• Hebben jullie dat ook?
    Ik heb een hele hoop vrienden buiten quizlet, maar eigenlijk kunnen die niet tippen aan de vrienden die ik heb leren kennen via quizlet.
    Alleen mijn beste vriend, Randy, is iemand met wie ik echt een goede band heb, maar voor de rest erger ik me alleen maar kapot aan m'n vrienden in real life.
    Mijn vrienden op quizlet daar heb ik echter wel een goede band mee...
    Ik snap niet precies hoe dat komt, haha, maar ergens is het wel stom, want deze mensen wonen bijna allemaal ver weg (behalve Assassin natuurlijk :3)
    Kennen jullie dit?


    Life is hard and then we die

    Niet echt, ik vind de mensen van Q, echt heel aardig en heb er ook een paar in mijn vriendelijst staan maar mijn bff zit hier ook op quizlet! verder ken ik iedereen hier niet zo goed...


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    GrayStar schreef:
    Niet echt, ik vind de mensen van Q, echt heel aardig en heb er ook een paar in mijn vriendelijst staan maar mijn bff zit hier ook op quizlet! verder ken ik iedereen hier niet zo goed...

    Je hoeft ook niet iedereen te kennen :'D


    -

    Ik heb drie echt goede vriendinnen, waar ik echt àlles aan kan vertellen. Op Quizlet heb ik ook enkele goede vriendinnen. Maar ik vind het makkelijker om dingen via een computer te vertellen dan echt face-to-face. /sociaalgestoord (cat)

    Fitzherbert schreef:
    Ik heb drie twee echt goede vriendinnen, waar ik echt àlles aan kan vertellen. Op Quizlet heb ik ook enkele goede vriendinnen. Maar ik vind het makkelijker om dingen via een computer te vertellen dan echt face-to-face. /sociaalgestoord (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee dat heb ik niet ;p ik heb echt vrienden van op school vooral.


    effort never betrays you

    nee


    geen idee wat ik hier moet invullen :)

    1. maar die is nog maar amper online omdat ze het megadruk heeft. (:
    Ondanks dat, zal ze altijd mijn beste vriendin/zusje zijn, en ik hou nog steeds ontzettend veel van haar. <3


    Love don´t break me.

    Ja,


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mijn beste vrienden op Quizlet? Sevda (Combustible? Ofso :3) en Sarita (Buddy). Ze zijn echt geweldig <3, echt speciale mensen.

    Nee, ik heb niet echt vrienden op Q maar dat vind ik goed zo. Mijn beste vriendin ken ik van op school, voor de rest heb ik niet echt een grote 'echte' vriendengroep, meer gewoon 'vrienden'.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nee, want ik heb niet echte vrienden via Quizlet gemaakt. Er zijn wel mensen met wie ik vaak praat, maar ik heb hen nog nooit ontmoet. En mijn vrienden buiten Quizlet zijn gewoon geweldige mensen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vroeger niet echt. Of naja, ik had wel twee vriendinnen waar ik goed mee omging op de middelbare, maar ik had niet echt een groep vriende dat het echt close is met een groep enzo. Maar dat is dit jaar eigenlijk wel heel erg veranderd. Ik heb nooit echt bij een groep gehoord, maar nu dus wel (: Door mijn nieuwe studie heb ik heel veel nieuwe mensen leren kennen, al was het in het begin voor mij moeilijk contact te leggen, omdat ik ook niet op allerlei kampen mee was geweest dus ik kende niemand.. Maar dat veranderde wel snel en echt, het zijn werkelijk de meest geweldige mensen die ik ooit ontmoet heb (:

    Poseidon schreef:
    Nee, eigenlijk niet..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nou ja, eigenlijk alleen Jalissa en Nynke, daar praat ik echt heel geregeld mee!
    Verder heb ik gewoon twee hele goede vriendinnen en verder wat gewone vriendinnen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee :Y)
    Hoewel ik wel echt hele goede Q vrienden heb, maar die wonen allemaal zo ver weg en mijn vriendinnen zie ik elke dag :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.