maar als je morgenmiddag even bij mij langs komt, dan vertel en toon ik je alles," zeg ik geheimzinnig. Ik knipoog nog even en leg mijn wijsvinger tegen zijn mond als teken dat hij echt niks mag zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    Ik kan niets anders doen dan glimlachen dit was een geweldige dag. 'Goed. ' stem ik in. 'En wat doe je dan als je niet een superheld bent? Ben je dan ook soldaat? ' ik was gaan zitten en wrijf eventjes over mijn neus. 'Ik ga later dino's temmen want zij zijn de mooiste dieren. '

    Arion

    "Goed. En wat doe je dan als je niet een superheld bent? Ben je dan ook soldaat?" Die jongen weet niet van ophouden, ik moet er even om lachen. "Ik ga later dino's temmen want zij zijn de mooiste dieren."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee ik ben geen soldaat. Ik maak van die hele grote gebouwen, dan denkt namelijk niemand dat ik een superheld ben. En dino's zijn inderdaad heel mooie dieren. Er zijn niet veel mensen die kunnen zeggen dat ze al een echte dino gezien hebben. Ik denk dat jij de beste dinotemmer van heel Terra Nova wordt."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    Ik knik. 'Ja dat denk ik ook want ik weet ALLES van dino's. ' ik bekijk de gebouwen. 'Maakt je sie alleen want als je dat doet dan zien ze dat je super sterk bent en dan weten ze alsnog dat je een superheld bent. ' Ik kijk omhoog naar Payton. 'Hoe groot ben je eigenlijk? '

    Artemis Audrey - onderzoekster van de 1e levensvorm op aarde

    Nadat ik mijn lunch op heb ga ik weer verder. Zo ga ik door tot 7 uur en drink dan een kop soep. Daarna sluit ik de apparatuur af en loop ik naar de deur. Ik druk het lichtknopje in en alle lampen flikkerden uit. Zo loop ik de gang door waar mijn lab zit. Links, rechts en ik ben er. Een witte deur net zoals alle anderen, maar deze is met een speer op het handvat. Artemis, godin van de jacht. Mijn kamer dus. Ik loop mijn kamer in en ga op mijn bed zitten. Groot kon je nou niet echt zeggen van deze kamer. Er kon alleen een bed, een stoel, een kast en een klein bureautje in. Gelukkig was mijn bed wat hoger, met een trapje, en kon mijn bureau daar onder. De kast hing vol met mijn kleren en de la die er in zat, daar stonden mijn schoenen in. Ik borstel snel mijn zwarte haren en pak dan een boek dat ik superleuk vind. Ik ga op mijn bed liggen en begin te lezen. Rond 10 uur sluit ik het boek, niet alleen omdat ik ga slapen maar ook omdat het uit is. Ik knip het licht uit en trek de deken tot onder mijn kin.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Peyton

    "Ja dat denk ik ook want ik weet ALLES van dino's." In stilte bekijkt hij de gebouwen. "Maak je die alleen want als je dat doet dan zien ze dat je super sterk bent en dan weten ze alsnog dat je een superheld bent." Dit kleine ventje is nog slim ook! Ik mag hem meer en meer met de minuut. Dan kijkt hij naar me op. "Hoe groot ben je eigenlijk?"
    Wanneer het stil bljft weet ik dat hij uitgepraat is. Ik denk even na over zijn vragen.
    "Nee, ik maak ze niet zelf. Ik zet op papier hoe ze precies moeten gemaakt worden en dan help ik andere mensen om er een echt gebouw van te maken. En ik ben 1m86. En jij?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Dat is zo cool! Mag ik ook een keer een huis tekenen? ' ik ga staan. 'Ik ben al 1,37 maar ik groei nog hoor. Later wil ik betalen jij zo groot worden als jou. ' glunder ik
    MIJN beste vriend maakte huizen, kon vliegen en was super groot!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:31 ]

    Zaina Fitz - Verpleegster
    "Inderdaad," antwoord ze terug op mijn zojuist uitgesproken zin. "Nou vertel, wat had je in gedachten dan?" Sierlijk gooit Abigail haar bananenschil weg, ik volg haar voorbeeld en wrijf even over mijn buik. Dat was een goed bedachte vraag.
    "Hmm," zeg ik nadenkend en haal het stiekje van mijn hand, die ik vervolgens met een simpele beweging door mijn haar haal. Een losse knot is het resultaat. "Ik heb altijd al op dino's willen rijden." grap ik, maar haal dan mijn schouders op. "Om eerlijk te zijn, geen flauw idee. Weet jij iets?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Abigail 'Abby' Taylor Billington ~ verpleegster

    "Ik heb altijd al op dino's willen rijden." Zei Zaina. "Om eerlijk te zijn, geen flauw idee. Weet jij iets?" ging ze verder. Bij dat eerste begonnen mijn ogen te glunderen en ik grijnsde. ''Nou, dan doen we dat toch?'' en voordat Zaina antwoord kon geven, ging ik opzoek naar een plantetende dinosaurus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Madeline Claire Prec ~ Kind
    Ik keek op toen ik hetzelfde dier als nu terug zag lopen met nog een beest. Ik verschool me achter Rino die nu snoof. Ze gromde naar Rino en ik veroerde me niet. Ik hoorde opeens een schel gepiep. Van een Diertje(Alleen dan in de pas geboren versie) hij was groen volgens mij een Stegosaurus en de wezens keken ernaar. Hun ogen stonden vijandig. 'Maar ze bang Rino zorg dat we weggaan.' Zeg ik smekend. Rino snuift weer en bruld en denderd op de dieren af. Ik weet me nog net vast te houden en ik voel dat hij tegen ze aan botst. Ze rennen weer weg en ik stap van Rino af. Het kleine diertje was mooi wit met goud geel. Hij had een snee, maar zonder verzorging kon dat zijn dood zijn. Het was een planteneter dat zag je gewoon. Ik ging op mijn hurken en tilde hem op. Weer piepte hij, maar ik keek hem rustig aan. Hij was vertederend. 'Ik ga je beter maken beloofd.' Zeg ik zacht. Ik Til hem op en loop de berg af. Ik schrik als ik een dode Stegosaurus zie. Een volwassen vrouwtje zo te zien. Ik deed het kleine jongetje onder mijn jas en rende terug weer onder het hek door. Ik hou het beestje onder mijn jasje zodat niemand hem zag of hoorde. Nu maar niemand tegenkomen

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 15:49 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break