• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Everdeen schreef:
    (...)

    [Vroeg ik net ook al, hahaha.]


    [het is denk ik leuker als alle districten een eigen coupé hebben maar dat er ook een gezamenlijke coupé is ofso anders zit je vast als de andere persoon van je district er niet is]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [het is denk ik leuker als alle districten een eigen coupé hebben maar dat er ook een gezamenlijke coupé is ofso anders zit je vast als de andere persoon van je district er niet is]


    [Lijkt mij ook een goed plan. Even kijken of iedereen het daar ongeveer mee eens is.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Fine with me ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lisbe - district 12.

    'Bondgenoten,' stem ik in met hem. 'Ik kwam net misschien bitchy over... Maar ik ben gewoon bang. Ik wil echt niet dood, en die arrogante- laat maar. Ze komt me gewoon mijn strot uit.' zeg ik tegen Iral en ik voel een traan langs mijn wang lopen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zefli

    Wanneer we ons coupé binnenkomen gaan mijn ogen wijdopen. Overdaad. Dat is het enige woord dat ik ervoor kan bedenken.
    "Wat een luxe. Ze weten wel wat mooi is in het Capitol," fluistert Sanri.
    Ik kijk haar aan met een lege blik.
    "Ze weten ook wat wreed is," mompel ik bitter.
    Ik ga zuchtend zitten en verberg mijn hoofd in mijn handen. Hoe is het mogelijk? Iedereen behalve Sanri en ik had een greintje hoop gehad om er zelf levend uit te raken. Ik weet maar al te goed dat dat nu niet meer kan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ben er weer ^^]


    El Diablo.

    Dhelia - District 7

    Als ik besluit dat ik genoeg van onze eigen coupé gezien heb, besluit ik door te lopen, tot ik in een geheel nieuwe kamer terecht kom. Vol met dure meubels, een enorme eettafel en dergelijke. Zenuwachtig laat ik me neerzakken op de bank. Met mijn armen om mijn buik geklemd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jillana

    'Ja, alle beroeps moeten meedoen, dan moorden we eerst de anderen uit en dan zien we wel' zeg ik, en glimlach. Niet fake of iets. 'Maargoed, want zijn jouw talenten eigenlijk?' vraag ik dan.

    [ Maar wacht, de mutilanten komen op het eind, dus dan moet Jill even finalist worden ^^ ]


    El Diablo.

    [of juist niet. zal wel een pain in the arse zijn voor de andere beroeps, als ze haar niet meer hebben]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Noooo, XD , bij de vorige hunger games rpg was ik ook zowat gelijk dood XD]


    El Diablo.

    [mulitanten kunnen ook wel eerder kom toch xd?]

    Aminia~District 1
    'Ja, alle beroeps moeten meedoen, dan moorden we eerst de anderen uit en dan zien we wel' glimlacht Jillana, 'Maargoed, want zijn jouw talenten eigenlijk?' vraagt ze. Ik trek even mijn wenkbrauwen op, 'Moeten?' lach ik spottend, 'ik moet helemaal niks. Ik besluit zelf wel met wie ik een bondgenootschap sluit,' zeg ik, 'En ik ga niet zeggen waar ik goed in ben, dan is het geen verrassing meer,' vervolg ik. Ik kijk even naar het meisje dat binnenkomt. Volgens mij komt ze uit District 7 maar ik weet het niet zeker.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Bondgenoten,' zegt ze. 'Ik kwam net misschien bitchy over... maar ik ben gewoon bang. Ik wil echt niet dood, en die arrogante- laat maar. Ze komt gewoon mijn strot uit.'
    Er biggelt een traan over haar wang.
    Hoewel ik haar ruzie met die andere niet goed heb gehoord, knik ik toch begrijpend. Dan worden we meegetrokken door vredebewakers en ik ga rustig met hen mee.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jillana

    'Maar het is wel slim' zeg ik, en loop dan verder tot ik in een grote kamer kom. Ik neem snel een glas water, en plof dan in een van de stoelen.


    El Diablo.

    Aminia~District 1
    'Maar het is wel slim,' zegt Jillana waarna ze verder loopt. Ik zucht even waarna ik achter haar aanloop naar een andere kamer maar ik ga niet naast haar zitten. Dan denk ik even na over het idee. Bondgenootschap met haar en de andere beroeps is waarschijnlijk wel handig aangezien de kans groot is dat de beroeps het beste kunnen vechten. Maar aan de andere kant, met alleen vechten kom je er niet. Als er niet zo veel dieren in de arena zijn zul je moeten leven van planten. Daar weten de andere Districten misschien meer van af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    Ik drink het laatste beetje van mijn water op, en zet dan het glas op tafel. Ik pak mijn mes uit het zakje van mijn jurkje. Het was een duur ding, maar dan heb je ook wat. Het eerste gedeelte is donker-blauw, daaruit kan een mooi scherp zilver mes schieten. Gewoon geweldig.


    El Diablo.