• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga, ben moe. *_*]

    [Noooooo. D: ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis Celine Smith
    Langzaamaan word ik wakker. Ik merk dat ik voor een deel op Devin's bed lig en hoop dat dat vannacht niet zo was. Ook zie ik dat Devin er niet is. Dan werp ik een blik op de klok. Het is net 9 uur geweest, veel te vroeg dus. Ik zucht even waarna ik toch maar het bed uit kom en me om kleed.

    Emma Jade Cales
    Gelijk als ik wakker word kijk ik op de klok. Iets na negen uur. Ik werp een blik op Kaylen's bed en glimlach even als ik zie dat hij nog slaapt. Dan ga ik mijn bed uit waarna ik uit mijn kast wat hardloop kleren pak. Als ik die aan heb getrokken pak ik nog snel mijn iPod waarna ik het huisje uitloop en begin te rennen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan

    Troostend legde ik mijn arm om haar middel. Met mijn andere hand wreef ik zachtjes over haar arm. 'Hey, niet verdrietig zijn Jess. We komen hier heus wel uit.' Hoopte ik dan maar... 'Je hebt echt heimwee, is het niet?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Haha, veranderd. Ik ben bij een andere RPG Mason. :"D]

    Darren
    Ik knikte en dook in het zwembad.

    Liam Oliver Sanz

    'Even wachten, zo terug,' even later kwam ze omgekleed weer terug. Ikzelf droeg een zwembroek met gympen en een wit shirt met korte mouwen. 'Are you ready?' grinnik ik.

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik keek hem aan, 'Ik zie je zo nog wel, ik ga me even omkleden,' zei ik en liep toen terug richting de huisjes. Toen ik binnen stapte was Liam al weg, Oke. Ik at een appel, douchte en kleedde me om.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [is er iemand die een poppetje vrij heeft?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naveah

    'Are you ready?' grinnikte hij. 'Yes, i am,' reageerde ik met en klein lachje terug en bond mijn lange haren op een losse knot. Het was nog vroeg op de dag maar ik had het nu alweer warm.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Jup, me. Abbigail, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [En Ariana.]

    Ariana
    Ik besloot toch op te staan en liep nadat ik me omgekleed en mijn tanden gepoetst had een beetje rond het eiland. Ik besloot naar het strand te gaan.

    [Wie is ook weer op het strand?]

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik trok een kort broekje aan en een tanktopje. Daaronder deed ik mijn vans aan, ik ga het bos verkennen hoe dan ook. Ik liep naar buiten met een flesje water. Iemand die mee wou?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga even douchen, x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Yes, i am,' Ik glimlach en loop met haar naar buiten toe. 'Wil je naar mijn kamer of op het strand spelen?' Ik kijk haar aan terwijl we naar mijn huis toe lopen.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ik ga even douchen, x]


    [okee als ik klaar ben met douchen stuur ik mijn jongenspoppetje wel op je af a. Ik was hem helemaal vergeten xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered