• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Mijn andere persoontje, Hester uit 3 ;)]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Weet je het zeker?' We lopen door tot we aan de rand komen van een meertje. Ik laat me zakken tegen een dikke boom en laat de rugzak op mijn rug van me afglijden. 'Zullen we eerst zorgen voor vuur, zodat we niet bevriezen?' Ik ging opzoek naar droge takjes. De rechte hield ik apart, daar kon je altijd wel wat goeds mee doen: Als spies gebruiken voor boven het vuur, pijlen maken enz.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [hoe laat is het nu eigenlijk in de arena]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ Oohh...XD Ahh...]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Ja ik weet het zeker,' zeg ik dan. Ik loop naar een boom toe waar ik wat hout bij elkaar sprokkel, De rechte takken hield ik apart en de meest flexibele gebogen ook. De rest gaf ik aan Rowan. Ik pakte ook meteen een paar stenen die ik meteen begon te slijpen. Met de meest scherpe steen begon ik het konijn te villen, 'Wat wil je met die vacht doen?' vroeg ik toen toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Wie gaat allemaal morgen naar de film? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kaia Leif Winters||District 13
    Het kanon had me laten schrikken maar ik zag het voordeel er wel van in. De eerste was al dood zonder dat ik echt gevaar had gelopen. Wacht dat weet ik niet zeker, misschien was de moord wel vlak bij. Zo kalm als mogelijk scan ik de omgeving zonder ergens maar een beweging te zien. Blijkbaar was ik hier alleen.

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Zodra de eerste schok van het kanon weg is glimlach ik. Al een dood. Nog 24 en een van ons gaat naar huis. Ik hoop dat ik mijn familie straks weer om de hals kan vliegen maar zolang het Fred niet is ben ik tevreden.


    Remember to be ridiculous.

    [ikke!!!!]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 07:30
    De dag begint, de zon rijst langzaam maar zeker op..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik begon geconcentreerd met het bouwen van een vuurtje, waarna ik met 2 stokjes tegen elkaar begon te wrijven. 'Euuh, de vacht. Het is niet erg groot. Misschien kun jij het gebruiken als oorwarmers of iets dergelijks.' Ik moest even grinniken bij het beeld in mijn hoofd, tot ik merkte dat ik eindelijk vuur had. In de verte zag ik hoe het eerste licht al weer omhoog kwam. 'Hebben we zo lang gelopen? Het is alweer dag.'

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 18:56 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik probeerde mijn rug te rechtten, maar mijn knieën bleven knikken. Ik bleef wat afwezig staan. 'Dus, wat nu?' zei ik zo stilletjes mogelijk terwijl ik naar beneden keek. Ik had heimwee.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ Yeaahh. Ik ook ;D !]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grinnikte, 'Ik hou het wel bij me, misschien kunnen we het inderdaad voor iets gebruiken.' Ik keek naar wat hij deed, 'Ik denk het wel,' zei ik toen en plaatste me naast hem terwijl ik bezig was met de boog en de pijlen. Ik pakte een elastiekje die ik extra had om mijn pols en gebruikte die voor de boog.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 18:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Mooi, hier zat ik dus...' mompelde ik, ik klom een boom in, het begon mijn hobby te worden, klimmen met één hand, zo kon ik sponsors laten zien dat ik sterker was... Ik vond een redelijk hoge tak die wel stevig was, er waren zij takken aan waarmee ik wel iets kon. Ik sprong naar een andere boom, kraakte een paar takken af en crëëerde zo een redelijk stevig platformpje. Ik liet de tassen er liggen en ging al maar op zoek naar ontbijt, om me ook nuttig te maken.

    Frederick Smith, district 12

    'Maar wat gaan we dan doen? Gewoon uit elkaar lopen alsof er niets gebeurd is? Dat is ook best vreemd,' mompelde ik, ik keek de drie meisjes aan, hopend dat iemand met een echt voorstel zou komen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Ik scan de omgeving en zie iets bewegen. Na nog een paar seconden gekeken te hebben kan ik vaststellen dat hij veroorzaakt is door mijn districtgenoot. 'Mike?' Vraag ik aarzelend.


    Remember to be ridiculous.

    Mike Berton || District 5
    Ik blijf roerloos liggen, totdat iemand me bij mijn naam noemde. Ik keek op. Het was.. Aimee. Ik stond op. 'Aimee?' fluistede ik. 'Goddank, ik dacht dat je al dood was.' Grinnikte ik terwijl ik naar haar toe liep, maar ik bleef stil staan. 'Zijn er anderen?' fluisterde ik vlug.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:02 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Voor zover ik weet niet maar alleen een dwaas denkt dat het nooit mer zal regenen. Weet jij wie er dood is?'
    Ik heb eigenlijk de hele tijd gedacht dat ik die gestoorde moordenaar zou worden, ik heb nou niet bepaald snel medelijden.


    Remember to be ridiculous.

    Mike Berton || District 5
    Ik kijk kil voor me uit en realiseer me dat ik iemand van zijn leven heb ontnomen. 'District 3, Hester heette ze geloof ik.' Zeg ik net verstaanbaar.
    Ik ga zachtjes op de grond zitten. Ik ben krankzinnig geworden. Gewoon compleet losgeslagen. Maar ik wou naar huis.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."