• Met het warme weer was ik vandaag niet in staat geweest om iets te doen en heb ik mezelf op een vriend gelegd om wat te slapen, waardoor de onderste foto is geboren. Ik ben vast niet de enigste die denkt dat het lijkt alsof we iets anders doen lol? En wat was jullie oeps momentje van de dag?


    Olive

    Mijn dagelijkse bestaan is al een fail op zich.

    Haha, leuke foto (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AWG schreef:
    Mijn dagelijkse bestaan is al een fail op zich.


    Neejoh.


    Olive

    Een dag zonder fail moment is een dag niet geleefd. :'3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb zoveel fail momenten.(cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn failmoment was dat ik echt dacht dat ik vandaag dingen klaar ging krijgen :3


    You've cat to be kitten me right meow.

    Outsider schreef:
    Een dag zonder fail moment is een dag niet geleefd. :'3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Merryweather schreef:
    Haha :3
    Ik heb vandaag geen faal moment meegemaakt, tenminste, niet voor zover ik me kan herinneren :')


    comfort in c h a o s

    Ik was met een vriend aan het skypen, en ik ging wat pakken. Toen ik terug kwam, sprong ik op mijn bureaustoel alleen die reed naar achteren, en toen viel ik dus keihard precies met mijn stuitje op de punt van de stoelpoot.. Het maakte ook vet veel lawaai. Dus ik lag daar met een zere kont pijn te lijden, terwijl mijn vriend me vet hard uitlachte, en mn ouders allebei bezorgd naar boven kwamen rennen omdat het zo veel lawaai maakte =3.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Het lijkt inderdaad een klein beetje verkeerd lmao
    Je vriend z'n benen zijn mooi btw idk waarom ik dit zeg

    Alles wat ik doe is een oeps momentje (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo