• Jullie kennen vast wel de serie avatar?

    Topic 1 is geopend; Klik hier maar!


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Reserved by Rooba
    2-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    2- Reserved by HurtedHeart
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Reserved by HurtedHeart
    2- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;



    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wait lol never mind, ik zie net nog hoeveel werk ik de aankomende weken heb en ik doe al aan best veel rpg's mee+ik heb nog vrienden en familie.
    Dus nevermind. Reserveren hoeft niet meer.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 20:15 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Okee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het klinkt wel leuk maar ik doe ook al aan teveel RPGs mee denk ik. Ik hou het nu al amper vol haha. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik reseveer een vuur-tiener! ;3

    hahaha dat klinkt niet :'D.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 20:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, ik heb het aangepast naar tiener, haha sorry :'D.
    Ik kan soms een beetje verwarrend zijn, I admit it :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    Oh, ik heb het aangepast naar tiener, haha sorry :'D.
    Ik kan soms een beetje verwarrend zijn, I admit it :3


    Is al goed, hij staat. xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okee, hihi ;D.

    Ik ga 'm zometeen invullen ^^.
    Zijn de orginele personages er ook?
    Zoals Zuko.
    Zuko is leeeeeeeeeuuuk.

    De animatie-versie dan, die van de film is niet zo awesome ;w


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    Okee, hihi ;D.

    Ik ga 'm zometeen invullen ^^.
    Zijn de orginele personages er ook?
    Zoals Zuko.
    Zuko is leeeeeeeeeuuuk.

    De animatie-versie dan, die van de film is niet zo awesome ;w


    Uh, nou eigenlijk niet, het is niet zo áls Avatar maar juist een eigen draai, maar je mag hem wel gebruiken. [En het is ook gebaseerd op de anime niet film, dies niet zo leuk. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hihi okee ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik een rol voor een tiener bij de waterstam reseveren ik zit nu op mijn mobiel


    Shoganai i ne~

    LightYagami schreef:
    Mag ik een rol voor een tiener bij de waterstam reseveren ik zit nu op mijn mobiel


    Okee je staat erbij. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Tiener - vuur
    Naam; Adelyna Ardere Ignis
    Leeftijd; 17
    Innerlijk; Net zoals het element vuur, is Elyse een pittig, standvastig meisje. Ze is ontzettend perfectionistisch en kan absoluut niet tegen kritiek. Ze laat iets niet zomaar gebeuren, en is altijd uit op wraak. Ze kan redelijk agressief zijn. Ze vind het niet erg om mensen pijn te doen, en haar vijanden doodt ze dan ook zonder enkele emotie. Maar naast de harde kant van Elyse, schuilt ook een meisje dat snel gekwetst is, al laat ze dat niet snel blijken. Je moet haar écht te vriend hebben, wil je haar vertrouwen winnen. Dat laat ze namelijk niet snel gebeuren, aangezien ze heel goed weet dat er veel mensen zijn die gebruik maken van je zachte, naïve kant.
    Uiterlijk;


    Elyse heeft lange, zwarte golvende haren die tot ongeveer haar schouderbladen rijken. Ze heeft een slank postuur, en is ongeveer 1.60M. Haar bruine ogen heeft ze van haar moeder, en zijn omringd met zwarte, lange wimpers. Ze heeft smalle lippen en haar jukbeenderen komen mooi uit. Ze draagt het liefst comfortabele, maar mooie en uitdagende kleding. Haar haren draagt ze meestal gewoon los, maar zo af en toe doet ze het in een staart.
    Extra; Haar ouders zijn vermoord, dus sinds haar 10e is ze zelfstandig. Ze heeft in die tijd de kans genomen om haar vuursturen te ontwikkelen, dankzij het hulp van haar opa, die 3 jaar later overleed.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 18:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ALS je er 2 mag Een vuur prinses en een water prinses. Als er maar 1 mag een water prinses


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    ALS je er 2 mag Een vuur prinses en een water prinses. Als er maar 1 mag een water prinses


    Twee is goed. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil een water strijder reserveren ajb, ben vanochtend weg maar hoop dat ik gewoon ergens vanmiddag wel weer terug ben...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel