• Informatie: Veel verschillende tieners moeten hun vrijheid inleveren aan de staat omdat hun ouders vroeger rebellen waren en dit hun wraak was. De tieners werden weggevoerd in een diep bos waar in het midden een soort van lab staar. De tieners worden als ratten gebruikt en er wordt op ze getest. Tot ze een goedje bij hun allemaal inspuit. Hun chromosomen portret word aangetast en beginnen te muteren. Niet 1 cel maar alle cellen waardoor ze bovennatuurlijke krachten krijgen. Alle tieners worden onderzocht en iedereen heeft een zwakte. Deze gebruiken ze voor diegenes kamer. (Geluidskrachten gaan bijv in een geluidsdichte ruimte.) Iedereen wilt ontsnappen maar zou dat lukken?

    Verhaallijn: Je wordt wakker in de cel en de gave is nu van je bekent, maar dat weet je zelf niet. De labo's gebruiken ze letterlijk als laboratorium ratten. Ze hebben allemaal een bepaalde armband om waardoor ontsnappen door gaves onmogelijk maakt, maar zal het ze het lukken?


    Een paar voorbeelden voor zwaktes:
    Vuur-Water Water-Vuur Lucht-Aarde Aarde-Lucht Licht-Schaduw Schaduw-licht ect

    Regels:
    - Hou het netjes
    - Maar 3 personages per persoon.
    - niet dezelfde gave iedere mutant is uniek

    Meedoen? Even invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Gave: (Alleen "mutanten)
    Zwakte: (Alleen voor de gaves van de mutanten.)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Rollen:
    Mutanten:
    - June Thomson -> Outsider
    - Angeline Emily Adams -> Griphook
    - April Amare Daniels -> IHeartMusicc
    - Emi Alexandria White -> Jessiiicaa
    - Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    - Taylor Nathaniël Westlane -> IHeartMusicc
    - Gereserveerd
    - Josh McCalister -> Sweetest
    De meisjes zijn Vol!!

    Labo's:
    - Gereserveerd HurtedHeart
    - Valerie Maria Jones -> IHeartMusicc
    - Zara Sarah Anderson -> xHaribo
    - Jake Austin Patterson -> xHaribo

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 15:36 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Fuck, nou moet ik weer een andere zoeken. EN DAT IS MOEILIJK! D:]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Pour girl, ik heb er anders nog wel 1, Geen idee of je hem wilt.]

    [Ik noem mijn gastje toch maar Josh... x'd]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alleen Rooba hoeft haar rol nog te maken dan kunnen weceen soort van beginnen. Zo als het nu staat wil ik beginnen alleen die extra jongen nog. Dan kunnen er ook weer meisjes aangemaakt worden ect ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    mag ik een jongen maken?

    Heh, ik heb niemand gereseveerd? ;o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''