• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    xfoxvosx schreef:
    (...)
    SPOILER
    Natsu en de andere komen in de wereld van happy en carla en daar is ook een guild met de personages van fairy tail alleen die mensen zijn anders dan de gewone En lisanne die is daar niet dood maar ik ben bij 94ep en natsu had alleen maar wen paar seconde gestaard naar haar alleen verder is er nog niks gebeurt.


    SPOILER

    De wereld van Mystogan en Charle ja. Maar ik weet niet in hoeverre dit de wereld van Happy is... En dit zijn SPOILERS.

    NOG MEER SPOILERS, EPISODE VAN GISTER
    Ik vind 't echt geweldig om te zien hoe ze zijn na 7 jaar :') Dit zijn de momenten waarop ik weet dat Fairy Tail m'n favoriete anime is.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Wat zijn eigenlijk spoilers? -.-"

    xfoxvosx schreef:
    Wat zijn eigenlijk spoilers? -.-"


    Dat je zeg maar voor anderen "verraad" wat er gaat gebeuren in verdere episodes. Daarom zet je voor zo'n "tekst" SPOILER, zodat je mensen waarschuwt die daar nog niet zijn (voor het geval ze niet willen weten wat er gaat gebeuren), snap je? ~ sorry voor mijn crappy uitleg. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Dat je zeg maar voor anderen "verraad" wat er gaat gebeuren in verdere episodes. Daarom zet je voor zo'n "tekst" SPOILER, zodat je mensen waarschuwt die daar nog niet zijn (voor het geval ze niet willen weten wat er gaat gebeuren), snap je? ~ sorry voor mijn crappy uitleg. (;


    Ow oke bedankt voor de uitleg:)

    Het lijkt me leuk, ik ga kijken. :)

    Blackbirdd schreef:
    Het lijkt me leuk, ik ga kijken. :)


    Zeker doen ~!!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 17:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik heb tot honderd gezien ofzo alleen ben er mee gestopt


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik heb in 5 dagen tot 71 gekeken ofzo. Ik ben nu op het punt waar Gajeel emo aan het doen is, omdat hij geen kat heeft :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lol, ik heb besloten niet meer in het topic te kijken omdat ik TOCH alles lees terwijl er bij staat: spoiler x'D
    byebye (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Yoda schreef:
    Ik heb in 5 dagen tot 71 gekeken ofzo. Ik ben nu op het punt waar Gajeel emo aan het doen is, omdat hij geen kat heeft :Y)


    Hahahahhaha, jaaa dat vond ik echt grappig ^.^
    ~elke dragon slayer heeft een kat, behalve ik );


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb nu alle episodes gekeken die er zijn ik ga nu wachten want 30 maart ofzo dan komt er ook weer 1 episode weer bij

    xfoxvosx schreef:
    Ik heb nu alle episodes gekeken die er zijn ik ga nu wachten want 30 maart ofzo dan komt er ook weer 1 episode weer bij


    elke vrijdag op zaterdag nacht wordt er een uitgezonden :3 Tenminste, de Japanse, er is ook nog een Engelse versie

    en het is nu echt awesome :'D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Laat ik dit maar es gaan kijken ofzo :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Laat ik dit maar es gaan kijken ofzo :'D


    YOSH! Welke episode ben je nu?
    ~of moet je nog beginnen?


    | Reality is for people that lack imagination |

    waar kan ik die kjke??


    You can't not look cool with a crossbow.