• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Na een lange tijd val ik in slaap. Hoe laat zou het zijn? 10 uur inmiddels?
    Ik doezel langzaam weg.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Het Capitools volkslied begint te spelen. Dan verschijnen de overleden tributen.


    HESTER JUNE ADAMNS - DISTRICT 3 - V - OORZAAK DOOD: PIJL EN BOOG

    ROSALY HAYLEY - DISTRICT 10 - V - OORZAAK DOOD: onbekend

    REED BROOKS CARLTON JAQUAN - DISTRICT 10 - M - OORZAAK DOOD: onbekend


    Dan verdwijnt het beeld in het niets.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 7:54 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik schrok wakker uit mijn slaap. Nachtmerries. Ik keek om me heen en zag dat Rowan achteruit leunde tegen een rots. Ik stond op en ging naast hem zitten, 'Als je wil gaan slapen kan dat nu,' zei ik geeuwend. Doordat ik de middag had geslapen was ik minder moe. Ik keek hem schuins aan, ik weet nog steeds niet wat hij er van vond. Het was geen slimme zet, misschien voor de sponsors maar voor ons zelf, nee. Dat was het niet. Ik zuchtte en ging naast hem liggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik keek naar de lucht, 10 was uitgeschakeld en het meisje uit 3 ook. Minder te gaan. Ik zuchtte, ik zou er alles aan doen om met Yoella te winnen, zodat zij weer terug kon gaan. Zelf kon ik niet slapen, had ik ook niet nodig. Ik had heel de dag al geslapen om op krachten te komen. Ik keek naar Yoella die in slaap was gevallen bij Noemi, het meisje uit 12. Ik keek even glimlachend, het deed me deugt om mensen te hebben die daadwerkelijk voor haar zorgen. Ik stond op en ging op een rots zitten en hield dan maar de wacht, waar de rest was had ik niet op gelet. Maar ik kon niet slapen en ging dan ook niet niks zitten doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Destiny kwam naast me zitten en vroeg of ik wilde gaan slapen. Ik schudde alleen van nee en legde een arm om haar heen. Mijn hoofd legde ik zacht op haar haar. We zwijgde een tijdje, tot ik wat geritsel hoorde uit de bosjes. Ik zat gelijk rechterop en pakte de speer die naast me lag.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jonathan walker || district 11
    Als het volkslied afgespeeld word schrik ik en als ik de laatste 2 gezichten zie al helemaal. Twee mensen dood. Door mij.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik word wakker door het volkslied en zie nog net de doden. meisje uit district 3 en allebei uit district 10. Dat zijn degene die Jonah heeft vermoord. het moet vast zwaar voor hem zijn.' gaat het wel?,' roep ik naar beneden omdat ik net lekker lig en geen zin heb om naar beneden te gaan. plus, mijn knie begint nu toch best wel pijn te doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik word ruw wakker als het Capitools volkslied begint te spelen. Ik bibber zachtjes en kijk naar de doden. Hun gezichten verdwijnen dan uit het niets en daarbij ook uit de wereld.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik knik naar Fred. Dan klinkt ineens het capitoolmuziekje. Ik kijk omhoog. 3 doden op de eerste dag. Dat valt nog mee!

    Als het donker is geworden, knik ik naar Fred. "Ik hou de eerste wacht wel, ga jij maar slapen." zei ik. Ik loop naar een boom die dichtbij staat, en klim behendig op de eerste tak. Zo kan ik dingen eerder zien aankomen. "Zeg, heeft iemand eigenlijk een nachtkijker?" vraag ik, terwijl ik tegen de stam aanleun. Wat is het eigenlijk verrekt koud.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Met Yoëlla nog steeds rillend tegen me aangeleund, luisterde ik naar het Capitoolsmuziekje. In eerste instantie weigerde ik op te kijken, maar ik kon de verleiding niet weerstaan: ik zag dat district 12 en Hester van District 3 al dood waren. Een raar gevoel trok zich door mijn lijf toen ik naar Hester's gezicht staarde: ik had haar als een bedreiging gezien en een steen naar haar hoofd gegooid.
    Vlug wendde ik mijn gezicht af en ik was maar al te blij dat ik niet degene was die haar had vermoord. Ze was te lief en te bang geweest.
    Toen dwaalden mijn gedachten weer naar District 1 en 4 af, nog steeds verscholen in de bosjes. Ik zuchtte. Vroeg of laat zou het op een gevecht uitdraaien en misschien wel een ravage.
    Melissande - ik noemde haar nog steeds Alexandria - deed me uit mijn gedachten opschrikken.
    'Heeft iemand eigenlijk een nachtkijker?'
    Ik keek omhoog naar de boom, waarin ze zich verschool. 'Ik heb er een, Alexandria!' Ik hief de kijker omhoog.



    [omg hoe dom. Ik dacht dat ik rijles had om 16.00 uur.. blijkt het 17.15 te zijn. Had me helemaal klaargemaakt enzo. Anders zit je even voor niks te wachten xD dan nog maar ff Quizletten in het zonnetje<3]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:11 ]

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Dankbaar pak ik hem aan. "Dankje," zeg ik, en ik glimlach. Ik leun weer tegen de stam aan. Ik zie dat er iets met haar is. "Wat is er?" vraag ik, als ik zie dat ze geconcentreerd naar een meisje keek.


    Tijd voor koffie.

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    (...)

    [omg hoe dom. Ik dacht dat ik rijles had om 16.00 uur.. blijkt het 17.15 te zijn. Had me helemaal klaargemaakt enzo. Anders zit je even voor niks te wachten xD dan nog maar ff Quizletten in het zonnetje<3]


    {:-P, meestal ben ik dan nog steeds te laat}


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ze pakte het dankbaar en glimlachend aan. Toen ze achterover leunde, keek ze me onderzoekend aan. 'Wat is er?'
    Ik wees naar het gezicht van Hester, District 3, die plotseling verdween.
    'Dat Tribuut.' Ik zuchtte. 'Bij de Hoorn kwam ze gevaarlijk dichtbij. Ik heb nog een steen tegen d'r aangegooid. Als ze dichterbij was gekomen...'
    Ik zweeg voor een moment. Ik wist haar zeker dat ik haar iets aangedaan zou hebben: buitenwesten hebben geslagen misschien, onderuit gehaald of wat dan ook. Dan zou ze daar als lokaas hebben gelegen. Geen Beroeps had dat kunnen weerstaan. Misschien was ík zelfs in staat geweest tot moord.
    'En ik maak me zorgen om Rowan en Destiny. Je weet wel, 1 en 4.'
    Ik wees naarde bosjes achter me. 'Ze hebben nog steeds niks gedaan, maar ik ben bang dat dat niet lang meer gaat duren.'
    Ik zuchtte en streek door Yoëlla's haren.

    4Everdeen schreef:
    (...)

    {:-P, meestal ben ik dan nog steeds te laat}


    [Ik heb ook werkelijk het te-laat-komen talent xD. Ik mis ook heel vaak de bus ofzo 8) maar met rijles ben ik nooit te laat gek genoeg.]

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik begreep wat ze bedoelde. "Het is beter zij dan jij," zei ik, over de Hester situatie.
    "Je hoeft niet bang te zijn voor ze, ik hou de wacht," zei ik, en ik zette de bril op. "Wow!" riep ik, ik had er nog nooit eentje opgehad, maar dit was echt geweldig! Toen keek ik weer serieus naar Noëmi, en ging zitten op de tak, zodat mijn benen bungelden. "Jemig, wat is het koud." zei ik. "Ga slapen," zei ik, nog een keer.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tijd voor koffie.