• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Ik voel Damon's hand op mijn onderrug. Even ril ik, niet alleen van zijn aanraking maar ook van de kou die uit de kamer komt. Hij duwt me zachtjes vooruit. Wat aarzelend loop ik de kamer binnen en zie een grote, oude trap. Zo ééntje die ook in de lobby is maar dan verwaardeloosd.
    "Donker hier," fluistert Damon.
    Mijn stem zit hoog ik mijn keel.
    "Ja," piep ik zachtjes.
    Ik kruip wat dichter tegen Damon toe. Zachtjes loop ik de trap op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luna
    Ik knikte en pakte mijn Ipod met boksjes. Ik zette de jacuzzi aan en ging erin liggen. Het water was heerlijk. Ik zette weer muziek op en begon weer mee te zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pandora
    Ik liep weer door de hotelgangen naar beneden. Ik liep door de deur naar de tuinen en ging daar op een bankje zitten. De wind speelde met mijn haren en ik deed mijn vestje wat beter dicht.


    Cookies!

    Luna
    Toen ik klaar was, ik was niet echt een bad mens maar jaccuzi moest ik even uittesten. Kamde ik mijnharen en deed wat make-up op. Ik zocht naar een kort sportbroekje en een danstopje. Toen ik dat niet vond koos ik maar een dansjurkje Met een fles water en mijn muziek liep ik naar buiten. Ik zocht een rustig plekje in de schaduw. Hier zou niemand komen het lag tegen het einde van de tuin aan. Ik zette muziek aan en begon te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xForeverZayn = xMirrorMan


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Josephine

    Ik loop door de gangen heen. Iedereen was klaar met eten en was zijn eigen dingen wanneer doen.
    Ik kijk op mijn horloge, die geeft 21:30 aan. Er is geen vaste tijd dat ze naar bed moeten,naar dat zal wel laat worden.
    Gelukkig heb ik nu even de tijd om mijn kamer rustig te verkennen en mijn koffer uit te pakken.
    Ik kom bij mijn kamer aan en steek de de kaart in de gleuf van de deur.
    Knip het licht aan en pak mijn eerste koffer die op het bed ligt.
    Daarna maak de grote kleding kast open en leg de stapeltjes kleding in de kast, daarna hang ik de jurkjes aan de haakjes en leg ik mijn schoenen ook op een plank. Mijn makeup en overige toilet spullen leg ik op de toilet tafel neer.
    Zuchtend loop ik naar de badkamer en zet mijn douche spullen in de douche mijn tandenborstel op het plankje en zo ga ik nog een hele tijd door. "Zo, dat is klaar." Zeg ik opgelucht als alle tassen en koffers uitgepakt zijn.


    [ langste stukje ooit xd. ]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:42 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    MisPattinson schreef:
    Luna
    Toen ik klaar was, ik was niet echt een bad mens maar jaccuzi moest ik even uittesten. Kamde ik mijnharen en deed wat make-up op. Ik zocht naar een kort sportbroekje en een danstopje. Toen ik dat niet vond koos ik maar een dansjurkje Met een fles water en mijn muziek liep ik naar buiten. Ik zocht een rustig plekje in de schaduw. Hier zou niemand komen het lag tegen het einde van de tuin aan. Ik zette muziek aan en begon te dansen.


    [ het is al avond hea, dan heb je geen schaduw meer. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ow hahah faal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [ow hahah faal]


    [ haha, kan iedereen gebeuren! ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Pandora
    Ik had een boek meegenomen en ik zat te lezen in het flauwe licht van een lantaarn toen ik Luna aan zag komen lopen. Ze zette haar muziek op en begon te dansen. Ik kon haar niet zo goed zien, maar de muziek was goed te horen en om eerlijk te zijn vond ik het wel fijn.


    Cookies!

    Damon

    "Ja," piept Belle.
    Ik voel hoe ze dichter tegen me aan komt staan. Toch loopt ze de trap op.
    Ik neem opnieuw haar hand vast en knijp er geruststellend in.
    De vermolmde trap kraakt onder onze voeten. Ik laat mijn vrije hand langs de muur gaan, op zoek naar een schakelaar. Tevergeefs. Wanneer we boven zijn schrik ik omdat er iets aan mijn gezicht komt. In het wilde weg grijp ik ernaar. Ik heb een touwtje in mijn hand en zodra ik er aan trek komt er een klein gloeilampje tot leven.
    "Kijk nou, ik heb licht uitgevonden," lach ik.
    Ik doe me minder bang voor dan ik ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LUna.
    Ondanks dat het steeds donkerder werd bleef ik doorgaan.
    Er stonden wat lantaarnpalen. Snel trok ik spitzen aan en deed pirioutes, liep op mijn tenen en ging in een split. Dansen was iets wat ik al heel mijn leven deed. Ballet, streetdance, hiphop, jazz-ballet, stijldansen noem maar op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Josephine

    Ik ben nog heel erg moe van de reis, dus ik besluit om te gaan slapen. Eerst maar eens gaan douchen in deze ongelofelijk grote douche denk ik. Ik loop naar de badkamer en zet de douche alvast aan. De temperatuur zet ik hoog en snel stap ik eronder. Ik was mijn haar en vijf minuutjes later stap ik er alweer uit. Mijn haar doe ik in een losse knot nadat ik het heb drooggewreven.

    [ iemand een idee hoe je die links doet maar dan een woord ervan in de plaat, ben het vergeten :x ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    *hier je woord*


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xMirrorMan schreef:
    *hier je woord*



    Aha, thanks :D


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.