• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jillana

    'Nog iets van 10 minuten' antwoord ik terwijl ik nog steeds naar buiten kijk. Dit is zo saai, verveel me dood. Ik draai een van mijn bruine lokken om mijn vinger en kijk naar de sterren.


    El Diablo.

    Leanry - District 3
    'Hoelang zal de treinreis duren?' Wat? Hoe moet ik dat weten.
    'Een half uur?' gok ik. Maar er wordt al voor me geantwoord.
    'Tien minuten.' Ik wist niet dat zij er ook was.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:00 ]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    [Doe eens wat kalmer aan. Er zijn heel wat mensen die niet kunnen reageren omdat ze er niet zijn of wachten op iemand. Geef die ook de kans om nog wat van de treinrit te kunnen meemaken. Jullie gaan zelf als een sneltrein.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Sorry =3 ]


    El Diablo.

    [Ik wilde idd net zeggen dat we de treinreis langer moeten laten duren]

    Aminia-District 1.
    Ik frons even, 'ik denk dat het nog wel langer duurt dan een halfuur ,' zucht ik, 'niet dat dat iets uit maakt want uiteindelijk komen we toch wel in de Arena terecht,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    'Voordat we in het Capitool aankomen ja, het eten wordt over 10 minuten opgediend' zucht ik. Ik kijk nog naar de jongen, en kijk dan weer naar buiten.


    El Diablo.

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    'Inderdaad,' mompel ik. 'Laten we maar naar de gemeenschappelijke coupé gaan, anders krijgen we nooit bondgenoten.'
    Eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in, maar ik weet dat het moet. Anders gaan we nog sneller dood dan gepland. En dat is niet de bedoeling. Maar waarschijnlijk zal ik het toch verpesten door mijn moeizame kennismakingen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Sorry...]

    Bethleen - District 6

    Het was goed om even met iemand te praten, maar langzamerhand werd ik eigenlijk steeds banger voor wat zou komen. Dit waren misschien de eerste hongerspelen in Nergië, maar ik had ze al wel gezien in Panem. En dat was verschrikkelijk.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Dhelia Forgrass - District 7
    Omdat de eigen coupé van district 7 nog zo ontzettend verlaten is, besluit ik toch terug te gaan naar de gezamenlijke coupé. Het was niet dat ik zo ontzettend graag met die hond uit twee aan de tafel zat, maar ik hoopte er echt op dat er misschien meer naar de kamer toe waren gegaan. Dat er een mogelijkheid was dat ik een bondgenootschap kon sluiten met een paar normale mensen. Zonder die enorme eigendunk en arrogantie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iral

    We zijn al een tijdje onderweg in de trein.
    Ik zit zwijgend in de gezamenlijke coupé en luister een beetje naar de gesprekken tussen alle kandidaten. Sommigen stralen arrogantie en zelfverzekerdheid uit. Nou, ik denk dat ik er als een klein, bang mannetje uit zie. Wat boeit me mijn uitstraling eigenlijk? Ik ga deze Spelen toch niet winnen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jillana

    Zuchtend loop ik terug naar een van de stoelen, en plof erin. Ik bedenk me net iets, wat als ik nou niet win. Hoe zou ik dan dood gaan? Ik heb al een paar keer de spelen in Panem gezien en dat was best erg. Sommigen worden gewoon vermoord door de anderen. Anderen verhongerden, en nog een paar werden verscheurd door mutilanten. Ik hoop als ik dood ga in de spelen het niet door die mutilanten is, laat me dan maar verhongeren..


    El Diablo.

    Dhelia - district 7
    Voorzichtig onderzoek ik de gezamenlijke coupé en besluit naast een jongen te zitten. Hij zit alleen, stil en dat bevalt me. Heel stilletjes kruip ik naast hem (Iral) op een stoel en staar even niets zinnig voor me uit. Dan kijk ik hem aan en steek mijn hand uit naar hem.
    "Ik ben Dhelia, district zeven." zeg ik zachtjes, net hard genoeg zodat de jongen het kan horen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 11:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zefli

    "Inderdaad. Laten we maar naar de gemeenschappelijke coupé gaan, anders krijgen we nooit bondgenoten," zegt Sanri.
    Ik trek mijn wenkbrauw op en til mijn hoofd omhoog om haar ongelovig aan te kijken.
    "Wat?" vraag ik stomverbaasd.
    Waarom wil ze bondgenoten? Ik wil geen band met mensen krijgen waarvan ik weet dat ik ze zal verliezen. Ik hoef geen mensen die schijnheilig doen om me dan hoogstwaarschijnlijk letterlijk een mes in de rug te steken. Wat ik echter wél wil is de concurrentie inschatten, dus ik besluit toch maar op te staan en mijn nichtje te volgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Iral

    Een meisje neemt plaats op de stoel naast me, maar ik blijf roerloos zitten. Dan zie ik uit mijn ooghoek dat ze iets voorover buigt en haar hand naar me uitsteekt.
    Ik draai mijn hoofd naar haar toe.
    'Ik ben Dhelia, district zeven,' zegt ze. Ze heeft bruin haar dat tot haar schouders komt en mooie, grijsgroene ogen. Haar wenkbrauwen zijn breed en ze heeft volle lippen.
    'Iral, district twaalf,' stel ik mezelf voor op dezelfde fluistertoon als haar, maar ik schud haar hand niet. Waarom zou ik vriendschappen gaan sluiten? Dat maakt het doden alleen maar moeilijker - als me dat lukt, tenminste. En daarbij, niemand wil bondgenootschap met district twaalf. Dat is een beetje het gekke-henkie district. Arm en zwak. Vroeg of laat zullen ze me dus wel bedriegen en vermoorden.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 12:34 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jillana

    Ik kijk even naar de anderen, jemig het lijkt wel alsof het hun niks boeit dat ze vermoord worden. Oké, ik weet nou ook niet bepaald zeker of ik ga winnen. Maar ik kom in elk geval ver. Maarja, het ligt er maar net aan wat de talenten van de anderen zijn.


    El Diablo.