• Ik ben wel zo'n type die boeken leent en dan áltijd wel een boete heeft, maar dan maximaal van 5 euro of zo.
    Not today!
    Ik wist dat ik heel erg te laat was (ik denk ongeveer 4 maanden te laat..? Whoops.), want het was voor school en dan vergeet ik altijd te verlengen en blabla. En ik had drie boeken geleend. Bleek dat ik een boete van 46 euro had. Holy fucking jesus.
    Ik stond echt met open mond te kijken. Oops... Tot ziens geld.

    Wat is jouw hoogste boete ooit (ongeveer) geweest?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:54 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    25 euro haha. Toen was ik nog heel erg jong, ik had vijf boeken een aantal weken te lang geleend en dat werd 25 euro.


    Your make-up is terrible

    Wow dat is veel! Bij ons in de bib kost dat echt niet veel, ik denk het meeste dat ik ooit (voor een stuk of 4 boeken) heb betaald, was 3 euro en een beetje.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ehhhh, vijf euro? Niet veel, in ieder geval.
    Maar wij hebben wel ooit eens gehad dat we op vakantie waren gegaan met biebboeken en toen was onze tent overstroomt. Inclusief de krat met boeken :W

    Maar hoelang is dat boek dan wel niet bij jou geweest?


    Deep inside, I've never felt alive

    10,90 maar wow 46 euro?! Mijn moeder zou flippen


    Physics is awesome

    Ehmm.. 5.50 xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn hoogste boete was 8 euro. Valt dus wel mee vergelen met 46 euro ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Bond schreef:
    Ehhhh, vijf euro? Niet veel, in ieder geval.
    Maar wij hebben wel ooit eens gehad dat we op vakantie waren gegaan met biebboeken en toen was onze tent overstroomt. Inclusief de krat met boeken :W

    Maar hoelang is dat boek dan wel niet bij jou geweest?

    3/4 maanden te laat denk ik..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik had een brief gekregen dat als ik het boek niet binnen deed dat ik gewoon 17 euro moest betalen, en ik deed dat boek binnen, en ik heb niets moeten betalen ( rare bib)

    en hij was een halfjaar te laat XD

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:53 ]

    Eyes schreef:
    10,90 maar wow 46 euro?! Mijn moeder zou flippen

    Ik heb het ook niet verteld. Ben ik ook niet helemaal van plan, want ik weet wat voor preek ik dan ga krijgen.:W


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn hoogste boete ooit was iets van vier euro, of zo. Als ik een boek heb van de bieb voel ik me altijd verplicht het snel uit te lezen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Voor 1 boekje 5 euro omdat ik het het hele jaar kwijt was c: mijn schoolmediatheek is best wel makkelijk in dat soort dingen, behalve als je het aan het einde van het jaar nog niet terug hebt gegeven, dan mag je 50 euro gaan betalen =S


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mijn hoogste boete is iets van 2EUR en ofzo. Ik herinner me nog tijden dat ik bijna een maand mijn boek te lang had en 10 cent daarvoor moest betalen. De laatste jaren zijn de boetes echt hoog geworden en moet je zelf al betalen voor te reserveren. Diep triest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Mijn hoogste boete is iets van 2EUR en ofzo. Ik herinner me nog tijden dat ik bijna een maand mijn boek te lang had en 10 cent daarvoor moest betalen. De laatste jaren zijn de boetes echt hoog geworden en moet je zelf al betalen voor te reserveren. Diep triest.


    *like a boss*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    everx schreef:
    ik had een brief gekregen dat als ik het boek niet binnen deed dat ik gewoon 17 euro moest betalen, en ik deed dat boek binnen, en ik heb niets moeten betalen ( rare bib)

    en hij was een halfjaar te laat XD


    dit dus. alleen bij mij was het 25 euro.
    They jsut wanted the damn book back..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    20 cent:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.