• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah

    'Wil je naar mijn kamer of op het strand spelen?' Ik kon het niet helpen even zachtjes te grinniken vanweg het "op het strand spelen" zinnetje. Ik snapte wat hij bedoelde maar het klonk zo grappig. 'Mij maakt het niet uit, die keuze laat ik aan jou over,' reageerde ik terwijl we in de richting van zijn huisje liepen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Darren
    Na een tijdje besloot ook ik te gaan. Ik liep een beetje rond over het eiland, benieuwd wat ik zou zien.

    Ariana
    Ik had mijn bikini onder mijn kleren aan. Zonder er over na te denken kleedde ik me uit tot ik alleen mijn bikini nog aan had en rende een klif op om er vanaf te duiken. Met salto nu, wat me eigenlijk nooit gelukt was. Het verbaasde me dan ook dat het die keer wel lukte.

    Liam Oliver Sanz

    'Mij maakt het niet uit, die keuze laat ik aan jou over,' Ik glimlach en knik. Binnen pak ik mijn gitaar en halster. 'Strand dan maar?' Ik loop met haar over het zand en ga daar dan in kleermakerszit zitten.

    [ Hahaha is goedd ben er dus weer !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [okee mijn poppetje loopt gewoon ergens in het bos xd. btw reageer wel laat want ben leren]
    Lucas Taylor Eastwood
    Ik kijk even om me heen als ik wakker word en zie alleen maar bomen, bosjes en dat soort shit. Blijkbaar ben ik toen ik gister even ging wandelen hier in slaap gevallen. Ik sta op waarna ik me uitstrek. Dan loop ik een willekeurige kant op, ik kom vanzelf wel iemand tegen lijkt me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Who's free? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Ariana
    Ik ging opnieuw en opnieuw van dezelfde klif. Geen idee waarom ik het zo leuk vond eigenlijk.

    [Ariana en Darren. Ariana is op het strand en Darren loopt doelloos op het eiland.]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 21:37 ]

    Naveah

    Terwijl hij naar binnen liep voor zijn gitaar wachtte ik netjes buiten. 'Strand dan maar?' vroeg hij waarop ik knikte en met hem mee liep. Ik liet me tegenover hem in het zand zakken en keek hem nieuwsgierig aan. 'Nou, laat maar eens horen,' grijnsde ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [waar hebben ze die reis mee gewonnen?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik kom dichterbij het bos. Het voelde goed, even in de natuur te zijn. Het was er erg stil en ik liep in gedachte verzonken verder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Waarmee? Een wedstrijd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ariana
    Na een tijdje ging ik in het zand zitten. Een eind verderop zag ik een paar mensen. Één had een gitaar, kon ik nog net zien. Ik glimlachte en keek weer naar de spiegeling van de zee.

    Darren
    Ik liep over het eiland. Ik zuchtte. Wie wist waar ik uit zo komen. Tegelijkertijd kon het me niets schelen ook.

    [wat voor wedstrijd]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Lucas Taylor Eastwood
    Ik loop al een tijdje ontzettend doelloos rond en begin niet meer op te letten. Dan knal ik ineens tegen iemand op. Ik kijk op en zie dat het een meisje is. Voor dat ze op de grond kan vallen vang ik haar snel op. 'Sorry,' mompel ik terwijl ik haar weer overeind zet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Sanz

    'Nou, laat maar eens horen,' Ik glimlach nerveus en bedenk welk nummer ik zal spelen. Dan speel ik toch maar een van mijn nieuwste liedjes.