• Informatie: Veel verschillende tieners moeten hun vrijheid inleveren aan de staat omdat hun ouders vroeger rebellen waren en dit hun wraak was. De tieners werden weggevoerd in een diep bos waar in het midden een soort van lab staar. De tieners worden als ratten gebruikt en er wordt op ze getest. Tot ze een goedje bij hun allemaal inspuit. Hun chromosomen portret word aangetast en beginnen te muteren. Niet 1 cel maar alle cellen waardoor ze bovennatuurlijke krachten krijgen. Alle tieners worden onderzocht en iedereen heeft een zwakte. Deze gebruiken ze voor diegenes kamer. (Geluidskrachten gaan bijv in een geluidsdichte ruimte.) Iedereen wilt ontsnappen maar zou dat lukken?

    Verhaallijn: Je wordt wakker in de cel en de gave is nu van je bekent, maar dat weet je zelf niet. De labo's gebruiken ze letterlijk als laboratorium ratten. Ze hebben allemaal een bepaalde armband om waardoor ontsnappen door gaves onmogelijk maakt, maar zal het ze het lukken?


    Een paar voorbeelden voor zwaktes:
    Vuur-Water Water-Vuur Lucht-Aarde Aarde-Lucht Licht-Schaduw Schaduw-licht ect

    Regels:
    - Hou het netjes
    - Maar 3 personages per persoon.
    - niet dezelfde gave iedere mutant is uniek

    Meedoen? Even invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Gave: (Alleen "mutanten)
    Zwakte: (Alleen voor de gaves van de mutanten.)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Rollen:
    Mutanten:
    - June Thomson -> Outsider
    - Angeline Emily Adams -> Griphook
    - April Amare Daniels -> IHeartMusicc
    - Emi Alexandria White -> Jessiiicaa
    - Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    - Taylor Nathaniël Westlane -> IHeartMusicc
    - Gereserveerd
    - Josh McCalister -> Sweetest
    De meisjes zijn Vol!!

    Labo's:
    - Gereserveerd HurtedHeart
    - Valerie Maria Jones -> IHeartMusicc
    - Zara Sarah Anderson -> xHaribo
    - Jake Austin Patterson -> xHaribo

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 15:36 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Is het toevallig afgeleid van The rise of the planet of the apes? (: Het laat me er een beetje aan denken ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rol:
    Laborante.
    Naam:
    Zara Sarah Anderson.
    Leeftijd:
    22 jaar.
    Uiterlijk:




    Ze heeft lange blonde haren en felgroene ogen. Ze is redelijk groot, 1m78 en heeft mooie lange benen. Ze heeft ook altijd een mooi kleurtje.
    Karakter:
    Zara heeft het er moeilijk mee, met wat ze moet doen. Ze vindt niet dat de kinderen het hebben verdiend, maar het is haar werk. Als de kinderen ontsnappen is het liefste wat ze zou doen, ze laten lopen, maar dat mag niet. Het zou ook gevaarlijk zijn voor de buitenwereld. Naast haar werk, is het een vrolijk lief meisje, die graag plezier heeft met haar vrienden.
    Extra:
    Zara heeft geen familie meer. Daarom vindt ze het zo erg voor de kinderen dat ze bij hun familie zijn weggenomen.

    Rol:
    Laborant.
    Naam:
    Jake Austin Patterson.
    Leeftijd:
    23 jaar.
    Uiterlijk:


    Hij heeft bruin haar en donkerbruine ogen. Hij is ongeveer 1m87 en gespierd.
    Klik.
    Karakter:
    Jake toont noot veel emoties. Als hij de kinderen ziet, kan je niet aan hem zien dat hij er medelijden mee heeft, of dat hij er niets om geeft. Hij doet zijn werk zonder ook maar iets te laten zien. Echter, als hij zijn werk niet doet, is hij een vrolijke jongen die graag grapjes maakt.
    Extra:
    Jake is linkshandig en erg snel. Hij doet meestal voordat hij denkt, dus daarmee kan hij soms domme dingen doen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 15:18 ]

    Nee eigelijk niet. Het kwam is een keer in me op en ik heb het toen opgeschreven :P en zo is deze RPg ontstaan :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haha, okee ;D.
    Nja het liet me er gewoon aan denken, maar die film is awesome dus dat zal deze RPG ook wel worden :"D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HurtedHeart schreef:
    Jou gave is er al :S en dat kan niet echt. Iedere gave is namelijk uniek ;) kan je de gave misschien veranderen? (H)


    Oeps ik had niet door dat dat niet kon :p
    Doe dan maar ipv vuur water xD

    edit; oops haha ik lees het nu in de regels :p heb er overheen gelezen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:56 ]

    Jessiiicaa schreef:
    Emi Alexandria White




    Rol: mutant
    Naam: Emi Alexandria White
    Leeftijd: 19
    Gave: krachtige waterstuurder. Soms kan emotie de overhand nemen, wat betekent dat ze haar macht op dat moment niet altijd onder controle heeft.
    Zwakte: vuur.
    Uiterlijk: lang, stijl, chocoladebruin haar, diepbruine ogen, blank, slank postuur, normale lengte, atletisch gebouwd, klassieke schoonheid.
    Karakter: onbevreesd, fel, onverschrokken, sociaal, vriendelijk, kan niet tegen haar verlies, vreselijk nieuwsgierig, koppig, slim, leergierig, romantisch, avontuurlijk ingesteld, altijd op zoek naar ontsnapping.
    Extra: ze komt uit een gezin met een eeuwenoude familie. Haar bloedlijn, de familie White, loopt tot ver in de geschiedenis door en duikt overal wel weer op. Ze is enig kind en komt uit een rijk gezin, maar is alles behalve arrogant en verwend. Zij wil niets liever dan ontsnappen. Tot ieders verbazing is ze een enorme vechtmachine: ze is sterk, razendsnel en behendig.



    Dit dus nu.

    Ja datcis goed :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oke!:)

    Ehm, ik denk dat ik me reservering terug trek. Heb niet echt veel tijd meer de laatste tijd + Ik doe al met een aantal andere mee xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke jammer :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sorry :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maakt niet uit, maar ik heb nog wel mannelijke mutsnten nodig :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Laat daar anders geen meisjes meer toe (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heb ik al staan. Meisjes mogen niet meer gemaakt worden. Anders willen de mensen die een meisje hebben gemaakt nog een jongen maken?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wanneer beginnen we ?