• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Wat een idioot, moest ik haar zijn had ik hem al afgemaakt, je hebt geluk met je tribuutje, een echt geschenk! Ik hoop alleen dat Melissande de juiste keuze maakt...' mompelde ik, ik keek weer een beetje op de verschillende schermen die in de controlekamer hingen, hier had je het beste overzicht over de spelen, alleen de spelmakers zelf hadden beter...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    IHeartMusicc schreef:
    [ Wie gaat allemaal morgen naar de film? ]


    [Ik ga zaterdag!]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Misschien moeten we dat gewoon doen,' reageerde ik op Fred's voorstel. 'We gaan ieder ons eigen weg. Tenzij iemand anders een ander voorstel heeft?'
    Ergens hoopte ik dat er een doodse stilte zou vallen of dat iedereen volmondig 'nee' zou antwoorden: niemand van ons vieren had er zin in om nu al in een gevecht te belanden.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:30 ]

    [Oja x'D Troll'd. Nouja, dan doe ik wel alsof hij het niet wist ofzo]
    Mike Berton || District 5
    Ik realiseer me nu pas dat het inmiddels dag aan het worden is, aangezien de verstopte, neppe zon begin te gloeien in de verte.
    Aimee verteld ineens dat Fred wel eens op haar zou gaan kunnen jagen.
    'Wat?' vraag ik verbaasd. 'Wat is er gebeurd? In het trainingscentrum bedoel ik,' zeg ik. Ik probeer zo langzaam mogelijk een hapje van mijn brood te nemen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik probeer mijn hoofd op te heffen maar de kracht blijft ergens bij mijn knikkende knieën steken. Ik knik zachtjes, wat moesten we anders?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Ik schatte de relatie tussen hem en zijn districtgenoot nogal verkeert in en ging erover tekeer tegen Melissande uit 13. Je hebt vast wel gehoord van de sukkel die zichzelf probeerde te roosteren?'


    Remember to be ridiculous.

    Noëmi Crowe || District 12

    De zon komt langzaam maar zeker op en ik besef dat we al een hele tijd in de Arena zijn. Mijn gevoel verried me: ik had het gevoel alsof ik er nog maar net naar binnen was gestapt.
    Yoëlla - nog steeds met knikkende knieën - knikte verlegen bij wijze van antwoord. Ik ademde diep en geconcentreerd in en uit: blij dat zij het er in ieder geval mee eens was.

    Squib schreef:
    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Ik schatte de relatie tussen hem en zijn districtgenoot nogal verkeert in en ging erover tekeer tegen Melissande uit 13. Je hebt vast wel gehoord van de sukkel die zichzelf probeerde te roosteren?'


    [*ligt vlak* geniále post! Moest echt lachen :p]

    Frederick Smith, district 12

    'Ik weet het niet, we kunnen natuurlijk vrede sluiten en elkaar met rust laten, of een wegwerppact sluiten met vastgesteld opsplitsingspunt,' mompelde ik, ik wist niet hoe No zou reageren...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mike Berton || District 5

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee sorry, ik heb bijna met niemand contact gemaakt. Sorry dat ik niet op je berichten reageerde, ik was echt down en sliep eigenlijk alleen maar.' Maar mijn nieuwsgierigheid overmant me. 'Maar iemand die zichzelf roosterde? blijkbaar heb ik dan toch wat gemist,' grinnik ik. Wat zou er gebeurd zijn?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:35 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Mijn hoofd vloog onmiddelijk Fred's richting uit.
    Yoëlla: ik mocht haar graag, maar ik was veel te bang dat het uiteindeijk op een gevecht zou uitdraaien en ik wilde alles behalve een mes in haar rug - of eigenlijk haar hart - steken. Alexandria.. ik wist niet of ik haar kon vertrouwen.
    Ik beet bedenkelijk op mijn lip, twijfelend en niet wetend hoe ik hierop zou moeten reageren.

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik heb ongeveer een vierde van mijn broodje op en besluit maar weer te vertrekken. Mijn tas barst niet bepaald van het eten, ik heb geen drinken en wanneer ik hier blijf zitten crepeer ik van de honger. Ik zou willen dat ik wist waar Melissande is, ik heb haar niet meer gezien sinds de hoorn van overvloeds, hopelijk is zij niet de dode. Als zij wint profiteren Janco en Kiowa er toch nog van. Ik pak mijn tas op en sluip verder.


    Remember to be ridiculous.

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Maakt niet uit, ik zat bij iedereen een kwartier en alleen met Fred ging ik langer om en dat ging niet erg goed. We hadden een soort van ruzie en toen wou hij van het dat af springen en dan dus door het schild geroosterd worden, echt iedereen had het er op een gegeven moment over. Heb jij trouwens nog iets van Roxy gehoord?'


    Remember to be ridiculous.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Okay.' Ik pakte de opgevouwen slaapzak uit de gouden tas en legde hem uit. Het was een zwarte best grote en aan de stof te voelen hield hij goed warmte vast of stootte hij het juist af als het warm werd. Een goede slaapzak dus. Ik trapte mijn schoenen uit, met de gedachte dat ik toch wel niet zo snel weg zou hoeven rennen. En vechten kon ik ook wel op mijn sokken. Daarna klom ik in de zak en draaide een tijdje tot ik een goede positie had gevonden. Ik sloot mijn ogen en liet me meevoeren door de slaap.

    [Ik heb het idee dat Rowan af en toe een beetje wijverig overkomt xD]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik kijk voor me uit, om bij het water te komen moet ik over een vlakte, een risico, iedereen met een boog kan me beschieten. Ik voel mijn uitgedroogde keel en stap onder een rots vandaan, ik moet doorlopen maar niet rennen, ik mag mezelf nog niet uitputten.


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Remember to be ridiculous.