• Vandaag heb ik een kaartje op de post gedaan om een vriendin van me blij te maken. Daar kunnen kaartjes echt goed bij helpen, is mijn ervaring.
    Ik wordt zelf ook helemaal vrolijk als ik een kaartje krijg met de post. Een berichtje hier op q of op facebook is ook leuk, maar bij een kaartje denk ik echt 'Wauw, diegene heeft zo veel moeite gedaan om te zorgen dat ik dit kaartje kreeg!'

    Kaartjes sturen wordt wel steeds minder gedaan. Wie van jullie stuurt nog wel eens een kaartje met de post?

    Oh ja hoor, ik wel! Meestal geef ik gewoon verjaardagskaarten, maar ik stuur ook wel 's een kaartje naar mijn oma - die vind 't wel leuk om eens kaartjes binnen te krijgen, wat begrijpelijk is c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik stuur alleen ansicht- en kerst- verjaardagskaartjes.
    Voor de rest doe ik bij caudeatjes ook nog wel eens een lief kaartje. Eigenlijk nooit zomaar.

    En als postbezorger kan ik je vertellen dat het erg weinig wordt gedaan.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik soms, omdat ik het zelf gewoon heel leuk vind om brieven te maken/posten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    De enige keren dat ik een kaartje stuur, is naar Q-vriendinnen. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik! Alleen heb ik niet van veel mensen hun adres, dus wordt het een beetje moeilijk om dan kaartjes te gaan versturen.
    Ook is het zo dat ik wel eens brieven ging schrijven met Q'ers, maar dat stopte helaas al snel. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik eigenlijk nooit, maar ik heb wel laatst geleerd hoe je een kaartje maakt waar glitter uit valt. Eigenlijk zou ik nu een keer een kaartje willen versturen gewoon om dat te proberen, haha. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Verjaardags- en kerstkaarten. (:


    To love is to destroy.

    Junns schreef:
    Ik soms, omdat ik het zelf gewoon heel leuk vind om brieven te maken/posten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik doe het eigenlijk altijd. Samen met mijn oma maak ik altijd mijn eigen kaarten, boekenleggers en meerdere dingetjes die ik met naald en draad kan maken. Als er een gelegenheid voorbij komt, stuur ik altijd een kaartje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik soms ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik maak zelf 3D kaarten als er iets speciaals is of als ik er zin in heb. Het is zo zonde om ze te laten liggen, dus hier worden nog behoorlijk wat kaarten verstuurd ^^
    Vooral met kerst, gezien ik dan voor alle vrienden en familie kaarten maak, haha.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Helaas stuur ik bijna nooit meer een kaartje. Vroeger stuurden mijn nicht en ik brieven naar elkaar, maar daar zijn we wat uit gegroeid. Eigenlijk wel jammer. Als ik onverwacht een kaartje krijg vind ik dat altijd heel leuk. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ikke. Ik vind emailkaartjes zo none done. Ik vind het zelf altijd balen als ik geen kaartje krijg van sommige mensen voor mijn verjaardag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wij versturen nog altijd elk jaar kerstkaarten. Soms stuurde ik ook wel eens een verjaardagskaartje naar een vriendin, maar sinds vorig jaar ben ik daar mee gestopt.


    16 - 09 - '17

    Alleen bij verjaardagen geef ik nog af en toe een kaartje. Maar echt op de post doen gebeurt quasi nooit meer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.