• Hebben jullie dat ook?
    Ik heb een hele hoop vrienden buiten quizlet, maar eigenlijk kunnen die niet tippen aan de vrienden die ik heb leren kennen via quizlet.
    Alleen mijn beste vriend, Randy, is iemand met wie ik echt een goede band heb, maar voor de rest erger ik me alleen maar kapot aan m'n vrienden in real life.
    Mijn vrienden op quizlet daar heb ik echter wel een goede band mee...
    Ik snap niet precies hoe dat komt, haha, maar ergens is het wel stom, want deze mensen wonen bijna allemaal ver weg (behalve Assassin natuurlijk :3)
    Kennen jullie dit?


    Life is hard and then we die

    Ehh, a little bit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb niet echt goeie vrienden in et echt ;d [Klinkt zo raar]
    Ja één, maar dat is nogal minder geworden + ze woont nogal ver weg -.-

    Dus ik ben het wel met je eens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nuh, misschien is het makkelijker praten, maar ik heb wel echte vrienden in het normale leven buiten Q, waar ik ook echt blij mee ben.

    En ik heb wel hele lieve vrienden via Q leren kennen dus eigenlijk half half :3

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 22:07 ]


    SLOAN.

    Ja, eigenlijk wel. Alhoewel ik in real life 1 vriendin heb (ik ben zo para om het woord 'vriendin' te gebruiken, so consider this an exception) waar ik no problem dingen aan kwijt kan. Vorige week hebben we onderweg naar de Primark heel wat afgekletst. And yes, ook wat diepgaandere onderwerpen.
    Maar op Q is het 't voordeel dat mensen me eigenlijk zien zoals ik ben, ook al is het wel wat vertekend natuurlijk. Op Q moet ik me meer gedragen dan in RL. Maar aan de andere kant uit ik hier meer dingen die ik leuk vind dan in RL en niemand (denk ik) die me daarom echt raar vindt. Als ik mijn verhalen aan mensen in RL laat lezen (including the erotic ones yes) dan zullen ze me vreemd aankijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hetzelfde hoor Niekje. :P Buiten quizlet heb ik eigenlijk helemaal geen vrienden. Behalve Oscar, die ik al vanaf de kleuterklas ken. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ja, maar dan 2 volgens mij via Q lol, de rest vooral via twitter.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 22:14 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heb ik wel vrienden..


    Stop wishing, Start doing..

    Genius schreef:
    Hmmm ik zit me tegenwoordig beetje af te vragen of ik eigenlijk wel echte vrienden heb. (cat)

    Dit helemaal dit.
    Maar ook: Hoe meer ik me 'gewaardeerd' hier voel, hoe meer ik mezelf voel afdrijven van mijn eigen vriendinnen.
    Ik heb hier al wel een aantal aardige mensen ontmoet en ik kan ze ook al wel bijna tot mijn rijtje van vrienden rekenen, maar er blijft een klein kloofje tussen ons hangen (zo is dat tenminste voor mij, ik weet niet hoe die mensen daar zelf over denken).


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet niet. Ik beschouw Nynke als een goede vriendin! Als ik Q niet had gehad, had ik nooit awesome Nynke kunnen ontmoeten! D:
    Mi mi mi!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Echte vrienden weet ik niet, maar zeker wel betere vrienden. Vooral omdat ik hier veel en veel en veel meer mezelf kan zijn en de mensen hier over het algemeen wel dezelfde interesses hebben. In mijn omgeving is iedereen juist heel erg het tegenovergestelde van mij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Niet echt eigenlijk :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, ik heb het ook.
    Heb buiten de mensen die ik via Q ken, niet echt zulke goede vrienden. Allemaal meer klasgenoten, dan vrienden.
    En hoe stom het ook mag klinken in de oren van anderen dat mijn beste vrienden van het internet komen, ik ben blij dat ik jullie heb! <3

    Fantasia schreef:
    Ja, ik heb het ook.
    Heb buiten de mensen die ik via Q ken, niet echt zulke goede vrienden. Allemaal meer klasgenoten, dan vrienden.
    En hoe stom het ook mag klinken in de oren van anderen dat mijn beste vrienden van het internet komen, ik ben blij dat ik jullie heb! <3

    Naaaaaaaaaawh, that's so sweet! *cuddles Jalissa*
    En ik ben blij dat ik jou heb, maf filosofisch kindje!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Naaaaaaaaaawh, that's so sweet! *cuddles Jalissa*
    En ik ben blij dat ik jou heb, maf filosofisch kindje!

    Yaaay! (flower)

    -een grote gezelligheid van liefdesverklaringen hier hahaha-

    wel niet met mensen Q maar wel met mensen van een andere website


    -