• Hebben jullie dat ook?
    Ik heb een hele hoop vrienden buiten quizlet, maar eigenlijk kunnen die niet tippen aan de vrienden die ik heb leren kennen via quizlet.
    Alleen mijn beste vriend, Randy, is iemand met wie ik echt een goede band heb, maar voor de rest erger ik me alleen maar kapot aan m'n vrienden in real life.
    Mijn vrienden op quizlet daar heb ik echter wel een goede band mee...
    Ik snap niet precies hoe dat komt, haha, maar ergens is het wel stom, want deze mensen wonen bijna allemaal ver weg (behalve Assassin natuurlijk :3)
    Kennen jullie dit?


    Life is hard and then we die

    Op Quizlet vertrouw ik noujuist veel mensen, omdat het ook niet echt 'kwaad' zou kunnen als ze dat weten. Maar ik heb ook heel veel leuke mensen leren kennen en veel met ze meegemaakt. En ik ben blij dat ik Quizlet ontdekt heb.

    Ik weet niet, maar ik kan aan de mensen van quizlet niet echt iets ergs opmerken.
    Aan de mensen die ik beter ken, tenminste...
    Het is; ze hebben wel hun slechte kantjes, maar je krijgt telkens de volledige versie ervan te horen...

    Mijn echte vrienden... tsja... ik kan niet over alles praten met hen...
    Zij snappen het ook gewoon niet...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Poseidon schreef:
    Nee, eigenlijk niet..


    Ik heb namelijk twee gwn zulke goede vrienden in het echt, niemand zal daar aan kunnen tippen I guess


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    WhiteQueen schreef:
    Nee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm ik zit me tegenwoordig beetje af te vragen of ik eigenlijk wel echte vrienden heb. (cat)


    -

    Genius schreef:
    Hmmm ik zit me tegenwoordig beetje af te vragen of ik eigenlijk wel echte vrienden heb. (cat)
    Je hebt mij toch <3


    Life is hard and then we die

    Als je in 'echte vrienden' gaat kijken naar de relevantie en hoe je ze hebt leren kennen (school en vrije tijd) dan zou ik echt wel zeggen dat -sowieso- mijn Q-vrienden op alles voorgaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, nou ja, half.
    Ik heb geweldige mensen via Q leren kennen waar ik ook echt niet zonder meer zou kunnen. Maar buiten Q heb ik echt geweldige vrienden waarvan ik weet dat ze me steunen in alles wat ik doe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb geen echt, echt goede vriendin.
    wel een paar goede vriendinnen, maar niet 1 goede
    Vroeger had ik wel veel vrienden hier op q, maar nu amper


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je hebt mij toch <3

    Naaawh <3


    -

    Nee, juist niet.
    De manier waarop ik mensen van Quizlet omga is juist heel oppervlakkig.
    We praten over wat we leuk vinden enzo.
    Maar daar vertel ik niet mijn problemen tegen ofzo.
    Dat doe ik toch liever tegen vrienden die ik gewoon elke dag zie.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb niet zoveel vrienden op Q, een paar. Maar dat komt omdat ik zo lang weg ben geweest. In het echt heb ik vrienden waarvan ik écht weet dat ze echte vrienden zijn. Zoiets herken ik inmiddels wel.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, dat herken ik. Met de mensen die ik op Q heb leren kennen ben ik mezelf, en buiten Q om niet echt..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voiceless schreef:
    Muwa, ik heb wel vriendinnen op school. Maar die zie ik buiten school bijna nooit. :/


    Dit, ja, ze hebben het allemaal te druk. Uhu.
    Behalve een vriendin, waarmee ik affiets. Maar die nou ja. It's complicated.

    Ik heb echt een hele steun aan Marie/Histoire.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, yesh :'D Maar ik ben blij dat Barnabas tenminste dichtbij woont :Y) De rest woont natuurlijk weer in 't zuiden of in ieder geval die kant op....


    "I shut my eyes in order to see.'