• Idee 1: Een aantal tieners worden random uitgekozen om in een tuin te leven tussen allerlei dieren. Voordat ze deze plek betreden krijgen ze een prik die hun meest duidelijke karaktertrekje laat gaan. Er zijn allerlei dieren in de gigantische tuin die zich hierdoor bedreigd voelen en vallen de mensen een soor van aan, maar dan begint hun middel te werken. Het dier dat de meest voornamelijke karaktertrek heeft (zoals een vos Sluw.) En dat is bij de mens ook zo schept er een band. Een onbreekbare band. Ze zouden nooit meer zonder elkaar kunnen leven.
    Connected

    Idee 2: Veel verschillende tieners moeten hun vrijheid inleveren aan de staat omdat hun ouders vroeger rebellen waren en dit hun wraak was. De tieners werden weggevoerd in een diep bos waar in het midden een soort van lab staar. De tieners worden als ratten gebruikt en er wordt op ze getest. Tot ze een goedje bij hun allemaal inspuit. Hun chromosomen portret word aangetast en beginnen te muteren. Niet 1 cel maar alle cellen waardoor ze bovennatuurlijke krachten krijgen. Alle tieners worden onderzocht en iedereen heeft een zwakte. Deze gebruiken ze voor diegenes kamer. (Geluidskrachten gaan bijv in een geluidsdichte ruimte.) Iedereen wilt ontsnappen maar zou dat lukken?
    Classified

    Idee 3:Een aantal mensen doen mee aan een tv programma wie het langste kan overleven in de wildernis. Dan na een hevige storm op het eiland waar ze verblijven is het onmogelijk om te vliegen omdat er een vage luchtdruk rond het eiland hangt. Zelfs boten kunnen er niet door. Nu de mensen er echt achterkomen dat ze vastzitten en er allemaal wezens leven moeten ze echt zien te overleven. Zouden ze doorgaan tot het bittere einde of sterven?
    Life Like Wild Ones

    Welke is het leukste? 1,2,3 meerdere stemmen kunnen ook.
    Idee 1:
    Idee 2: llllll
    Idee 3:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Twee lijkt me interessant


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Staat erbij moet ik je ook waarschuwen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Is goed, maar als je hem aanmaakt. Kun je dan meer voorbeelden geven dan krachten + zwakte, persoonlijk vind ik dat wat handiger ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Is goed, maar als je hem aanmaakt. Kun je dan meer voorbeelden geven dan krachten + zwakte, persoonlijk vind ik dat wat handiger ;$
    [Ja tuurlijk ik geefer nu nog wel een paar.
    Vuur: Een koude waterige kamer met dus veel water in de lucht.
    Water: Een enorm droge lucht, maar wel koud genoeg zodat je niet gaat zweten.
    Eigelijk dus het tegenovergestelde van je kracht. Muziek-stilte aarde-lucht licht-donker water-vuur verlamming-pijn enzo kan je er nog meer bedenken ;) heeft het jegeholpen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Ja tuurlijk ik geefer nu nog wel een paar.
    Vuur: Een koude waterige kamer met dus veel water in de lucht.
    Water: Een enorm droge lucht, maar wel koud genoeg zodat je niet gaat zweten.
    Eigelijk dus het tegenovergestelde van je kracht. Muziek-stilte aarde-lucht licht-donker water-vuur verlamming-pijn enzo kan je er nog meer bedenken ;) heeft het jegeholpen?



    Uhu ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    2, wil je me waarschuwen als je 'm aanmaakt? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nummer 2.

    2 lijkt me leuk (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Alles staat erbij. Als op 2 7 keer gestemd is ga ik hem maken :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Twee, maar ik weet niet zeker of ik mee doe, ik heb het nogal druk momenteel xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Het staat erbij nog 1 bij 2 dan maak ik hem morgen middag aan :) of misschien no vanavond :D

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break