• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ben er vandaag weer. Was ik vergeten te melden dat ik gister niet kon??? leuk idee btw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben er vanavond weer, had een slaapfeestje en volgens mij had ik dat gemeld? Denk ik. Greatzz. ForeverZaynx]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 10:25 ]


    They always say we are the best fans, but they are the best idols.

    [wat is er allemaal gebeurd?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ niet veel, belle & Damon zijn aan t zwemmen volgens mij. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [wil je met josephine nog reageren ze vroeg of ze voor het ontbijt ook iets voor zichzelf mochten sdoen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jip.

    "Ik ga even eten halen, mijn buik heeft honger," Zegt hij, waarna hij met zijn bord naar het buffet loopt."Oke," mompel ik nog, waarna ik zelf weer begin te eten. De verse sla smaakt heerlijk, netzoals de stukjes kip. Ondanks dat ik me niet thuis voel in de klas, vind ik dit hotel echt super.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik ben wel stiekem met huiswekr]
    [jip kan praten met luna]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 10:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [wil je met josephine nog reageren ze vroeg of ze voor het ontbijt ook iets voor zichzelf mochten sdoen]


    [Je kan toch ook stiekem voor het ontbijt gaan ofzo ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [dat is waar. Wie wilt er kletsen met luna]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ailean

    Na het eten sta ik op en loop naar mijn kamer. Ik kan het
    kranten berichtje om de een of andere reden moet van me af zetten. Waarom? Geen idee. Ik open de deur en loop direct naar de badkamer voor een douche. Nadat gedaan te hebben trek ik mijn pyjama aan en ga op ned zitten.

    Luna
    Ik schuif mijn stoel naar achter en loop naar boven. Eindelijk rust denk ik bij mezelf als ik mijn kamerdeur dicht doe. Ik zet mijn muziek hard aan en zing mee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rajah schreef:
    Belle

    "Merk ik anders niet veel van," zegt hij uitdagend.
    Grijnzend kijkt hij me aan.
    "Wacht maar," grinnik ik. "Dat komt vanzelf."
    Ik laat zijn hand los en haal hem weer door mijn haren. Dan frunnik ik aan een niet bestaand draadje van mijn tuniekje. Soms schenk ik Damon een lieve blik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Wacht maar," grinnikt Belle. "Dat komt vanzelf."
    Ze laat mijn hand los en gaat door haar haren. De sfeer wordt een beetje ongemakkelijk en ik ben blij als er een geluidje aangeeft dat we op de bovenste verdieping zijn.
    "Kom maar op met dat avontuur," lach ik. Ik laat Belle eerst uit de lift stappen en ga dan achter haar aan. "Alleen eerst even die zolder vinden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [.. Oke, hier heb ik veel gemist xD Waar is iedereen nu?]


    Cookies!

    [luna je kamergenoot is op de kamer aan het zingen met haar muziek]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan