• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kaylen

    'Ik hou ook van jou.' Ik stuurde haar een luchtkusje en een knipoog.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexis Celine Smith
    'Serieus, als zo'n kind hier ineens in de kamer zou verschijnen zou ik echt heel hard gaan gillen,' zeg ik terwijl ik mijn ogen op het scherm gericht hou.

    Emma Jade Cales
    Grinnikend doe ik alsof ik zijn luchtkusje aanneem. 'Tuurlijk hou je van mij,' zeg ik gemaakt arrogant, 'wie doet dat nou niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan

    Ik liet me door de deur naar binnen glippen. Jessy's blik stond anders dan zojuist. Zou ze kwaad zijn? Dacht ze soms dat ik wilde gluren ofzo? Mijn gedachten protesteerden. Ik kwam gewoon iets te vroeg binnen. Als ik wilde gluren, was ik hier wel gebleven. Bovendien, er was toch niets om onzeker over te zijn? Ik liep hier ook gewoon in boxershort, en ze zag er heel goed uit. Bovendien had ik haar ook al in bikini gezien. Ik plofte neer op mijn bed. 'Is er iets Jess?' Vroeg ik voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 7:41 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam Oliver Sanz

    Ik knik. 'Ik vraag me af wat we hier doen en waarom alles zo perfect
    geregeld is voor ons. ' ik kijk naar de golven en haal een hand door mijn
    haar.

    Kaylen

    Ik laat mezelf op bed vallen en kijk naar het plafon. 'AND THE AWARD FOR MOST ARROGANT SEWEET GIRL GOES TOO; PAPAPAPAPPAPAPARAAAAAM! MISS EMMA! XONGRAATZ!' Ik kijk haar arrogant aan. 'Miss, what price do you wish?' Ik lach wat in mezelf.

    ( besef, ik zit al 3 kwartier vast in leiden en meestal neem ik trein van 7u.. Zit nog lang vast.. -.-' en me pa wilt dat ik niet opgeef en vast BLIJF in leiden. Die hater.. )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Naveah

    'Ik vraag me af wat we hier doen en waarom alles zo perfect geregeld is voor ons.'
    Met een bedenkelijk gezicht kijk ook ik voor me uit. 'Dat vraag ik me inderdaad ook af. Het enige wat ik weet is dat het cruisseschip waar we gistere op zaten aan flarden is geraakt door een storm en dat we hier zijn aangespoeld,' reageer ik en speel wat met een pluk van mij haar. 'Snap dan alleen niet waarom al onze spullen er wel zijn, echt alles.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    Ik knik. 'Zelfs mijn gitaar heeft het overleefde zonder ook maar nat geworden zijn. ' ik kijk haar aan. 'Wat zijn je interesses?'

    Naveah

    'Zelfs mijn gitaar heeft het overleeft zonder ook maar nat geworden zijn,' zei hij waarop een lichte frons op mijn gezicht verscheen. 'Vreemd toch,' mompelde ik. 'Wat zijn je interesses?' vroeg hij daarna waarop ik lichtjes glimlachte. 'Ik teken, hou van muziek en dansen. En jij?' vroeg ik hem en liet mijn blik een keer vluchtig over hem heen glijden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    Ik glimlach. 'Ik speel honkbal in A1 en speel in een bandje met wwt vrienden van me' ik kijk haar aan. 'Wat dans je? '

    Jessy.

    Rustig komt Nathan binnen lopen, in boxershort. "Is er iets Jess?" Vraag hij voorzichtig, alsof ik een glazen plaat ben, die je - als je te hard praat - laat breken. Onverschillig haal ik mijn schouders op. "Neu, niks," Mompel ik. "Ik ben moe," Antwoord ik. "Slaap lekker," Ik loop naar mijn bed toe, laat me erop vallen en trek de dekens over me heen. Oké, ik had niet verwacht dat hij zo zou reageren. Misschien toch? Of niet? Al mijn gedachten lopen door elkaar heen. Er is één ding dat ik wil is slapen. Dan ben ik morgen weer helder.

    Daniël.

    Ik schijn met de zaklamp op het muurtje en ze geeft het blikje aan mij. Rustig drink ik een paar slokken. "Jezus, wat is dat zoet," Merk ik op en geef het blikje terug. "Niet echt iets voor mij," Mompel ik. Op zich is het wel lekker, want er zit ook en fruitig tintje aan, maar het is echt te zoet.

    Nathan

    Verontwaardigd trok ik mijn wenkbrauw op. Moe? Okee, misschien had ik niet veel ervaring met meisjes, maar ik zag wel dat ze ergens mee zat. Als ze er morgen nog mee zat zou ik er eens op doorvragen. 'Weltrusten.' Ik knipte mijn nachtlampje uit en ging lekker liggen, de dekens losjes over me heen. Het was nog steeds een beetje broeierig. Het maakte me slaperig. En met een laatste zucht viel ik in slaap. Ik droomde die nacht dat ik ruzie had met Jessy. Ik wist niet waarom of waarover, maar ik weet nog wel dat het zo realistisch leek dat ik lag te huiveren in bed. Of waren die huiveringen van de kou? Nee, dat kon niet. Het was daar heel benauwd.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naveah

    'Ik speel honkbal in A1 en speel in een bandje met wat vrienden van me,' glimlachte hij waarop hij me aan keek en ik niet begrijpend terug keek. Ik had niet zoveel verstand van honkbal dus ik had totaal geen idee wat A1 inhield. 'Wat dans je?' vroeg hij vervolgens. 'Ik dans Jazz, al z'n 11 jaar' glimlach ik en haal mijn hand een keer door mijn lange lokken heen. 'Wat houdt A1 eigenlijk in, als ik vragen mag?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    Ik glimlach om haar vraag. 'Jr begint bij de D dan ga je steeds een stuk hoger tot A1 maar ik wil nie proficieel spelen. '

    Jessy.

    "Welterusten," Mompelt Nathan en gaat in zijn eigen bed liggen. Ik heb moeite om in slaap te komen en daarom is mijn slaap rommeling en onrustig. Ik hoor de golven van de zee en het ademen van Nathan. Hij ademt heel onrustig en woelt in zijn bed. Heel zachtjes stap ik uit bed en sluip door het halletje naar het kleine balkon dat boven water hangt. Ik laat mijn benen in het koele water bungelen. Het kalmeert me. Van binnen voel ik me.. leeg. Ik mis thuis.. Er rolt een traan over mijn wang en ik haal even schokkerig adem.

    Naveah

    'Je begint bij de D dan ga je steeds een stuk hoger tot A1 maar ik wil niet proficieel spelen,' glimlacht hij waarop ik begrijpend knik.'Waarom wil je niet als prof spelen?' vraag ik hem, wederom nieuwsgierig.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'