• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Oké, ga jij stevig hout zoeken? Dan kijk ik hoe het met konijntje is en ik kan toch nog iets doen met dat minimesje dat ik de rugzak zat, het werkt vast perfect om pijlen te slijpen.'
    Ik keek in de zak, het konijntje leefde nog en had wat meer fut gekregen. 'Volgens mij zijn de bessen eetbaar, konijntje kan het aan!' zei ik vrolijk, ik rook er nog eens aan, ze roken normaal...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( succes met wachten en ff kijk uit voor de mulitanten! Ik schrok me kapot)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik werd ook een stukje vrolijker. 'Met een grote hoeveelheid bessen kunnen we ook weer wat! Een groot voordeel!'
    Ik knikte. 'Is goed, dan zoek ik stevig hout. Zoek jij naar stenen? Daarmee kunnen we wel pijlpunten maken.'
    Ik zou weglopen, maar bedacht me toen iets. Ik proestte het uit. 'Nee wacht, ik blijf wel bij jou in de buurt. Ik kan tnslotte niet alleen rondzwerven.' Mijn ogen glommen ondeugend.


    [haha oeeh ik ben benieuwd:D]

    Jonathan Walker || district 11
    Zodra ik het konijn gevilt heb geef ik het aan freya en zeg ' jij moet m koken hoor want dat kan ik niet echt goed, dus tenzij jij m zwart wil eten...'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 12

    'Ik wil niet dat je gewond geraakt!' zei ik als verontschuldiging, we moesten elkaar momenteel beschermen. 'Ik ga wel op zoek naar stenen, het liefst met al de juiste vorm, dat spaart een hoop slijpwerk, en misschien moet je dennenhars begruiken om ze stevig vast te zetten,' oppperde ik, ik had geen verstand van bogen, ik was blij dat ik een mes had...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte. 'Dat is wel een goed idee. Een inkeping maken, hars gebruiken en vastzetten.'
    Ik lachte. 'Weet ik toch,' zei ik. 'En dat is lief van je. Kom op, we gaan daar zoeken.' Ik wees naar links.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Natuurlijk! Ik ga al op zoek naar takken om een soort spit van te maken, 2x statiefjes die we in de grond kunnen boren, en één om erop te leggen met een konijn erdoor, dat bespaart ons krampen in de arm,' besefte ik opeens, ik had er nog niet op gelet, maar als je twee kruisjes in de grond duwde, kon je het konijn -haas- gewoon draaien. Soms kwamen goede ideeën in me op wanneer ik ze nodig had. Ik keek naar Jonah, ik wou wel eens weten hoe het met hem was nu het echt doordrong dat of hij, of zijn vriendin, of geen van beiden het zouden halen...

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 19:51 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    Ik volgde haar en ging op zoek naar potentiële pijlpunten. Er lagen best geschikte stenen, daarom hield ik van bergen... Ik klopte er een paar tot een punt en hield ze in het licht: 'Zijn deze goed?' vroeg ik aan Noëmi.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik draaide me naar hem om, met een lange, stevige tak in mijn hand. 'Die zien er goed uit!' Ik stak mijn duim op.
    'Wat dacht je van deze takken?' Ik stak een aantal op. 'Zullen die goed genoeg zijn, denk je?'

    Frederick Smith, district 12

    Ik kraste een boom open, daar zou wel hars uitkomen als we een uurtje wachtten, ondertussen konden we de punten, kervingen voor-en achteraan en schachten al klaar maken.
    'Als ze maar recht zijn en niet te makkelijk splijten...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ze zijn recht en over dat splijten.. daar moeten we maar op hopen.'
    Ik ging op de grond zitten en maakte voorzichtinge inkepingen in de takken, waar ik inmiddels een stuk of vijftien van had verzameld.
    Toen greep ik de tak die ene soort halve stamboom was en holde het met mijn mes uit. TOen hief ik dat ding op. 'Hier kan i kze wel in verzamelen toch? De pijlen?'

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 20:23 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Dat moet lukken,' zei ik, ik nam de pijlen die ingekerft waren en sneed de uitstekende knopjes eraf, 'als ik zand kan vinden, kan ik de boog ook gladschuren, dat maakt het een stuk simpeler voor je...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Argh, ik ben al heel lang geleden begonnen met een story over de Hungergames, maar ik wacht nog tot ik ver genoeg ben dt ik hem kan activeren}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik had een tijdje toegekeken, en zag hoe Noëmi een boog maakte. Best goed! "Anders kan ik wel op jacht gaan, aangezien we maar een konijn hebben?" zei ik, tegen een boom leunend.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte naar Fred. 'Dat zou super zijn!' Ik overhandigde de boog aan Fred.
    Toen wendde ik me tot Alexandria. 'Ja, dat lijkt me een goed idee. Straks kan ik meehelpen met jagen, maar jagen met alleen een mes is best lastig.'

    Frederick Smith, district 12

    'We kunnen ook een vos braden, als we een stok door het vlees steken en het vasthouden boven een kampvuur. Heeft iemand vuurstenen?' vroeg ik me af, nu het licht was konden we even veilig vuur maken, hoewel het weer uit moest wanneer het donker zou beginnen worden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...