• Informatie: Veel verschillende tieners moeten hun vrijheid inleveren aan de staat omdat hun ouders vroeger rebellen waren en dit hun wraak was. De tieners werden weggevoerd in een diep bos waar in het midden een soort van lab staar. De tieners worden als ratten gebruikt en er wordt op ze getest. Tot ze een goedje bij hun allemaal inspuit. Hun chromosomen portret word aangetast en beginnen te muteren. Niet 1 cel maar alle cellen waardoor ze bovennatuurlijke krachten krijgen. Alle tieners worden onderzocht en iedereen heeft een zwakte. Deze gebruiken ze voor diegenes kamer. (Geluidskrachten gaan bijv in een geluidsdichte ruimte.) Iedereen wilt ontsnappen maar zou dat lukken?

    Verhaallijn: Je wordt wakker in de cel en de gave is nu van je bekent, maar dat weet je zelf niet. De labo's gebruiken ze letterlijk als laboratorium ratten. Ze hebben allemaal een bepaalde armband om waardoor ontsnappen door gaves onmogelijk maakt, maar zal het ze het lukken?


    Een paar voorbeelden voor zwaktes:
    Vuur-Water Water-Vuur Lucht-Aarde Aarde-Lucht Licht-Schaduw Schaduw-licht ect

    Regels:
    - Hou het netjes
    - Maar 3 personages per persoon.
    - niet dezelfde gave iedere mutant is uniek

    Meedoen? Even invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Gave: (Alleen "mutanten)
    Zwakte: (Alleen voor de gaves van de mutanten.)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Rollen:
    Mutanten:
    - June Thomson -> Outsider
    - Angeline Emily Adams -> Griphook
    - April Amare Daniels -> IHeartMusicc
    - Emi Alexandria White -> Jessiiicaa
    - Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    - Taylor Nathaniël Westlane -> IHeartMusicc
    - Gereserveerd
    - Josh McCalister -> Sweetest
    De meisjes zijn Vol!!

    Labo's:
    - Gereserveerd HurtedHeart
    - Valerie Maria Jones -> IHeartMusicc
    - Zara Sarah Anderson -> xHaribo
    - Jake Austin Patterson -> xHaribo

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 15:36 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil een meisjes mutant reserveren ;d Alleen zit je in je eentje in zo'n cel?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil graag een mutant reserveren (: Ik vul hem morgen in.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ja dat hebben ze express zo gedaan. In de cel zit een automatisch slot dat alleen open gaat door knoppen in de controle kamer waar alleen labo's in kunnen komen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dat word dan goed verzinnen hoe je eigen poppetje gaat laten vermaken XD Hoe zit zo'n cel verder ingedeeld?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik maak anders wel kamer genootjes die zo min mogelijk qua gave matchen. Of dat ze samen dezelfde zwakte hebben of juist elkaars zwakte zijn oke? Anders kan het misschien snel vastlopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ik maak anders wel kamer genootjes die zo min mogelijk qua gave matchen. Of dat ze samen dezelfde zwakte hebben of juist elkaars zwakte zijn oke? Anders kan het misschien snel vastlopen.


    Oew elkaars tegenpolen klinkt wel uitdagend ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik reseveer een meisje, mutant ^^
    En ze heeft vuur als gave, denk ik haha ;p

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 9:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik reserveer !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Ik reserveer !
    Vwat wil je reserveren? Een labo of een mutant?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    --

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 12:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol:Mutant
    Naam: April Amare Daniels
    Leeftijd: 18
    Gave: (Alleen "mutanten): Ze kan de gedachte van mensen lezen e beinvloeden, ook kan ze heel goed horen. Van alle kleine dingen in haar kamer tot een auto die een stad verderop remt. Ze kan ook doormiddel van haar gedachte en ogen dingen laten bewegen. Voorwerpen en spullen.
    Uiterlijk: Ze heeft grote bruine krullen, een lichte huid en groene ogen die in de winter vooral bruin zijn. Ze is rond de 1.70 en heeft een slank postuur.


    Karakter: April is een slim meisje die voor bijna alles een oplossing heeft, haar gave helpt haar meestal maar toch is het iets wat erg handig is. Ze kan een temperament hebben en dan neemt haar gave om dingen te laten bewegen toe. Het is niet makkelijk want ze is een meisje die altijd haar mond open trekt om wat te zeggen, ze heeft een hekel aan mensen die niks zeggen of die neit voor hun mening uitkomen. Verder is ze erg zorgzaam, betrouwbaar en als ze een goed gevoel over je heeft een goede vriendin. Ze gaat altijd op haar gevoel af en dan vooral bij mensen. Ze weet als ze ze wel of neit moet vertrouwen.
    Extra: Ze kan heel goed zingen, zo kan ze haar gedachte op iets anders zetten als haar hoofd een warboel werd. Ze speelt ook andere instrumenten zoals gitaar, piano, viool en saxofoon.
    Zwakte: Niks kunnen horen, of haar ogen niet kunnen gebruiken. Zonder haar ogen kan ze niks laten bewegen. Ze heeft namelijk het nog niet ontwikkeld om het met haar handen te doen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 11:58 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol: Mutant.
    Naam: Angeline Emily Adams
    Leeftijd: 17
    Gave: Ze stuurt vuur, maar daarnaast is ze ook erg sterk. Haar kracht neemt toe als ze bozer wordt.
    Uiterlijk:


    Angeline heeft lange, lichtblonde haren die tot ongeveer haar scouderbladen rijken. Qua make-up draagt ze bijna áltijd rode lippenstift en mascara. Ze is slank gebouwd, en is zo'n 1.65M. Maar onderschat haar niet, ze is redelijk sterk. Qua kleding, draagt ze het liefst hoge hakken en jurkjes.
    Karakter: Angeline heeft een pittig karakter, wat precies bij het vuursturen past. Ze is koppig, en doet wat ze wilt. Het maakt haar niks uit wat anderen van haar denken, en ze is vrij aggressief. Ze laat dingen niet zomaar gebeuren, en ze is altijd uit op wraak. Maar naast de harde kant van Angeline, schuilt een onzeker meisje. Vroeger is ze vaak gepest, omdat ze altijd al anders is geweest dan anderen. Ze wou niet normaal zijn, ze wou opvallen, en nu nogsteeds. Als ze gekwetst is, laat ze dat nooit zien. Ze doet zich ongevoelig voor, maar in tegendeel.
    Extra: Ze rookt.
    zwakte: Water, elke vorm van vloeistof. En steen, aangezien dat moeilijk kan branden. Geen kracht, verlamming, of gewoon haar ledenmaten niet kunnen gebruiken.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 10:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kunnen julliecook de zwaktes erbij zetten?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Erbij gezet !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Me too (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''