• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik haalde mijn schouders op. Eigenlijk had ik ook graag een pact gesloten, maar ik moest pérsee weer het verlegen meisje uithangen.
    'Geen idee,' zucht ik terwijl ik een kiezelsteentje wegschop.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Ik zak naast hem door m'n knieën. 'Heb jij haar vermoord?'
    Ik heb eigenlijk geen antwoord nodig om het te weten, zijn houding spreekt boekdelen. 'Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan, iedereen zou hetzelfde gedaan hebben. We hebben allemaal een thuis om voor te vechten en dan zullen anderen moeten sterven. Zo is het nou eenmaal.'


    Remember to be ridiculous.

    [Nieuw topic, wordt pas in gepost als dit topic vol is.]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:09 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mike Berton || District 5
    Mijn ogen beginnen te branden. 'Maar Aimee, ik dacht er niet bij na, het ging automatisch, ik wist niet wat me bezielde.' Zeg ik hikkend.
    'Ik wil gewoon zo graag weg hier. Ik wil naar huis. Dit voelt als mijn eigen persoonlijke hel.' Zucht ik er achteraan. Ik wrijf in mijn ogen om het brandende gevoel weg te krijgen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik rijg het konijn in stukjes aan een stok en hang het boven het vuurtje terwijl ik het af en toe rond draai. 'Wat is denk je het slimst? Dat een van ons nu gaat slapen of slapen we 's nachts?' Ik wilde het ook nog over jagen hebben en dan bedoel ik niet op lieve schattige konijntjes. Maar ik was nog even voorzichtig met het daar over hebben. Nu eerst maar eens wat eten en uitrusten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Inderdaad je dacht niet na. De arena haalt het uiterste uit je,' zeg ik. 'Je wilt terug naar huis en dan had zij sowieso moeten sterven, net als een van ons uiteindelijk moet sterven als de ander naar huis wilt.'
    H'm dat is niet echt goed om een pep-talk mee af te sluiten. 'Nu heeft ze dit maar kort meegemaakt, ze heeft niet teveel geleden of verschrikkingen meegemaakt.'


    Remember to be ridiculous.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Vermoeid wrijf ik de slaap uit mijn ogen. Het is een lange nacht geweest, met veel Capitoolmiddeltjes tegen slaap, energy drank, koffie, koffie en koffie. Wat had ik toch veel zin om op bed te liggen.
    Freya, Jonah en Lisa waren inmiddels bij elkaar en hadden amper ruzie. Houden zo.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik loop terug naar het beginkamp en zie dat Freya weg is. 'freya,' roep ik niet te hard. terwijl ik op een antwoord wacht, probeer ik een klein vuurtje te maken. 'jonah, weet jij hoe je een dier moet villen?,' vraag ik.'zoja, zou jij dat dan kunnen doen?,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Nolan, heb jij dat vreemde pact toegestaan? Uitgerekend jij, na alles?' vroeg ik voorzichtig, ik wou hem niet kwetsen, maar dit pact is niets voor Nolan.
    Ik lette al en tijde op zijn reactie, hij leek bijna trots, misschien omdat hij blij was dat er geen ruzie was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Ja, inderdaad. Ik wil niet dat Freya alleen blijft en Jonah en Lisa zijn verliefd, dus heb ik met ze afgesproken dat zij doen alsof ze goede vrienden zijn waar Freya bij is. Ik hoop dat Freya niet opeens een woedeaanval krijgt en besluit weg te gaan,' zucht ik. 'Volgens mij heeft ze ook een oogje op Jonah, of in ieder geval hád ze er één.'
    Dat ze nu verliefd is op mij zeg ik er maar niet bij.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mike Berton || District 5
    Ik denk na aan de laatste zin van Aimee, waardoor ik me weer wat warmer van binnen voel. Ik wist dat ze ergens gelijk had. Maar de blik in Hesters ogen.. zal ik nooit vergeten. Kort sluit ik mijn ogen. Vaarwel, Hester. Moge je familie sterkte vinden in je rouwtijd.
    Ik open mijn ogen weer. Ik pak mijn paarse tas en open hem, aangezien ik erachter kom dat ik hem nog helemaal niet heb bekeken. Een slaapzak, lege vulfles, rundvleesrepen, een klein kartelmesje en 2 kleine broden. Dit was nog best veel. En aangezien ik gierende honger had pakte ik één van de broodjes en scheurde hem door midden. De andere helft overhandigde ik aan Aimee. Het was fijn om niet gelijk te hoeven jagen de eerste nacht. Misschien zouden de andere tributen wel de hele nacht doorjagen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik ben hier! Mijn schuilplaats is dus effectief!' zei ik, ik ging over de rand van het platform hangen.
    'Ik heb een hoop planten gevonden! Wat hebben jullie? Toch niets verontrustends gezien?' vroeg ik, ik stopte de planten in de tas en ging zo naar beneden, met die schoudertas kon ik veilig naar beneden klimmen.
    'Wow, we eten dus konijn met een soort preiwortels...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Ga zo maar slapen, ik hou de wacht wel,' zeg ik terwijl ik na denk, 'Slaap nu even en ik maak je wel wakker zodra er iets is.' zei ik en stopte even, mijn boog was bijna af en toen ik klaar was keek ik hem pas weer aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    iets aardiger mag wel, denk ik, maar ik zeg het niet want dan is er kans dat ze boos word.'dit is nog best een goede eerste maaltijd, hoor. een grote haas, en een brandnetelsalade, met wat van jouw planten als die eetbaar zijn,' zeg ik.'mooie schuilplaats heb je daar trouwens,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [je realiseert je dat het dag aan het worden is?]
    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Dankbaar neem ik het halve broodje aan. 'Volgens mij kunnen we het samen best even redden,' zeg ik. 'Alleen kan je er donder op zeggen dat Fred op een gegeven moment op mij gaat jagen,' zeg ik. 'Het klikte zegmaar niet echt,' voeg ik er aan toe wanneer ik zijn vragende blik zie.


    Remember to be ridiculous.