• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte en gaf Fred een mompelend antwoord, terwijl ik hem zijdelings aankeek. 'Ben ik mee eens. We moeten het vér van tevoren afbreken.'
    Ik zweeg even, richtte me toen op de anderen en begon toen te spreken.
    'Oké, luister dames: Fred en ik hebben een voorstel. Jullie gaan óf weg en we gaan ieder vredig ons eigen gang óf we sluiten een tijdelijk pact en we gaan ruim op tijd weer uit elkaar zodat we niet tegenover elkaar komen te staan.
    Laat me even duidelijk zijn,' vervolgde ik dreigend, 'dat we elkaar geen mes in de rug steken. We verraden elkaar niet. Als iemand eerder weg wil gaan staan we dat tóé.' Ik viel even stil om het tot iedereen door te laten dringen.
    'Oké?'

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 21:35 ]

    Jonathan Walker || district 11
    Rustig om mezelf niet te snijden haal ik de huid van het beest af en haal de ingewanden eruit ik pak alles op en neem het mee naar ons kamp. Misschien kunnen we een van die dingen nog gebruiken.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik knik. Er gaat weer wat hoop door me heen. Ik ga niet dood. Nu nog niet tenminste. 'Ik begrijp het,' zeg ik stilletjes terwijl ik mijn boog weer voorzichtig oppak. Er zou hier geen geweld bij zijn.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 11:14 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mike Berton || District 5
    Ik schud mijn hoofd. 'Nope, niet meer gezien of gehoord. En nouja, laat district 12 maar komen als ze het zo willen spelen,' beaam ik.
    'Zullen we zo wat verder wandelen? We kunnen niet de hele spelen lang op allen brood, crackers en gedroogd rundvlees teren.' Stel ik voor. Ik sta op en strek mijn spieren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 9:40


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {Argh, ik schreef een stukje, en nu is het allemaal weg...}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik grijnsde scheef, "daar hoef je niet bang voor te zijn, ik ben geen verrader." en dat meende ik. Ik was meer face-to-face dan een geniepig iemand. Ik liet mijn twijfel varen, aangezien dat zou kunnen leiden tot vraagtekens. Ik lachte vreugdeloos "Wat zullen de spelmakers nu boos zijn," eigenlijk hadden er nu minstens twee dode op de grond moeten liggen. Fred fluisterde wat. "Dus over het pact. Wat moeten we doen?" zei ik. Het meisje uit district 7 trilde nog. Zo voelde ik me ook. Het werd ochtend, en meteen ook een stuk warmer.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 12:55 ]


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik glimlachte opgelucht. 'Dat is dan mooi.'
    Alexandria begon te grijnzen. 'Wat zullen de spelmakers nu boos zijn.' Als reactie daarop grinnikte ik. 'Dat geloof ik ook. Ik denk dat ze hoopten op een bloedbad, ofzo.'
    En eindelijk liet ik mijn mes naar beneden zakken.



    [Haha dat heb ik ook wel eens gehad, dat is kut :p]

    Frederick Smith, district 12

    'Kom, dan gaan we op zoek naar iets te eten, kunnen jullie geloven dat we het al zo lang uitgehouden hebben?' vroeg ik, het was een vrolijke gedachte, tussen al de depressieve...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik kan het ook nauwelijks geloven. Iedereen houdt het goed vol: er is nog maar 1 dode gevallen.'
    Ik keek even om me heen en kreeg een grote groep bomen, dat als een klein soort bos aangeduid zou kunnen worden, in het oog.
    'We gaan daar heen.' Ik wees naar de groep bomen. 'Misschien kunnen we daar in de buurt ook water vinden.

    Frederick Smith, district 12

    'Waar planten kunnen leven, is er water, ik moet mijn fles opvullen, zullen we de taken een beetje verdelen?' vroeg ik, het was nog een redelijk ongemakkelijk verbond, misschien omdat zo tijdelijk was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ja, rook! Nog een klein beetje, vuur!' zei ik vrolijk tegen mezelf. Ik had een minivlammetje en gooide er kleine takjes op.
    'Hebben jullie grote houtblokken gezien, hier in de buurt?' vroeg ik aan Jonah en Lisa, ik had kleine blokjes in de buurt liggen, maar dat zou het niet erg warm maken. De zon was bijna op, dus met een vuur zouden we nu niet opvallen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte. 'Zullen wij die kant dan oplopen?' zei ik tegen Fred.
    Toen wendde ik me tot Alexandria en Yoëlla. 'Gaan jullie mee, of is er nog iets anders dat geregeld moet worden?' Ik keek hen vragend aan.

    Frederick Smith, district 12

    Ik liet Noëmi het praten wel doen, dus ging ik al op zoek naar een plek waar we misschien veilig zouden kunnen slapen.
    'Een schuilplaats zou handig zijn, het is vreselijk koud hier, ik denk dat we doodgevroren zouden zijn als we de nacht niet actief geweest waren. Een warme en veilige plek,' mompelde ik tegen mezelf... Ik vond een hele hoop bessen die er veilig uitzagen, maar ik vertrouwde deze arena niet.
    'Weet iemand wat deze zijn?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki
    Fronsend liep ik naar hem toe, maar mijn plantenkennis liet mij links liggen. "Ik ken ze niet," zei ik. "Misschien kunnen we ze beter maar niet eten." zei ik. Toen liep ik naar een stevig uitziende boom, en begon erin te klimmen, tot het topje. Het enige wat ik zag was bomen. "Ik kan niks zien!" schreeuwde ik naar beneden. Doordat ik zoveel gedwaald had, kon ik goed klimmen, en ik was dan ook in een mum van tijd naar boven gegaan, en nu ook weer naar beneden. "Die kant op maar?" zei ik, en wees in de richting die Noemi gezegd had.


    Tijd voor koffie.

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Ik hoop dat ze in elk geval haar best doet om ons goed te begleiden,' zeg ik. 'Maar haar kennende is ze ergens helemaal van slag aan het zijn omdat ze tegen me heeft staan schreeuwen voor ik de arena in moest.'
    Ik kijk snel even rond, een tik die ik heb ontwikkeld, gewoon even controleren of er niemand is. 'Laten we inderdad maar vertrekken, heb jij een voorkeur voor een kant?'


    Remember to be ridiculous.