• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Gewoon, voor tieners. Een cruise ]

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik schrok maar wordt dan opgevangen door een jongen. Als ik weer overeind wordt gezet kijk ik hem aan. Hem kende ik nog niet, 'Sorry,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah

    'Niet zo nerveus, joh,' glimlach ik als hij klaar is en knik een keer vol bewondering. 'Dat was echt heel goed, en mooi!' voeg ik eraan toe en maak een zacht applausje voor hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Dat was echt heel goed, en mooi!' Ik glimlach opgelaten. Nee ik was totaal geen podiumbeest. 'Dankje.' Glimlach ik en haal een hand door mijn haar. 'Dus.. Jij bent nu aan de beurt he.' Grinnik ik.

    Lucas Taylor Eastwood
    Het meisje komt me heel vaag bekend voor maar ik zou echt geen idee hebben wat haar naam is. 'Ik ben Lucas,' zeg ik tegen haar. Ik besluit mijn hand niet uit te steken, dat is zo formeel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abbigail Felicia Diaz

    'Abbigail,' zeg ik dan met een glimlach. Hoe zeer ik ook zou willen dat ik hem herkende, nope. Misschien heb ik met hem op het feest gedanst, of even wat gedronken maar ik weet het echt niet meer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wat was de laatste reactie van Devin ?]

    IHeartMusicc schreef:
    Devin

    'Oh...ik heb net tegen deze boom lopen trainen, ik kon 'm gemakkelijk aan hoor,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [hoe hebben ze die wedstrijd gewonnen waarmee, moesten ze er iets voor doen ? ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Hedwig

    Toen ik de hutjes had gevonden was ik gaan douchen en had ik mijn bikini aangetrokken. Alles was er overbodig luxe. Toen was ik naar de achterkant van het huis gelopen waar een vlonder was om te gaan zwemmen. Ik had een tijd lopen zwemmen en was uiteindelijk weer op de vlonder gaan zitten, ik had een deken gepakt en was op de vlonder in slaap gevallen.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ariël

    "Ik had mijn handen niet vrij, dus ik kon hem niet slaan" verdedigde ik mezelf, "Of haar" zei ik weer. Hoe kon ik nou zeker weten dat het geen meisje is ? Tja. Ik liep weer een stukje verder. "Ga jij maar eerst".

    Lucas Taylor Eastwood
    'Dus,' zeg ik tegen Abbigail, 'weet jij hoe we hier terecht zijn gekomen? Ik herinner me alleen vaag iets van een boot,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naveah

    'Dus.. Jij bent nu aan de beurt he,' grinnikt hij waarop ik lichtjes met mijn hoofd schud. 'Ik heb geen piano bij de hand,' plaagde ik, al was het waarschijnlijk gemakkelijk met een gitaar te begeleiden. 'Oke, ken je "If this was a movie" van Taylor swift op je gitaar spelen? Als jij begeleid zal ik zingen,' glimlachte ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Devin Nathaniel Dust

    'Thanks,' zei ik en liep door. ' Ik liep naar het gebouw en liep naar binnen. 'Licht,' zei ik terwijl het licht aan ging.
    Mijn ogen werden groot, het was er verschrikkelijk mooi. Boksballen, handschoenen, matten, toestellen, een dans ruimte alles was er.

    [Ze hebben..het gewoon gewonnen,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Oke, ken je "If this was a movie" van Taylor swift op je gitaar spelen? Als jij begeleid zal ik zingen,' Ik grijns en sla de eerste akoorden aan en wacht tot ze zal zingen.

    Ariël

    "THANK GOD !" riep ik uit terwijl ik mijn haren samenbond. Ik liep naar de muur waar handschoenen lagen en deed er een paar aan. "Eindelijk iets anders dan conditie". Nu ik eraan dacht, voetenwerk zou ik ook op moeten oefenen. Ik liep naar een boksbal en ging in de juiste positie staan. Links, rechts, rechts, links. De winnende combo van mijn eerste kampioenschap.