• Hebben jullie dat ook?
    Ik heb een hele hoop vrienden buiten quizlet, maar eigenlijk kunnen die niet tippen aan de vrienden die ik heb leren kennen via quizlet.
    Alleen mijn beste vriend, Randy, is iemand met wie ik echt een goede band heb, maar voor de rest erger ik me alleen maar kapot aan m'n vrienden in real life.
    Mijn vrienden op quizlet daar heb ik echter wel een goede band mee...
    Ik snap niet precies hoe dat komt, haha, maar ergens is het wel stom, want deze mensen wonen bijna allemaal ver weg (behalve Assassin natuurlijk :3)
    Kennen jullie dit?


    Life is hard and then we die

    Ik heb een aantal losse vrienden (buiten Q). En 1 echt goede vriend buiten Quizlet. En ik heb 1 echt goede vriendin op Quizlet waar ik echt alles mee kan bespreken. Maar het is niet zo dat de een beter is dan de ander of zo :')

    Die van Q vertel ik misschien meer en zo, maar ik vind het ook wel wat waard dat ik bijvoorbeeld mijn beste vriend geen 2x per week zie.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 7:19 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nah, 4 van m'n vriendinnen op school zitten ook op Q. =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Jup. (: Mijn quizlet vrienden kunnen niet tippen aan mijn vrienden in real life. Ik word eerder depressief van mn vrienden in real life; ze laten me constant in de steek. En hier op quizlet totaal niet. Hier op quizlet accepteren ze me voor wie ik ben (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik herken het niet, maar kan me er wel in inleven. Gelukkig da je Q hebt, zeker? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik herken het niet nee, maar ik heb ook niet echt "Quizletvrienden". Wel mensen die ik ken, sommigen die ik beter ken maar daar stopt het dan ook wel weer.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nee, ik heb echt lieve, gekke, rare vriendinnen en geen internetvrienden. (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb in het echt, erg goede vriend(inn)en waar ik op kan bouwen, maar op Q ben ik ook mensen tegengekomen, die ik eigenlijk niet meer zou willen missen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.