• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    Ik wist dat je dat zou zeggen x'D. One day ga ik aan Code Geass beginnen. Maar ik vind dit wel zodanig geniaal dat Fairy Tail even voorrang krijgt :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Yoda schreef:
    Ik las, dat er bevestigd is, dat er een film gaat komen? Augustus 2012 komt hij uit in Japan fso? x]


    Ja, gerucht gaat dat er romantiek in voor gaat komen en dat de meeste fans er heel gelukkig van gaan worden. Stiekem hoop ik op Natsu x Lucy (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aurelia schreef:
    Ik wist dat je dat zou zeggen x'D. One day ga ik aan Code Geass beginnen. Maar ik vind dit wel zodanig geniaal dat Fairy Tail even voorrang krijgt :'].


    Zou ik ook doen:) alleen ik had code geass al gekeken toen ik nog niet wist dat fairy tail een super leuke anime was:)

    xfoxvosx schreef:
    (...)

    Zou ik ook doen:) alleen ik had code geass al gekeken toen ik nog niet wist dat fairy tail een super leuke anime was:)


    Geass & Death Note = must see

    Fairy Tail is alleen veel vetter :'D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli



    Awesome _O_ die moest even D:

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:41 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:



    Awesome _O_ die moest even D:


    XD

    Hoewel Erza er eigenlijk anders mee omgaat :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Yoda schreef:



    Awesome _O_ die moest even D:


    haha xD

    Meehh:( Ik ga die reacties niet meer lezen, jullie verklappen alles(huil) xD

    Echt, ik raak gewoon verslaafd aan die serie, zo leuk:O

    Yoda schreef:



    Awesome _O_ die moest even D:


    Whoa cool:D

    Ik vond het wel weer veilig genoeg om terug te komen in het topic :') Ik ben nu bij aflevering 82! en ik kan echt niet meer stoppen met kijken loool, ik ben ook de manga aan het lezen :') loooooooll


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LalaLoveGray schreef:
    Ik vond het wel weer veilig genoeg om terug te komen in het topic :') Ik ben nu bij aflevering 82! en ik kan echt niet meer stoppen met kijken loool, ik ben ook de manga aan het lezen :') loooooooll


    Hahahahaha, same here. (;
    Alleen ben ik iets minder gaan kijken, omdat ik ook One Piece kijk en aan Secret Garden ben begonnen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 15:35 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Fairy Tail is zo awesome ~!!
    (een van mijn favoriete anime, samen met Kaichou wa maid-sama en One Piece)
    Natsu en Wendy zijn mijn favoriete personages.

    NaLu <3




    ~sorry voor de vele youtube filmpjes. ^.^
    (ben nu btw bij ep 74, vandaag niet gekeken.)


    Ik ben niet de enige die voor NaLu (omg wat een naam) kiest. x.x
    Maar fuck Lisanna kwam terug. x"d Ik heb nog hoop.

    Ben bij episode 96 en heb ook al FT nails gemaakt.
    Klik.

    Ik kan geen spoilers vinden van Fairy Tail -___-"
    Gruvia (Het zijn eigenlijk best vage namen x'd) vind ik ook leuk <3
    Juvia sowieso :')

    Anyway, Fairy Tail is gewoon mijn favoriete anime, ook al heb ik 'm nog niet af lol :3

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:39 ]

    Ik vind het eigenlijk steeds vetter worden naarmate het verhaal vordert. Al ben ik niet ver. Anyhow, ik zie mezelf ervoor aan om de halve nacht door te brengen met dit kijken.
    (Herinnert zich het kijken van Death Note).
    Kan ik maar beter niet doen midden in de toetsweek :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een vriend die helemaal fan is van Fairy Tail, en eigenlijk wil ik het ook nog altijd eens gaan kijken, want het klinkt echt gaaf ;o

    Aurelia schreef:
    Ik vind het eigenlijk steeds vetter worden naarmate het verhaal vordert. Al ben ik niet ver. Anyhow, ik zie mezelf ervoor aan om de halve nacht door te brengen met dit kijken.
    (Herinnert zich het kijken van Death Note).
    Kan ik maar beter niet doen midden in de toetsweek :'].

    Welke episode ben je?
    Het viel me mee dat ik 10 was toen ik DN keek en dus om 10 uur naar bed moest en 11 uur in het weekend. Dus de hele nacht door zat er niet in voor mij. :')
    Ik ging dan wel elke avond met cup-a-soup kippensoep achter de laptop Death Note kijken. als ik nu de kippensoep ruik ruik ik Death Note, zal nooit veranderen. x"d
    [Ik vertel weer te lang >_>]