• ik heb donderdag vans gekocht maar ze snijden bij me hiel..
    ik heb nu al dikke sokken aan maar dat helpt niet.. ik heb er al zakdoekjes tussen gepropt maar niks helpt..
    wat kan je hier tegen doen?? het is volgens mijn gewoon inlopen want ze zijn wel de goede maat..


    My heart is yours and so am I

    Dan had je ze niet moeten kopen? Of had je er nog geen last van toen je ze aan had in de winkel?


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn Vans zijn ook een halve maat groter dan mijn normale schoenen, maar ik heb er nooit last van gehad - behalve dat ze in het begin piepten als ik stapte.
    Misschien een halve maat groter kopen? Volgens mij kan dat wel veel verschil maken.

    Gewoon inlopen, ook al had ik dat probleem met mijn Vans niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Bond schreef:
    Dan had je ze niet moeten kopen? Of had je er nog geen last van toen je ze aan had in de winkel?


    nee toen had ik er nog geen last van..


    My heart is yours and so am I

    Ik heb nooit last gehad van m'n vans. Ik heb 39, en al mijn vans zijn 38,5, en ze hebben me nooit pijn gedaan.
    Mss moet je een grotere maat kopen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hmm, ik heb zelf geen Vans, maar als het blijft snijden, is het een te kleine maat denk ik. Beter de volgende keer een grotere maat (;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fitzherbert schreef:
    Mijn Vans zijn ook een halve maat groter dan mijn normale schoenen, maar ik heb er nooit last van gehad - behalve dat ze in het begin piepten als ik stapte.
    Misschien een halve maat groter kopen? Volgens mij kan dat wel veel verschil maken.


    ze zijn al een maat te groot :')


    My heart is yours and so am I

    PaulTurner schreef:
    (...)

    nee toen had ik er nog geen last van..


    Dan denk ik gewoon inlopen met veel (blaren)plijsters...
    Ik had dat ook met mijn AllStars, ik heb vlak voor mijn tenen een nogal breed stuk en daar kreeg ik ook altijd last van... :W
    Maar nu gelukkig bijna niet meer... :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewoon inlopen. Ik heb net nog nieuwe korte allstars gekocht en de eerste twee keren dat ik ze aan had sneden ze ook in mijn hielen. Nu niet meer.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    Gewoon inlopen. Ik heb net nog nieuwe korte allstars gekocht en de eerste twee keren dat ik ze aan had sneden ze ook in mijn hielen. Nu niet meer.



    aah okee


    My heart is yours and so am I

    Fitzherbert schreef:
    Mijn Vans zijn ook een halve maat groter dan mijn normale schoenen, maar ik heb er nooit last van gehad - behalve dat ze in het begin piepten als ik stapte.
    Misschien een halve maat groter kopen? Volgens mij kan dat wel veel verschil maken.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Je hebt waarschijnlijk de nieuwe Era's (: Die zijn indd hard aan de achterkant bij de hiel. Mn vriend heeft ze ook, nu al een halfjaar, en heeft gezegd dat hij zeker een maand last had van die pijn maar je moet ze gewoon inlopen. En veel met pleisters werken en niet meteen een hele dag doen, maar ff een uurtje of 2! Dat zei de man van de winkel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dat had ik met mijn Nikes, ik kreeg altijd blaren op mn kleine tenen
    maar nu niet meer

    Gewoon pleisters op de blaren plakken, dan loop je ze vanzelf wel in en gaan de blaren niet telkens opnieuw open. Ik weet hoe je je voelt, ik moest Doc Martens inlopen, that's not fun either.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Heb ik ook een tijdje gehad met mijn Vans, maar als je ze inloopt worden ze wat wijder en dan heb je er als het goed is geen last meer van. Ik kan ze nu zelfs aan doen zonder mijn veters uit de knoop te halen.. hihi.