• Jullie kennen vast wel de serie avatar?

    Topic 1 is geopend; Klik hier maar!


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Reserved by Rooba
    2-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    2- Reserved by HurtedHeart
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Reserved by HurtedHeart
    2- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;



    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Strijdster/tiener (wat is het verschil?) - Water
    Naam; Emma Butterfly
    Leeftijd; 17
    Innerlijk; Behulpzaam, strijdlustig, wint niet snel van haar in een gevecht, soms een beetje arrogant, droge humor maar soms ook betere, sarcastisch, flirterig, houdt van vechten en kan goed met pijl en boog omgaan, romantisch en slim.
    Uiterlijk;





    Extra; Ze gaat veel om met wolven. Ze maakt haar kleding en accessoires zelf, ze zijn soms primitief maar meestal alsof ze van een professioneel afkomstig zijn. Ze wilt ook wel voor andere kleding maken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wat is het dan? Strijder of tiener.
    Strijder is als het leger, en tiener is die wie de oorlog wil stoppen hé.
    Maar je mag ook wel een strijder die tiener is en de oorlog wil stoppen... xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja graag :P Gewoon een Tiener die die oorlog wilt stoppen, maar goed is in vechten en alles _O_


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mag ik er 1 reserveren bij water, Tiener :3?
    (zal we grappig zijn samen schrijven met mijn zus :'D)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:36 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg ik ben/was grote fan van Avatar ^^

    [nvm. ;x]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 18:10 ]

    Rol; tiener-waterstam
    Naam; Azuhtosea Raito-Sung
    Leeftijd; 17
    Innerlijk; Azuhtosea is een strijdlustige tiener. Ze staat ook bekend om het moorden van erge misdadigers. Veder is ze heel vriendelijk als mensen dat ook tegen haar zijn. Ook is ze flirterig en slim
    Uiterlijk;


    Extra;
    Uzuhtosea kan water sturen en heel goed met een zwaard omgaan. Ze geeft veel om haar uiterlijk en innerlijk. Uzuhtosea komt af van een rijke familie Raito-Sung. Ze is slecht met dieren en traint veel.


    Shoganai i ne~

    Rol;Tiener , water
    Naam;Alison Elva Pearson
    Leeftijd;18
    Innerlijk;Ze is een beetje verlegen, maar dat staat haar gelukkig niet snel in de weg. Ze is behulpzaam als het nodig is. Ook is ze een stille type die het liefst ergens allen gaat zitten en van dingen gaat genieten die ze samen met andere niet kan doen. Ze is ook een beetje een buiten beentje. Toch is ze strijdlustig en erg slim.
    Uiterlijk;


    Ze heeft fel blauwe ogen en lang blond haar dt over haar schouder komt. haar haren is licht golvend, maar niet stijl. Ze heeft een blanke huid en ze is 1.65m
    Extra;Ze is erg goed in vechten en andere dingen die handig zijn tijdens een oorlog. Ze kan lopen zonder dat iemand haar hoort. Ze heeft een goede balans. Ze kan ook water sturen met haar gedachte. Dat gebeurt vaak allen als ze erg boos is en kost haar veel energie

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:18 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rol; Verbannen Lucht Prins
    Naam; Rex Outcast (weet zijn echte achternaam niet meer dus doet hij altijd maar wat)

    Leeftijd; 16

    Innerlijk; Erg aardig en vriendelijk, kan soms ook heel erg kinderachtig doen, Meestal bang voor vreemde en durft niet tegen andere mensen te praten. Was verbannen toen hij jong was en had dus zichzelf moeten trainen. hijs erg flexibel en lenig en kan goed met dieren omgaan. Heeft veel littekens, over zijn hele lichaam zitten wel krassen en schrammen.

    Uiterlijk;




    Extra; (Als het Avatar the last airbender is: Heeft haar over de pijl op zijn hoofd later groeien. De pijl steekt ietsjes uit onder zijn haar) Overal waar hij loopt word hij meestal op de voet gevold door een Vleerbil, Dat is dan ook zijn trouwe maatje. .:Vleerbil is een typisch lucht natie dier, Het heeft grote zwarte ogen waar ergens een rood pupil in zit die alleen zichtbaar is als er licht in zijn oog schijnt, Ze hebben een harige warme vacht en hebben grote vliezen aan hun lichaam die verbonden is met hun poten. ook hebben ze een lange staart:.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:06 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Yay Alex Pettyfer! :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doet gij voor mij maar een aardeprinses. ;P


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Ik heb een (H)Alex(H) verslaving :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ik reserveer waterprinses)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik een mannelijke tiener moet reseveren, maar ik denk dat ik me niet zo geweldig kan inleven in een jongen?
    Maar -naar mijn gevoel- zijn er wel jongens nodig.. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik doe dan denk ik ook wel een jongen nog erbij, als ik genoeg tijd heb :$


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol; Vuurprins.
    Naam; Develon Cantilé
    Leeftijd; 17.
    Innerlijk; Develon is opzicht wel een aardige jongen, maar zijn vader maakt het verwend en arrogant. Develon wil graag contact met anderen, maar zijn afstamming maakt dat nogal moeilijk.
    Verder is hij redelijk snel geprikkeld, maar dat is eigenlijk ook zo weer over.
    Uiterlijk;


    [hottie!(H)]
    Extra; Vuursturen is niet het enigste wat hij kan, Bliksem sturen is ook een van zijn specialiteiten. Hij kan het zowel uit het niet creëren maar ook vanuit de onweerswolken.[Of zo.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.