• Ik heb nog een RPG, maar die is bijna dood en ik heb eigenlijk zin in iets anders.
    [De titel is erg origineel, i know. Inspiratieloos.]

    Deze RPG is gebaseerd op de anime Fairy Tail, maar je hoeft het niet te kennen om mee te kunnen doen.


    In het land Lilium zijn veel mensen magiër, maar niet allemaal. De mensen die het zijn, hebben hun eigen magie. Sleutels waarmee ze goden en geesten kunnen oproepen, vuur, water, lucht en aarde besturen, in monsters veranderen, onzichtbaar worden, steeds andere wapens en outfits kunnen wisselen en veel meer. Maar een paar tieners zijn speciaal. Als zij hun magie oproepen verschijnt er een magische cirkel in de kleur van hun element. Ze komen samen in een groep, genaamd TCoM (The Circle of Magic afgekort) en trainen samen, maar ze doen ook dingen die tieners doen. Uitgaan bijvoorbeeld. Ze moeten wel undercover blijven, want een andere groep, The Shadows, willen Lilium overnemen en TCoM alleen kan ze stoppen, omdat hun magie het sterkste uit het land is. Maar als er een groep is, is er ruzie. En ook blijdschap, verdriet en liefde. Of TCoM zal overleven?


    -Ondertussen kun je ook banen nemen. Als je die goed doet, krijg je een beloning van juwelen en bij sommige banen krijg je ook een sleutel voor celestial magic. Zie banen in de story.-

    Regels:
    ~Maximaal 2 personen.
    ~Je personage(s) kan geen twee dingen doen (Water en onzichtbaarheid, Body Take Over en Gun magic etc.)
    ~Liever meer dan twee zinnen.
    ~Liefst minimaal één keer in de drie dagen reageren.
    ~Als je je naam verandert, meld het even.
    ~Als je uit de RPG wil, meld het even. Wel met een goede reden, niet omdat je een beetje laat inspringt.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Seksuele teksten mogen, maar houd het redelijk.
    ~Je kan een diertje, hebben zoals een vliegende kat die kan praten, dat is ook een magiër. Maar het kan ook een hond zijn, of zelfs een feniks.

    Vul in als je mee wil doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Mannelijk/vrouwelijk (streep door wat niet van toepassing is)
    Magie:
    Groep: (TCoM of The Shadows)
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Extra:
    Huisdier: (niet verplicht)


    Story met banen, gaves etc.

    Personages:
    ~ Chiya Amorina Hoshi - Equip Magic - TCoM - Dragneel
    ~ Suguru - Verdediging - TCoM - Cesare
    ~ Samantha Callisto - Equip Magic - TCoM - xfoxvosx
    ~
    ~
    ~


    Dragneel


    -JE MOET KIEZEN UIT DE GAVES IN DE STORY.-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:06 ]

    Naam: Chiya Amorina Hoshi
    Leeftijd: 18
    Mannelijk/vrouwelijk
    Magie: Equip Magic
    Groep: The Circle of Magic
    Uiterlijk + foto:



    Karakter: Chiya is hard van binnen maar zacht van buiten. Ze is erg sterk. Haar vechters outfits zijn nogal "onthullend" waardoor haar vijanden haar al snel onderschatten. Een grote fout. Veel jongens windt ze zo om haar vinger zonder het te merken. Daar doet ze dan ook niet veel mee. Als je haar kent is ze heel aardig. Ze houdt van muziek en anime, haar iPod en gitaar zijn dan ook heilig voor haar. Chiya is een slim meisje maar kan nog al snel boos worden.
    Extra: ze is deels Japans. Chiya is de oprichter en leider van de groep. Ze is single.

    Als er veel mensen op tegen zijn dat er een leider is in de groep, dan is die er niet.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:29 ]

    W00t, Fairy Tail RPG :'D

    Naam: Suguru
    Leeftijd: 18
    Mannelijk/vrouwelijk (streep door wat niet van toepassing is)
    Magie: Verdediging. Dus hij kan zichzelf op allerlei marnieren verdedigen. Z'n probleem zit hem in de aanval, hij kan rake klappen uitdelen omdat hij redelijk gespierd is, maar verder kan hij niet veel aanvallen. Suguru's tacktiek is dan ook om ervoor te zorgen dat de tegenstander uitgeput raakt. Hij kan daarom ook zijn eigen magie ontzettend snel weer bijvullen.
    Uiterlijk + foto:


    Karakter: Suguru is erg talentvol, maar hij worstelt ook met problemen. Zijn verleden drukt zwaar op hem, wat ervoor zorgt dat hij zich liever afzondert en meestal bezig is met requests.
    Extra: Suguru is een van de kanidaten die een Wizard Saint kan worden ipv de leider van Phantom Lord (de naam ben ik kwijt, te lang geleden :< ). Ik heb ook een nieuwe magie omdat ik de bestaande een beetje te standaard vind. En er zijn vele verschillende soorten magie in Fairy Tail :3

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:45 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Kies dan wel even een gave die in de story staan. Daar staan ook andere bij die niet zo standaard zijn :')

    Dragneel schreef:
    Kies dan wel even een gave die in de story staan. Daar staan ook andere bij die niet zo standaard zijn :')


    Je hebt nog niet eens de helft volgens mij, maar anders ga ik de FT wiki wel na op leuke magie :3 is er dan iets mis met degene die ik nu heb?

    Ik heb de hele serie tot nu toe gezien, dus ik weet precies hoe ze werken :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Okee ik weet dus niets van anime... But I like the idea. Ik ga eens kijken. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cesare schreef:
    (...)

    Je hebt nog niet eens de helft volgens mij, maar anders ga ik de FT wiki wel na op leuke magie :3 is er dan iets mis met degene die ik nu heb?

    Ik heb de hele serie tot nu toe gezien, dus ik weet precies hoe ze werken :3

    Ik ben bij aflevering 35, dus ik ken ze nog niet allemaal. Ik Wiki er nog wel een paar.

    Argh, laat maar zitten. Ik ga toch bij de 1e reactie de mist in. D:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Hoezo dat? :<

    Just sayin', ik denk echt dat al bij 2 woorden ik iets zeg wat totaal niet klopt. Ik heb totaal geen verstand in anime enzo.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Hoeft helemaal niet. Ik heb de RPG zo gemaakt dat je de anime niet eens hoeft te kennen. En met Wiki kom je ook al een heel eind. ;P

    Naam: Samantha Callisto
    Leeftijd: 19
    Mannelijk/vrouwelijk
    Magie: Equip Magic
    Groep: TCoM
    Uiterlijk + foto: zie profiel foto,Samantha heeft meestal haar vecht kleding aan. Ze heeft meestal ook een zwaard bij zich.
    Karakter: Samantha is vriendelijke en houd van dieren,ze wil de wereld verbeteren door te vechten tegen het kwaad.
    extra: Samantha komt van een rijke familie,maar haar familie is dood door een brand. Samantha had het als enige overleeft.
    Huisdier: een wolf met vleugels die Inuki heet,die wolf had ze gevonden kort na dat haar familie was overleden.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 14:32 ]

    We beginnen bij 6 mensen, :3

    Ik denk dat ik een slotje aan ga vragen. Ik wacht nog wel even, maar waarschijnlijk gaat hier een slotje op als er geen aanmeldingen komen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:35 ]

    Naam:Jade Adams
    Leeftijd: 18
    Mannelijk/vrouwelijk
    Magie:Het menselijk lichaam ze kan het dingen laten uitvoeren maar kan het ook helen. Dat helen moet ze eerst nog leren en ze weet er eerst niks van af.
    Groep: The Circle of Magic
    Uiterlijk + foto:


    Ze draagt bijna altijd rode lippenstift dat doet haar volle lippen nog voller lijken

    Kleding:


    De stijl van Jade is voornamelijk topjes met broeken of korte broekjes.
    Karakter:Jade is bijna altijd zeker van haar zaak dus ook van haar style. Zoms doen mensen haar twijvellen. Ze is een vrolijk typje dus als je haar boos wil hebben kan je lang door gaan maar zodra ze boos is heb je toch echt een probleem. Soms kan ze ook erg brutaal zijn en ze heeft een eigen wil. Ze zal het altijd voor haar vrienden opnemen. Ze is populair onder de jongens maar vertrouwd ze niet snel ze wil graag een jongen waarop ze kan bouwen en wie ze kan vertrouwen.
    Extra:In haar verleden heeft ze veel meegemaakt misschien een van de redenen dat ze jongens niet snel vertouwd...
    Huisdier: Ze heeft een papegaai die haar altijd volgt hij zit bijna nooit in zijn kooi maar weet precies wanneer hij er in moet gaan zitten. Hij voelt prima aan wanner zijn baasje verdrietig is en zal haar dan ook proberen op te vrolijken met zijn grappige verhaaltjes. Zo ziet hij eruit:

    . Hij luister naar de naam:Chase

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 17:30 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Wanneer begint 'ie?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †