• Ik ben wel zo'n type die boeken leent en dan áltijd wel een boete heeft, maar dan maximaal van 5 euro of zo.
    Not today!
    Ik wist dat ik heel erg te laat was (ik denk ongeveer 4 maanden te laat..? Whoops.), want het was voor school en dan vergeet ik altijd te verlengen en blabla. En ik had drie boeken geleend. Bleek dat ik een boete van 46 euro had. Holy fucking jesus.
    Ik stond echt met open mond te kijken. Oops... Tot ziens geld.

    Wat is jouw hoogste boete ooit (ongeveer) geweest?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:54 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ehm iets meer dan een euro?
    ik weet t eig niet :'D
    ik zet het altijd in mijn agenda, alleen ben ik nou mn boek van school vergeten en die moest 1 maart ingeleverd worden. word 20x0,05= 1 euro (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij ons kun je dan het boek kopen en wordt de boete kwijt gescholden x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Woodcroft schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet verteld. Ben ik ook niet helemaal van plan, want ik weet wat voor preek ik dan ga krijgen.:W


    Ik heb het wel aan mijn ouders verteld en toen ging mijn moeder nog vragen hoe lang ik dan te laat was en ging ze uit rekenen of het wel klopte, de hoogte van de boete. Even een "fijne" herinnering dat ik mijn boeken te laat in heb geleverd en toen zei ze dat het een harde leerschool voor me was die boete & dat ik er ook een leuk boek van had kunnen kopen. Toen heb ik echt bijna een facepalm bij mezelf gedaan


    Physics is awesome

    Ik heb nog nooit een boete betaalt aan de bib.
    Ik heb wel één keer een boete bij de bib gehad, van 1.50 volgens mij. Ik had toen één boek geleend en die mocht ik 6 weken houden omdat het zomervakantie was. En ik bracht hem na één week terug en toen stond er dat ie iets van 2 maanden te laat was. Maar die boete heb ik gewoon niet betaalt.


    I like boys who drive cars too slow.

    €1,20 :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb nog nooit een boete gehad *Braaf kind*
    Ik lever mijn boeken altijd op tijd in of ik reserveer het. Maar ik leen ook bijna nooit boeken, dus vandaar.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    9 euro, maar daar was ik ook al verschrikkelijk chagrijnig over.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    8 euro.. En ik moet nu ook weer betalen maar heb het boek wel verlengt zodat ik het alsnog kan uitlezen xd


    Believe in yourself.

    D:
    Een halfjaar geleden was ik nog boeteloos.
    Maar ik was dus eens van plan om mijn boek exact één week later in te dienen (dan heb je nog geen boete)
    Maar die bib was niet open op die dag. Ik wist niet dat je het online kon verlengen. Pfoeeeeeeeeeeeee 20 cent boete.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    €20,- I had a very pissed off mom -.-
    Maar €46,- is inderdaad wel erg veel


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik geloof zeven euro. Maar dat heb ik met een beetje lief kijken kwijt weten te raken. ^^


    ars moriendi

    Blathers schreef:
    20 cent:Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ehm 5 euro door een fout van de reservering. per dag per boek kost het 0,10 cent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb hoogstens boetes van 15 euro betalen moeten...maar dat had ik helemaal opgespaard van iets van 6 a 10 boeken :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vijftig cent. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan