• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Flounder: Joshua Matt Benson
    -


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 11:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lacrima --> xHaribo

    [Lol, laat Ariël Ariana maar ontmoeten, ze is gek van Japan. :3]

    Liam

    'Waarom niet? Een ijsje heb ik al gehad, dus het word koken, een knuffel of een kus' ik kijk haar aan en spetter nog wat water naar haar toe.

    Naveah

    'Waarom niet? Een ijsje heb ik al gehad, dus het word koken, een knuffel of een kus,' reageerde hij en spetterde vervolgens nog wat water naar me toe. Even beet ik twijfelend op mijn lip, was het verkeerd om te denken dat alledrie wel goed was? 'Ik zal voor je koken en voor nu krijg je een knuffel,' reageerde ik, nog half twijfelend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik glimlach naar haar. 'Prima, wat ga je koken? ' glimlach ik. Ik zou haar niet pushen of wat dan ook. We kende elkaar pas net maar. Ik vond haar heel leuk.

    Naveah

    'Prima, wat ga je koken?' glimlacht hij. 'Wat lust je?' vraag ik hem en werp hem even een nieuwsgierige blik toe. 'Zullen we op het strand gaan zitten? Weer even warm worden in de zon,' glimlach ik. Het mocht dan wel warm zijn maar enige tijd in het water zorgde er toch voor dat ik het even frisjes kreeg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    'Ik lust alles. ' deel ik mee als we weer op het strand zitten. Ik ga lighen en sluit mijn ogen tegen de zon.

    Naveah

    'Alles?' vraag ik hem en trek dan even een bedenkelijk gezicht. Als hij met gesloten ogen gaat liggen bijt ik even op mijn onderlip terwijl ik mijn blik ongegeneerd over zijn boven lichaam heen laat glijden. Damn, wat een lichaam. 'Ik kan koude pasta met salade en kip maken?' reageer ik en wendt snel mijn blik van hem af.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:58 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam



    Ik knik. 'Ja dat klinkt lekker. ' antwoord ik en glimlach.
    'Ben je een goede kok? '

    Naveah

    'Een redelijk goede,' reageer ik glimlachend en ga langs hem op mijn rug liggen. 'Ik heb het geleerd van de beste,'voeg ik er zacht aan toe terwijl ik mijn vingers met het zand langs me laat spelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam


    'Wie dan' fluister ik en neem haar hand vast.

    Naveah

    Ik glimlachte zwakjes en verstrengelde mijn vingers met de zijne. Het was een reactie op het gevoel wat hij me gaf, en dat was goed. 'Mijn moeder,' reageerde ik zacht en sloot even mijn ogen. 'Ze kon echt lekker koken en ik vond het leuk om te helpen. Op die manier heb ik veel dingetjes opgepikt.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik knijp in haar hand. 'Dan ben ik heel benieuwd. Ze was vast een bijzondere vrouw. ' fluister ik en sluit opnieuw mijn ogen. 'Net als jij. ' voeg ik er zacht aan toe.

    [ Ik heb een nieuw Topic gemaakt, las dat Iheart namelijk weinig online zou zijn.. ]

    Naveah

    'Voor mij was ze een heel bijzondere vrouw,' glimlach ik en kijk even schuin naar hem op. 'En zo bijzonder ben ik niet hoor,' voeg ik er aan toe en geef hem vervolgens een kneepje in zijn hand.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik glimlach. 'Voor mij ben je wel bijzonder. '
    ik kijk naar de lucht. Licht blauw zonder wolken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt