• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ikk wil wel luna ze heeft net eten gehaald]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Okay, als je eerst schrijft naar Jason dat hij net de eetzaal binnen komt lopen en de zaal rondkijkt voor een plekje, dan kom ik naar je toe :'D Ik moet eerst namelijk even snel iets regelen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Josephine

    "Oke, er zijn een paar mensen niet maar dat maakt niet uit."
    Zeg ik als iedereen aan de tafel zit. "Voor jullie ligt het schema voor morgen, ik wil graag dat iedereen morgen op tijd is dus zet een wekker of iets dergelijks. We gaan morgen een boswandeling doen en naar het museum, en als je dat niet leuk vindt of zoiets dan komt er overmorgen vast iets wat je wel leuk vind. Oh, en eetsmakelijk natuurlijk" Zelf sta ik nu op en loop naar het buffet.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Luna
    Ik kijk verveeld rond. Tot nu toe was het niet geweldig.
    Ik prikte wat groentes aan mijn vork en at het op.
    Ik keek even rond. overal kakkers en rijkelui mensen.
    Toen zag ik jason gehaast hierheen lopen.
    Ik girnikte hij was wel eens avker later.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 19:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Luna]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [foutje sorry ben er niet helemaal bij met mijn hoofd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik schrijf even met 't andere profiel hoor...)

    Jason Jae Blake
    Toen ik eenmaal bij mijn kamer was, zocht ik het pasje of sleuteltje wat ik ook alweer had gekregen (maar weer was kwijt geraakt ergens...) in één van mijn tassen. Echter toen ik het gevonden had, deed ik snel de deur open en dumpte ik alle tassen bij het bed neer, waarna ik een blik in de spiegel wierp en de deur dichtgooide. Het was etenstijd en ik had honger, dus haaste ik me zo snel mogelijk naar de eetzaal. Toen ik daar eenmaal was, keek ik om me heen en liep toen naar een meisje dat ik herkende als Luna. 'Hai,' zei ik, terwijl ik nog om me heen kijk voor andere plekken.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 19:42 ]


    Earth is the insane asylum for the universe.

    Luna
    "Heey weer eens te laat" grinikte ik weer.
    Het was echt een sukkeltje. Vaak spullen kwijt en noem maar op.
    Wel was hij erg aardig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nathan

    'Sure.' Mompelde ik schor. We liepen naar de kueken. Ik voelde hoe mijn hand zachtjes langs de haare schuurde, maar ik was niet eens in staat om me er druk om te maken of om hem weg te halen. Sorry hoor, het is ook helemáál niet logisch als je in tweestrijd bent wanneer je te horen hebt gekregen dat je waarschijnlijk dood bent. 'Je weet nu dat ik Nathan heet, maar hoe heet jij eigenlijk?' Vroeg ik om mezelf af te leiden.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Felicia

    'Je weet nu dat ik Nathan heet, maar hoe heet jij eigenlijk?' Vroeg Nathan.
    "Mijn naam is Felicia." Antwoordde ik een beetje afwezig terug terwijl ik aan het nadenken was over hoe het mogelijk zou kunnen zijn dat wij allebei dood waren. Dat kon gewoon niet toch?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jason Jae Blake
    "Heey weer eens te laat" grinnikte ze, en ik keek haar even verward aan. Totdat ik het idee krijg dat ik het snap en een "O"- gezicht maak. "Ja, ja, nou ja, zoveel kom ik toch niet te laat?" Waarna er een uitbundige lach mijn mond uit komt rollen. Ik pak een stoel en schuif mezelf bij haar aan, wachtend tot er eten mijn kant op komt - ook al weet ik dat ik het zelf moet pakken.

    (ik moet ff een gesprekje doen, ben zo terug)


    Earth is the insane asylum for the universe.

    Belle

    Een beetje verveeld prik ik in mijn escargot. Normaal zou ik ze in één keer naar binnenwerken. Heerlijk vind ik ze maar nu niet. De vorige smaakte me ook al niet wat wel vreemd is. Uit een mandje van de tafel pik ik een stukje stokbrood en haal het door het bruine vocht wat de cassoullet achterliet. Zachtjes krabbel ik aan het stukje terwijl ik met mijn ogen één voor één mijn mede leerlingen bekijk. Nogmaals, het was niet mijn idee om hier heen te gaan. Mijn vriendinnen zitten allemaal in een andere mentorklas dus in een ander land. Ik bijt even op mijn lip. Misschien trek ik daarom nu zoveel naar Damon toe. Ik wist wel dat hij bestond en wie zijn broer was maar meer ook eigenlijk niet. Ik heb me nooit zo geïnteresseert in hem. Zachtjes zucht ik en haal de slak uit zijn huisje.
    "Bon apetit Belle," fluister ik zachtjes en ik bijt op de slak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luna
    hIj lacht als hij snapt wat ik bedoelde. Daarna schuift hij zich aan en wacht. "Het eten heeft geen pootjes gekregen hoor" zeg ik lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kan Damon of Matthew miss een glimp van Annelore opvangen ofzo? :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damon

    Ik ga met een niet al te vol bord bij de anderen aan tafel zitten. Ik heb me ingehouden. Beter nog een keer gaan dan als een boer met een berg eten op zijn bord overkomen. Ik neem een hap en stop hem smakelijk in mijn mond. Het smaakt niet slecht, maar geef mij toch maar moeder's keuken. Plots bedenk ik me dat ik toch onbeleefd geweest ben.
    "Eh, smakelijk, iedereen," zeg ik rustig met een brede glimlach.
    Mijn blik kruist even die van Belle maar al snel concentreer ik me weer op het eten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.