• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Misschien morgen?' Ik knik instemmend. 'op voorwaarde dat ik jou
    ook mag horen he?' Ik grijns naar haar. Ze was een leuke meid.
    ik mocht der wel.

    [Argh. Ik wil de reactie van Nathan weten. :S]

    Devin Nathaniel Dust

    'Dan doen we dat niet, we hebben toch twee dekens?' zei ik en sloot mijn laptop af.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    Donker. Nee, licht. Wat is het? Wazig. Gras. Heel groen. Het doet bijna zeer aan mijn ogen. Gentlemen komt naar me toe gerend. Hij is aan de lijn, en Dawn houdt de lijn beet. Ik wil naar ze toe lopen, maar kan niet bewegen. Ze lopen weg van me, en verdwijnen aan het eind van de horizon. Plotseling komt Jessy paniekerig mijn gezichtsbeeld binnen. 'Nathan!' Gilt ze. 'Rustig maar.' Wil ik zeggen. Maar weer komt er niets over mijn lippen. Ze begint aan me te schudden. Wat is er met haar aan de hand? Ze doet raar. Water komt op ons af. Een grote golf water. Het lijkt alsof het licht uitgaat, want het wordt donkerder dan eerst. Een grote golf water beland in mijn mond en het water sleurt Jessy mee. Ik wil het water uit spugen, maar het lukt niet. Het knijpt mijn keel dicht. Ik stik. Ik stik, verdomme. Maar dan braak ik het water weer uit en mijn lichaam begint weer te tintelen. Het wordt weer licht.

    Langzaam werden mijn ogen weer opgetild. Een blond meisje keek me bang aan. Wie was dat ook al weer? Oh ja, Jessy. Wat was er nou weer aan de hand? Ik kon me alleen een hele rare droom herinneren. 'Jessy?' Mompelde ik vaag. Het verstikkende gevoel in mijn keel was weer weg. 'Ik heb zo raar gedroomd. Ik kwam aan op een onbewoond eiland, en we gingen ijs eten maar toen we gingen slapen viel ik en toen begon ik te zweten en ik had het heel koud...' Ik was heel erg in de war en mijn hoofd knelde nog meer dan in mijn droom. Ik voelde aan mijn voorhoofd. Die was nog steeds nat van het zweet. En weer overspoelde kou me. What the...?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessy.

    Ik schud aan hem, maar hij lijkt ver weg. "Nathan, kom op," Moedig ik hem aan. Dan begint hij te hoesten. Vlug draai ik hem op zijn zij, dat heb ik geleerd van mijn moeder. Hij braakt en een vieze, zure stank komt me te gemoed. Ik moet moeite doen op niet zelf over te geven. "Jessy?" Mompelt hij. Zijn ogen zijn open, maar hij voelt alsof hij nog steeds ver weg is. In een andere wereld. "Ik heb zo raar gedroomd. Ik kwam aan op een onbewoond eiland, en we gingen ijs eten maar toen we gingen slapen viel ik en toen begon ik te zweten en ik had het heel koud..." Vertelt hij verward en schud zijn hoofd. Oke, tel rustig tot tien en bedenk van je moet doen, Jess. Ik haal de diep adem, ga op mijn knieën zitten, leg mijn armen onder zijn rug en probeer hem op te tillen. Dit valt me zwaar tegen en schuif mijn handen weg. Shit! Ik sluit mijn ogen en denk opnieuw na. Wat kan ik doen? Ik probeer hem omhoog te hijsen en het lukt. Er gaat een goed gevoel door me heen en ik voel me sterk. Ik ondersteun hem en samen lopen we voorzichtig door naar de kamer, waar ik hem op zijn bed leg. Snel ren ik naar de badkamer, maak een washandje nat en leg dat op zijn voorhoofd. Hij heeft flinke koorts. "Alles komt goed, Nathan," Stel ik hem gerust. Ik twijfel; Kom alles goed? Ik heb geen fantastische kennis als het gaat om ehbo. En hier op dit eiland zijn geen mensen, dus zal er ook wel geen ziekenhuis zijn. Een angstig gevoel overspoelt me en ik moet me sterk houden om niet in tranen uit te barsten. Kom op Nathan..

    Naveah

    'Op voorwaarde dat ik jou ook mag horen he?' grijnsde hij waarop ik even grinnikte. 'Ik weet niet of dat nou wel z'n goed idee is hoor,' grapte ik. 'Maar vooruit, omdat ik jou zo graag wil horen,' voegde ik er met een grijns aan toe en liep vervolgens richting mijn huisje. 'Tot morgen een keer dan, he,' zei ik en wierp hem even een schuine blik toe.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 17:28 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexis Celine Smith
    Ik knik en merk dan dat ik nog tegen Devin aanlig. Snel schuif ik een stukje van hem af en kruip helemaal onder mijn dekens. 'Wil je gelijk gaan slapen of nog even praten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Sanz

    'Tot morgen een keer dan, he,' Ik glimlach en steek mijn hand naar haar op. 'Ik zal je wel opphalen.' Grinnik ik en loop dan richting mijn eigen huisje.

    Devin Nathaniel Dust

    'Als dat je goed doet, tuurlijk,' zeg ik dan en ga ook helemaal onder de dekens liggen als ze is opgeschoven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    Goed? Wat kwam er goed? Wat was er aan de hand dan? Ik had gewoon koorts. Dat gebeurde wel eens. Toch? Of was er meer aan de hand? Ik zag dat Jessy's gezicht verstrakte. Het leek alsof ze ieder moment kon gaan huilen. Waarom was ze zo verdrietig? Ik begreep er niets meer van. 'Niet huilen.' Fluisterde ik een beetje schor. Het leek wel onweer in mijn lichaam. Zachtjes kreunend kromp ik in elkaar. 'Jessy' Zei ik nu iets duidelijker. 'Haal... hulp.' Haar ogen stonden verwilderd. 'Maakt-' Ik kromp weer in elkaar. 'Niet uit wie.' Maakte ik mijn zin af.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 17:34 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis Celine Smith
    Ik frons even. 'Als ik dat goed doe?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abbigail Felicia Diaz

    'Zullen we gaan?' vraag ik dan terwijl ik van het muurtje afspring en het met één worp in de prullenbak verder op gooi.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin Nathaniel Dust

    Ik begin te lachen, 'Nee, ik bedoel als het jou goed doet dus met andere worden als het fijn is voor jou,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah

    'Ik zal je wel ophalen,' grinnikte hij en loopt dan vervolgens ook richting zijn huisje. 'Zie ik je dan,' roep ik hem nog na.
    Glimlachend loop ik mijn eigen huisje binnen, ofja gedeelde huisje, maar ik had mijn kamergenoot nog nergens gezien. Uit mijn kledingkast vis ik een shortje met een hempje waarop ik naar e badkamerloop om mezelf om te kleden en mijn tanden te poetsen. Vervolgens laat ik me, weer terug binnen, onder de dunnen lakens glijden om een poging te doen voor te gaan slapen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexis Celine Smith
    'Ow,' zeg ik. Ik voel me nu echt dom. 'Mij maakt het niet zoveel uit, kies jij maar,' glimlach ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered