• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    Ik heb ongeveer tot episode 50 gekeken maar ben daarna gestopt omdat ik er toch teveel gevecht in voor vond komen. Daar in tegen vind ik de verhaal lijn heel erg goed en vind ik het echt een leuke anime. (en ik weet het, dit verhaal zou niet zo kunnen lopen zonder dat gevecht, ik ben een beetje vaag)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik was gisteren begonnen, en ben op de helft van episode 1 xD
    Lol, ik kan dus nog niet echt meepraten ><


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    SPOILER? ~ niet lezen dus als je niet wilt weten wat er na ep 74 gebeurt.

    Ik durf niet verder te kijken dan ep 74. Mijn vriendin heeft me gespoilt, ze zei dat Lisanna weer terug kwam en heel klef ging doen met Natsu. En dat terwijl ik een diehard Natsu x Lucy fan ben. ));
    (ik lees nu eerst de manga, want ze zei dat er daar helemaal niks gebeurde tussen Lisanna en Natsu) ^.^

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 17:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik durf niet verder te kijken dan ep 74. Mijn vriendin heeft me gespoilt, ze zei dat Lisanna weer terug kwam en heel klef ging doen met Natsu. En dat terwijl ik een diehard Natsu x Lucy fan ben. ));
    (ik lees nu eerst de manga, want ze zei dat er daar helemaal niks gebeurde tussen Lisanna en Natsu) ^.^


    *Zucht* Dat wou ik net niet weten =.=


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LalaLoveGray schreef:
    (...)

    *Zucht* Dat wou ik net niet weten =.=


    Muaaaaaah nu heb ik gespoilt. TT____TT
    Vergeet wat ik getypt heb. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    SPOILER? ~ niet lezen dus als je niet wilt weten wat er na ep 74 gebeurt.

    Ik durf niet verder te kijken dan ep 74. Mijn vriendin heeft me gespoilt, ze zei dat Lisanna weer terug kwam en heel klef ging doen met Natsu. En dat terwijl ik een diehard Natsu x Lucy fan ben. ));
    (ik lees nu eerst de manga, want ze zei dat er daar helemaal niks gebeurde tussen Lisanna en Natsu) ^.^


    Nah, zo klef is het niet vind ik :3 Tenminste, niet dat Natsu klef doet. Natsu is gewoon good ol' Natsu (:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Yayde schreef:
    (...)

    Muaaaaaah nu heb ik gespoilt. TT____TT
    Vergeet wat ik getypt heb. ^.^


    Whaa, dat gaat nooit mijn hoofd meer uit!! Misschien ben ik het wel vergeten tegen de tijd dat ik bij die afleveringen ben x'D Ik ben nu bij 33 (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LalaLoveGray schreef:
    (...)

    Whaa, dat gaat nooit mijn hoofd meer uit!! Misschien ben ik het wel vergeten tegen de tijd dat ik bij die afleveringen ben x'D Ik ben nu bij 33 (A)


    Heb je Lisana's verhaal dan al gehad? O.o


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Heb je Lisana's verhaal dan al gehad? O.o


    SPOILER!

    Dat ze doodging bedoel je? (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Spoiler!!!

    ik ben nu het verhaal van die katjes aan het kijken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:39 ]

    xfoxvosx schreef:
    Ik ben nu over het verhaal van die katjes aan het kijken


    Aaah dat ben ik aan het lezen met de manga. Dat Fairy Tail Guild in een andere wereld komt, bedoel je?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oeh, jullie maken me nieuwsgierig xd
    Lol, ik ga het kijken :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    LalaLoveGray schreef:
    (...)

    SPOILER!

    Dat ze doodging bedoel je? (A)


    SPOILER!

    Soort van ja

    /SPOILER

    Is er iemand al up to date (dus alles tot nu toe gezien)?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Yayde schreef:
    (...)

    Aaah dat ben ik aan het lezen met de manga. Dat Fairy Tail Guild in een andere wereld komt, bedoel je?


    Ja:)

    Yayde schreef:
    SPOILER? ~ niet lezen dus als je niet wilt weten wat er na ep 74 gebeurt.

    Ik durf niet verder te kijken dan ep 74. Mijn vriendin heeft me gespoilt, ze zei dat Lisanna weer terug kwam en heel klef ging doen met Natsu. En dat terwijl ik een diehard Natsu x Lucy fan ben. ));
    (ik lees nu eerst de manga, want ze zei dat er daar helemaal niks gebeurde tussen Lisanna en Natsu) ^.^





    Spoiler
    Natsu en de andere komen in de wereld van happy en carla en daar is ook een guild met de personages van fairy tail alleen die mensen zijn anders dan de gewone En lisanne die is daar niet dood maar ik ben bij 94ep en natsu had alleen maar wen paar seconde gestaard naar haar alleen verder is er nog niks gebeurt. Maar bij ep 95 op het einde is lisanne dus weer terug....

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 23:17 ]