• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rafael William Pearce
    Ik grinnik even als Liam binnenkomt. 'En?' vraag ik lachend, 'uitgespeeld met Rossella?' vervolg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwenwiebel. Dan vis mijn mobiel uit mijn broekzak om een smsje te versturen naar mijn zusje. Hee Soof, ik ben veilig aangekomen. Alles goed met je? Mis je me al een beetje (: x. Ik verstuur het smsje en kijk Liam weer aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marylinn Noah Carter

    Ik keek op toen twee meisjes de zaal binnenkwamen, en ik zag dat ze al dikke vriendinnen waren. Ik fronste even. Concurrentie is concurrentie, niks vriendschap. Ik snoof even en plofte weer neer. Ik was best moe na zo'n lange rit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    Ik liep achter haar aan en keek even verbaasd toen we bij de slaapzalen stonden "Maar hoe weet je dat ?" vroeg ik en keek haar aan en de verbazing was volgens mij in mijn ogen te lezen, samen met de spanning want we slapen met alle meiden op een zaal en dat betekent niet veel goeds


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Weet ik gewoon" Zegt hij, terwijl hij me weer laat zakken. Hij maakte zijn nek los, waarna een zucht over zijn lippen heen rolde. "Ik denk dat ik maar eens een bed moet gaan zoeken" Zeg hij tegen me. Ik knik even, waarna hij naar zijn auto vertrekt en ik richting de hoop koffers loop bij onze bus. Naja, onze gehuurde bus. Daar trek ik mijn twee zilveren koffers tussen de andere vandaan. Ik ben dan wel een meisje, maar veel spullen heb ik ook weer niet mee. Met mijn twee koffers loop ik het hotel binnen en kijk twijfelend naar de trap. Is er geen lift? Ik kijk even rond, maar geen lift te bekennen. Tja, dan maar met de trap hé? Langzaam loop ik de trap op met mijn twee koffers en ga dan op zoek naar de meidenkamer. Hopelijk zijn er nog niet zoveel meiden en heb ik vrije keus. Ik kan dus écht niet boven slapen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alison
    "Ik weet dat gewoon," zei ik glimlachend.
    Dit gaat niet goed aflopen, ja dat is zeker, meiden bij elkaar is nooit iets goeds. Nooit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam

    "Ben je jaloers ?" vroeg ik plagend terwijl ik van mijn bed rechtkom. Ik viste mijn iPhone uit mijn broekzak en zag dat ik 3 berichten had. "Mensen kunnen niet zonder me" zei ik overdreven zuchtend.

    Summer

    "Dat is wel handig, ik wou dat ik ook alles zo makkelijk kon vinden maar nee ik doe alles te gelijk en onthoud nooit wat" lachte ik "En denk jij wat ik denk" toen ik mijn koffers pakte en de kamer naar binnen liep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rafael William Pearce
    'Ben je jaloers?' vraagt Liam plagend. Hij kijkt op zijn mobiel en zucht dan overdreven, 'Mensen kunnen niet zonder me'. Ik schiet in de lach. 'Laat me raden, je hebt een berichtje van je moeder, oma en je andere oma,' grinnik ik. 'Of zit er ook nog een van je hamster bij?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    Ik liep naar de ingang en keek Benjamin en aan "Ik denk die kant wat denk jij?" vroeg ik. Mijn richtingsgevoel was nooit goed geweest en dat heeft me ook heel vaak in de problemen gebracht dus vraag ik mensen meestal wat zij denken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alison
    "Ja," zei ik.
    Ik liep de kamer in en liep naar het stapelbed dat vlak bij het raam was. Ik klom bovenaan en legde daar mijn koffers op bed.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Benjamin

    "Ik gok die kant" zei ik terwijl ik naar links wees, "Aangezien er een groot bord hangt van JONGENSSLAAPZAAl en dan een pijl naar links" zei ik luchtig. Ik schoot in de lach en begon te lopen naar links.

    Liam

    "Moeder, zusje en, Oh de laatste is mijn ex die me stalkt, hoe leuk" zei ik sarcastisch. Ik stuurde een berichtje terug naar mijn Moeder en zusje maar verwijderde het laatste berichtje. Dat mens moet me met rust laten. Ga verder met je leven.

    Sven.

    Als er nog een jongen binnenkomt beginnen ze een gesprek over ene Rossella. Waarschijnlijk, nee ik weet het wel zeker, zitten ze bij elkaar in een crew. "Ben je jaloers?" hoor ik de een plagend vragen aan de ander. "Mensen kunnen niet zonder me" Zegt hij overdreven zuchtend, als hij zijn Iphone uit zijn zak heeft gevist. Hoezo arrogant? Ik hoop dat er ook jongens komen die níet van zulke arrogante mensen zijn. Oké, ik kan soms ook wel eens arrogant zijn, maar dat is alleen voor de grap.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    Verveeld pakte ik mijn iPhone, en scrolde door de lijst van mijn contacten. Ik zag Sven staan, en besloot hem maar te smsen, aangezien ik te lui was om naar hem toe te gaan.

    Is het een beetje gezellig daar? c:
    x


    Grinnikend drukte ik op verzenden. Ik kon het aardig goed met Sven vinden, hij was bijna altijd wel druk en vrolijk, wat mijn humeur meestal wel beter maakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Oke dan weet ik genoeg" zei ik en pakte mijn koffers die ik alweer had achtergelaten en keek even rond. Ik pakte ook gelijk mijn iPhone en stuurde een bericht naar mijn broer die had gezegd dat ik een bericht moest sturen als ik er was

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Ik zeg toch maak soms domme opmerking" lachte ik en keek naar het bord.
    Lachend pakte ik mijn koffers en liep weer met hem mee naar de slaapzalen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer