• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Emma Jade Cales
    'Hmm, wat heb je allemaal aan te bieden?' vraag ik lachend aan Kaylen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik grinnik, 'Dat komt omdat het meestal wordt gemixt in cocktails,' Ik drink weer en draai me dan zijn richting op.

    Het is nu 1.30


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin Nathaniel Dust

    Ik grinnik. 'Dat kind is echt niet in orde,' zei ik toen. Dit was ongeveer het laatste deel. Ze probeert nu die vader in te palmen? 'Echt, ik adopteer geen kinderen die ouder zijn dan 3 maanden,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Waarom wil je niet als prof spelen?' Ze leek nieuwsgierig. Ik haal mijn schouders op. 'Ik wil iets met muziek gaan doen daarom ben ik naar new-york gegaan en als ik als prof was gaan honkballen zou ik niet serieus genomen worden door het publiek. Dan was ik weer zo'n sporter die ook dacht muziek te kunnen maken snap je?' Ik kijk naar haar.

    [Terug van de kermis. Yay! Helemaal een adrenalinekick. (: De kermis is een paar dagen in ons dorp, dus let er maar niet te veel op als ik de komende twee dagen wat later thuis ben dan anders. Ik ga snel reageren. <3]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    Ze grinnikt even. "Dat komt omdat het meestal wordt gemixt in cocktails," Ze drinkt weer uit het blikje en draait mijn richting op. "Dus je drinkt het nu puur?" Mompel ik. Ondertussen begin ik redelijk moe te worden, ondanks de alcohol van het bier. "Ik ga wel zo slapen, anders ben ik morgen chagrijnig,"

    Alexis Celine Smith
    Ik knik instemmend. 'Zeker weten,' mompel ik. Het begint nu echt spannender te worden en ik kruip iets dichter tegen Devin aan terwijl ik mijn ogen op het scherm gericht hou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sweetest schreef:
    [Terug van de kermis. Yay! Helemaal een adrenalinekick. (: De kermis is een paar dagen in ons dorp, dus let er maar niet te veel op als ik de komende twee dagen wat later thuis ben dan anders. Ik ga snel reageren. <3]


    [Haha, het maakt mij niet uit hoor. ;D]

    Naveah

    'Ik wil iets met muziek gaan doen daarom ben ik naar new-york gegaan en als ik als prof was gaan honkballen zou ik niet serieus genomen worden door het publiek. Dan was ik weer zo'n sporter die ook dacht muziek te kunnen maken snap je?'
    Ik dacht er even over na, en ergens kon ik hem ook geen ongelijk geven. 'Ik snap je,' glimlachte ik. 'Wat voor muziek spelen jij en je band?' vroeg ik hem daarna en grinnikte vervolgens even om mezelf. 'Sorry als ik te veel vragen stel, zo laat op de avond nog,' voegde ik er met een glimlach aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan

    Helemaal bezweet werd ik wakker. De deken had ik rillend tegen me aangeklemd van de kou. Ik had het ijskoud, maar mijn huid stond op gloeien. Mijn maag draaide rondjes en mijn hoofd knalde bijna uit elkaar van de koppijn. Dit was niet gezond. Beroerd wilde ik de deken van me af halen, maar trok hem direct terug. Koud... Zó koud. Ik keek opzij naar het bed naast me, maar Jessy was er niet. Het kwam niet eens in me op om er over na te denken of me er zorgen om me te maken, want ik wist zeker dat als ik dat zou doen mijn hoofdpijn alleen maar erger zou worden. Toch maar een paracetamol pakkken. Ik haalde de deken weer van me af, de ongelofelijke vrieskou dit keer negerend. God, was ik op Alaska beland ofzo? Nee, strand en palmbomen hoorden niet thuis in Alaska. Ik beet op mijn kiezen om de pijn af te keren en pakte een pakje paracetamol-pillen uit een medicijnkastje. Ik nam er twee en schonk een glas water voor me in om het weg te spoelen. Direct wilde ik terug duiken in mijn bed, maar was iets te gehaast. Ik struikelde. Bam. Au. Fuck.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [WOW IK ZIE NU PAS HOE LANG DIE REACTIE IS... HOLY MOLY.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Devin Nathaniel Dust

    Ik ben gefocust op de film maar dan voel ik dat ze verschuift, ik kijk opzij en zie dat ze naar me toe is opgeschoven. Ik merk nu pas dat mijn hand de hele tijd haar haar aan 't strelen is. Ik stop en leg die dan neer op haar schouder.

    Abbigail Felicia Diaz

    Als ik wil tegen werken begin ik zelf ook te gapen, 'Ik denk dat het een goed idee is,' zeg ik dan en schijn even op mijn horloge, 'Wauw, het is al half 2,'

    [ Goed idee als iedereen nu gaat slapen, en daarna een tijdsprong? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Okee, er komt nu een leuke reactie aan. ^^]

    Liam Oliver Sanz

    'Wat voor muziek spelen jij en je band?' Ik glimlach. 'Het is moeilijk te omschrijven. We hebben stofte liefdes liedjes, pop nummers, rock we zijn denk ik een soft rock band.' Ik lach om mijn omschrijving. 'En welke instumenten bespeel jij?'

    IHeartMusicc schreef:
    [Goed idee als iedereen nu gaat slapen, en daarna een tijdsprong?]


    [Ik wil even iets met Jessy zeggen/doen en daarna vind ik het goed.]