• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Flounder: Joshua Matt Benson
    -


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 11:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xHaribo schreef:
    [@LovingStyles, is 1 van jouw personages nog vrij ?]


    [Ehm ja maar was eigenlijk net van plan te gaan leren want heb volgende week tw]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Doe maar,¨]

    [Dubbelpost.]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 16:56 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Oeh nice. Drama. Nathan kan errug jaloers zijn, hehe. En wacht, wat bedoelt Jessy nou? Ik begrijp haar ff niet meer.]


    [Welk gedeelte begrijp je niet? ;o]

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hahah @xyoung, inderdaad..FINALLY DRAMA. want ik vind zelf dat 't een beetje saai begint te worden..maar het komt nog, ]


    [Het is niet leuk als iemand direct verliefd is. Drama is geweldig. I'm the Drama-Queen! >;D
    Dat gaat nog leuk worden met Abby en Daniël. Ik heb leuke ideeën.. ;D]


    IHeartMusicc schreef:
    [Hahaha Volgens mij is Nathan niet de enige die best jaloers kan zijn, dit wordt nog leuk...Ik krijg een idee, maar dat zien we later nog iets verder in het verhaal denk ik ;o]


    [Jessy kan een heel erg flirterig zijn als ze dronken is. ^^]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 16:57 ]

    [Ik leg mijn hand bij m'n kin en doe alsof ik diep nadenk. "Een lekker warm broodje, met lekker beleg?" Het is meer als een opmerking dan als een vraag bedoelt. Stiekem kan ik een kleine grijns niet onderdrukken als hij me nog steeds aankijkt. Heel verdacht..

    Dit gedeelte snapte ik niet. En lijkt me eigenlijk best sexy, zo'n boze jaloerse Nathan. ^^]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    Ik kijk van Ariana naar Abbigail. "Of je kan gewoon in mijn bed slapen in mijn huisje, het is maar voor één nacht," Lacht ze. Kan ook.. voor één nacht.. "And don't worry, volgende keer steel ik gewoon zijn bed..ik weet nog neit hoe maar dat gaat wel gebeuren," Ik loop naar haar toe en geef een speelse stomp tegen haar schouder. "Jammer, nu blijf ik eeuwig bewaker van mijn bed en zal je hem nooit kunnen stelen," Zeg ik met een serieus gezicht, maar barst daarna in lachen uit. "Er gaat niks gebeuren," Verzeker ik Ariana.

    Sweetest schreef:
    [Ik leg mijn hand bij m'n kin en doe alsof ik diep nadenk. "Een lekker warm broodje, met lekker beleg?" Het is meer als een opmerking dan als een vraag bedoelt. Stiekem kan ik een kleine grijns niet onderdrukken als hij me nog steeds aankijkt. Heel verdacht..

    Dit gedeelte snapte ik niet. En lijkt me eigenlijk best sexy, zo'n boze jaloerse Nathan. ^^]


    [Nathan zei dat er verschillende eetgelegenheden zijn, dus Jessy denkt na waar ze zin in heeft. Ze noemt gewoon op wat ze wil eten en Nathan kijkt haar aan en daar grijnst Jessy om. ;D

    Oeewwh ! Sexy jaloerse Nathan. ^^]

    [Heb ik iets belangrijks gemist & hoe laat is het in de RPG?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ariël

    Verveeld liep ik rond. Wie kende ik nu ? Ohja, uhm, dat ene meisje daar en Daniël. Ik stond op en liep naar het midden. Ik keek rond, op zoek naar iemand waar ik mee kan lachen.

    Diapal schreef:
    [Heb ik iets belangrijks gemist & hoe laat is het in de RPG?]


    [Ik denk dat het rond half 12 's ochtends is]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, bedankt.]

    Ziad

    Met een drankje in mijn hand sta ik in de club tegen de bar aangeleund. Ik ben de enige in de ruimte, de rest is allemaal buiten wat vaags aan het doen. Zal mij wat boeien, ik verveel me niet.
    Ik nip wat van mijn drankje en besluit dan met de voetbal-tafel die middenin het cafeetje staat te spelen. Ik loop erheen en zet mijn glas op de rand neer. Dan pak ik een balletje, rol hem het veld in en begin wat te schieten.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:30 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nathan

    Ik schrok op toen ik zag dat Jessy terug keek en schraapte mijn keel. 'Ok dan. Let's go.' Ik duwde de deur open. 'Dames gaan voor,' grinnikte ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ariana
    'Ach, dat er niets gaat gebeuren, maakt me niets uit. Dat moeten jullie zelf weten. Wat ík wil en wil weten..' Ik vond mezelf als een echte sluwe zakenvrouw klinken. 'Één. Ik wil geen witte vlekken als ik morgen terugkom, voor het geval er iets gaat gebeuren, als je snapt wat ik bedoel, Daniël. Twee.' Ik deed eigenlijk mijn best niet in lachen uit te barsten. 'Abby, ik mag hopen dat jij een beetje een leuke kamergenoot hebt.' Ik haalde mijn wenkbrauwen op en keek ze allebei aan.

    [Omfg. :"D]

    Jessy.

    "Ok dan. Let's go," Snel trek ik mijn schoenen aan en loop naar de deur, die Nathan voor me open houdt. "Dames gaan voor," Ik knik even en loop dan naar buiten. "Danku meneer," Lach ik. Samen slenteren we over te boulevard totdat we een leuk, klein cafeetje tegen komen. Ik kijk naar Nathan. "Heb je zin om haar te eten?" Mijn vinger priemt in de richting van de deur van het cafe.

    Daniël.

    "Ach, dat er niets gaat gebeuren, maakt me niets uit. Dat moeten jullie zelf weten. Wat ík wil en wil weten.." Ze stopt even met met praten en het lijkt alsof ze diep nadenkt. "Één. Ik wil geen witte vlekken als ik morgen terugkom, voor het geval er iets gaat gebeuren, als je snapt wat ik bedoel, Daniël," Ik kijk haar aan. "Kom op! Waarom kijk je mij aan?" Zeg ik tegen haar. Oké, ik ben een jongen. En normaal zorgt een jongen voor de witte vlekken, maar ik ben netjes. "Twee," Er begint een grijns op mijn gezicht te vormen. Mevrouw heeft veel eisen.. "Abby, ik mag hopen dat jij een beetje een leuke kamergenoot hebt," Ik zucht even. "Komen er nog meer eisen, zakenvrouw Ariana?" Grinnik ik en kijk van Ariana naar Abby.

    Ariana
    Ik kan het niet laten even te grijnzen. 'We zullen zien. Voor nu, veel plezier.' Ik sloot de deur achter me zodat ik buiten stond.
    'Maar niet te veel, want ik kom nog terug om spullen te halen!' riep ik door de deur heen nog naar binnen.