• Ik ben wel zo'n type die boeken leent en dan áltijd wel een boete heeft, maar dan maximaal van 5 euro of zo.
    Not today!
    Ik wist dat ik heel erg te laat was (ik denk ongeveer 4 maanden te laat..? Whoops.), want het was voor school en dan vergeet ik altijd te verlengen en blabla. En ik had drie boeken geleend. Bleek dat ik een boete van 46 euro had. Holy fucking jesus.
    Ik stond echt met open mond te kijken. Oops... Tot ziens geld.

    Wat is jouw hoogste boete ooit (ongeveer) geweest?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:54 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Square schreef:
    Vijftig cent. (nerd)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ik lever ze op tijd in ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dat is een reden dat ik mijn boeken niet meer leen, maar zelf koop ^^


    26 - 02 - '16

    1/2 euro.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen, ik probeer ze altijd op tijd in te leveren en nu ja, meestal koop ik ze zelf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    0.20 Euro. Was niet te betalen :3.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    20 euro maar dat was voor en DVD.
    Voor een boek was dat rond de 5 euro.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    10 cent.


    Ex astris, sciencia

    Ik denk rond de 10 euro. Maar dat vond ik al te veel dus ik leen geen boeken bij de bieb meer :')
    Op school krijg ik tenminste geen boete XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    8 cent?

    Eigenlijk had ik een keer 45 euro bij de videotheek moeten betalen. 3 dagfilms die 1 week te laat waren. Maar toen was die vent zo aardig om me 20 euro te laten betalen. 20 euro dus, ghehe :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Geen idee, mijn moeder betaald al mijn boetes van de bieb 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    2.50 denk ik :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sid schreef:
    Wow dat is veel! Bij ons in de bib kost dat echt niet veel, ik denk het meeste dat ik ooit (voor een stuk of 4 boeken) heb betaald, was 3 euro en een beetje.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Woooooosh 46 euro ;ooooo
    Mijnes is 27 euro en ik dacht dat dat al veel was. (;


    | Reality is for people that lack imagination |