• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik reageer niet erg snel omdat ik op mijn telefoon zit.]

    Liam Oliver Sanz

    Ik knik. 'Ja ik heb 18 jaar in Londen gewoond. Echt brits dus. ' lach ik. 'Je hebt een mooie naam. Mag ik vragen waar je vandaan komt?' Ik zet mijn I-pod uit dat zou een stuk vriendelijker van me zijn

    Abbigail Felicia Diaz

    'Passoa gewoon,' glimlach ik dan. Ik ga weer naast hem zitten en schijn ook met mijn zaklamp. 'Ik zou hier gemakkelijk kunnen blijven,' grinnik ik. Ik maak het open, 'Als je niet weet wat 't is je mag wel een slokje,' grinnik ik. Het was zoet, fruitig en het had alcohol, maar de fruit smaak overheersde het.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah

    'Ja ik heb 18 jaar in London gewoond. Echt Brits dus,' lacht hij. 'Je hebt een mooie naam. Mag ik vragen waar je vandaan komt?' Ondertussen zet hij zijn i-pod uit waarop ik lichtjes glimlach. 'Mijn vader is van spaanse afkomst, vandaar de naam,' reageer ik en glimlach weer even. 'Bedankt trouwens dat je hem leuk vind, je bent een van de weinigen.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexis Celine Smith
    'Wacht!' Roep ik waarna ik snel op pauze druk. 'Als je 's avonds een thriller kijkt moet je die wel in je pyjama kijken,' lach ik waarna ik een pyjama uit mijn kast pak en naar de badkamer loop. Daar trek ik mijn pyjama die bestaat uit een simpel zwart hemdje en een kort zwart slaapbroekje. Het broekje is eigenlijk iets te kort maar Devin heeft me toch al in mijn bikini gezien dus dat boeit niet. Dan loop ik de kamer weer in. 'Okee start maar,' glimlach ik terwijl ik onder de dekens kruip.

    [Is devin eigenlijk nog steeds shirtloos a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Jup he is]

    Devin Nathaniel Dust

    Ik grinnik en druk wanneer ze ligt op play. De film begint en ik neem een slok van mijn water.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    Ik haal even mijn schouders op als ze de naam van het drankje noemt. "Nog nooit van gehoort," Mompel ik. Dan biedt ze aan dat ik mag proeven. "Lekker," Antwoord ik. Alles moet je proeven, dan mag je pas zeggen of iets vies is. Ik heb geen idee hoe het zal smaken. In ieder geval denk ik dat er alcohol in zit.

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik glimlach, misschien niet echt iets wat hij kan zien en geef hem dan het blikje. Als ik naar hem kijk kan ik zijn gezicht nog best goed herkennen en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Gosh ik heb die film gezien moet weer even bedenken hoe die nou ging xd]
    Alexis Celine Smith
    Als de film begint trek ik de deken nog iets meer op. Gelukkig is het begin van een film meestal niet eng. 'Als je me laat schrikken vermoord ik je,' fluister ik dreigend naar Devin.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    'Breng me dan ook niet op ideeën,' grijns ik en leg mijn rechterhand achter haar. Gewoon als steun, niks erg. Volgens mij had ik deze film al gezien.

    [ Ja ik ook wel apart xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    Ik kijk even wantrouwig naar Devin's hand. 'Echt je laat het. Okee ik ga je niet vermoorden maar ik verzin nog wel iets anders,' zeg ik waarna ik me weer op de film richt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    'Chill, ik leun gewoon,' grinnik ik dan. Ik neem nog een slok water en zak dan iets onder de dekens. Ik richt me op de film, ze komen nu het te huis binnen. Ik grinnik even in mezelf maar kijk dan weer geconcentreerd verder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kaylen

    'Maarja wat doe je er aan? We weten niet wie dit heeft gedaan dus we kunnen er lastig iets van zeggen,' Ik knik bedenkelijk maar kom dan op iets geks. 'In de lucht schreeuwen kan toch? HEA WAT .. STALKEN JULLIE ONS.' Ik schreeuw maar wat tegen het dak en lach mezelf dan uit. 'Ik ben afschuwelijk.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexis Celine Smith
    Ik vertrouw het nog steeds niet helemaal. 'Dat kind is eng,' mompel ik waarna ik met mijn hoofd tegen zijn schouder leun.

    Emma Jade Cales
    Ik schiet in de lach. 'Je bent echt gestoord Kaylen,' grinnik ik. 'Maar wel op een goede manier,'

    [Ik ga slapen, ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Slaaplekker ! en idd dat kind is eng]

    Devin Nathaniel Dust

    Ik streel even met mijn hand waar ik op leun over haar haar, 'Gelukkig is er niet zo'n chick hier,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.