• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aminia~District 1
    Ik denk nog even na waarna ik op sta een naar het meisje van district 7 loop en naast haar ga zitten. 'District 7 is het toch?' vraag ik aan haar waarna ik mijn blik door de coupé laat gaan. Er zijn hier niet echt veel andere mensen. Ik vraag me af waar de andere tributen zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dhelia Forgrass - District 7
    "District zeven is het toch?" Ik schrik op en kijk het meisje dat naast me is gaan zitten aan. Ik bekijk haar van top tot teen, dan het meisje uit district twee achter haar. Was dit een valstrik? Toch besluit ik antwoord te geven.
    "Zeven ja, hoezo?" vraag ik nieuwsgierig. Zochten ze misschien alle beroeps op?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aminia~District 1
    'Zeven ja, hoezo?' zegt het meisje nieuwsgierig. Ik haal mijn schouders op, 'gewoon een vraagje. Ik dacht het al maar ik wist het niet zeker,' zeg ik nonchalant. 'Jullie industrie is toch hout? Met bomen enzo?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    Ik kijk even naar Aminia, ik weet niet wat ze doet. Misschien informatie winnen? Whatever. Ik speel even met het mes, en berg het dan weer op om vervolgens naar mijn coupé te lopen.


    El Diablo.

    Dhelia - District 7
    "Gewoon een vraagje. Ik dacht het al maar ik wist het niet zeker," zegt ze met een vriendelijke ondertoon. Even vraag ik me af of het gespeeld is. "Jullie industrie is toch hout? Met bomen enzo?" Ik frons mijn wenkbrauwen even. Het leek me toch wel logisch dat jongeren wisten in welk district wat gedaan werd.
    "Klopt, hout. District zeven staat vol met bomen." zeg ik glunderend. Ik miste het nu al.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aminia~District 1
    Ze fronst even. 'Klopt, hout. District zeven staat vol met bomen,' zegt ze dan. Ik knik, 'dat wist ik ook niet echt zeker,' grinnik ik dan waarna ik weer serieus word. Bomen, dus. Dan zullen ze dus wel bijlen en dat soort dingen gebruiken. 'In District 1 zijn niet echt veel bomen,' zeg ik uiteindelijk omdat ik niks beters weet te verzinnen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 21:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dhelia - District 7
    "dat wist ik ook niet echt zeker," Eerst wil ik vragen of ze dom is dat ze dat niet weet. Toch houd ik me bewust in. Ik zie haar denken. Waarschijnlijk denkt ze aan de wapens die ik zou kunnen gebruiken. Een bijl, waarschijnlijk. Het zou haar nog verbazen waarmee ik het liefst omga.
    "In District 1 zijn niet echt veel bomen," Ik glimlach even en haal mijn schouders op. Op school hadden we het soms over de andere districten.
    "Vast wel heel veel fabrieken, niet?" Ik maak verveelt een vlecht van mijn haar. "Jullie maken spullen voor het Capitool, is het niet?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jillane

    Zuchtend kleed ik me om, nu loop ik gewoon in een t-shirt en spijkerbroek . Ik loop terug naar de kamer, en plof op dezelfde stoel.


    El Diablo.

    Aminia~District 1
    'Vast wel heel veel fabrieken, niet?' ze maakt een vlecht in haar haar, 'Jullie maken spullen voor het Capitool, is het niet?' vraagt ze. 'Alleen luxe artikelen,' antwoord ik, 'en qua fabrieken valt het wel mee, die staan alleen op het industrieterrein.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    'Hey, waar hebben jullie het over?' vroeg ik, ja vriendelijker. Zolang we niet in de arena zaten moest dat kunnen, toch?


    El Diablo.

    Dhelia - district 7
    "Alleen luxe artikelen," antwoordt ze, "en qua fabrieken valt het wel mee, die staan alleen op het industrieterrein." Ik knik even. Bij ons in zeven stonden er nauwelijks fabrieken, alles werd gewoon regelrecht naar de trein gebracht, waar het doorgestuurd werd naar het Capitool.
    "Hey, waar hebben jullie het over?" Ik kijk even op. Het meisje uit twee. Deze keer vriendelijker dan eerst. Een norse blik komt er op mijn gezicht te staan.
    "Arrogantie verloren of gewoon hopeloos opzoek naar bondgenoten, of je zoekt een 'leuke' manier om me te vermoorden?" Ik kan het gewoon niet laten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jillana

    Ik zuchtte geïrriteerd, 'zolang we niet in de arena zijn kan ik wel aardig zijn toch?' zucht ik. Waarom denken mensen dat ik alleen arrogant kan zijn?


    El Diablo.

    Aminia~District 1
    Ik trek even mijn wenkbrauwen op als ik Jillana hoor. Normaal gesproken slaan mensen niet zo snel om qua aardig doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dhelia - district 7
    "Zolang we niet in de arena zijn kan ik wel aardig zijn toch?" Mijn wenkbrauwen schieten even omhoog. Dat kind bleef me verbazen.
    "Oh, wacht. Dus voor de camera ben je de arrogante, zelfverzekerde beroeps en als de camera weg is, wil je poeslief doen?" Ik rol mijn ogen en grijns even. "Mooi niet, ik ga." brom ik en zet mijn handen op mijn heupen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jillana

    'Moet ik iets bewijzen ofzo? Ik durf ook poeslief voor de camera te doen hoor!' grom ik, wat denkt dat rotkind wel niet?


    El Diablo.