• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Violet
    Nadat ik mijn spullen op mijn bed heb gelegd keek nog een beetje toe hoe de meiden van de andere crews waren. Ik zuchtte even en besloot Sven en Marylinn maar weer op te zoeken. Na een tijdje had ik ze gevonden. 'Hee,' zei ik tegen ze terwijl ik naar ze toe liep. Ik zat duizend keer liever bij hun dan bij die andere crews.

    [Ze zijn in hun slaapzaal. De jongens bij de jongens en de meiden bij de meiden. Alle crewleden slapen dus bij de crewleden van een andere crew.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [I'll do my best]

    Zachary David Meltsings ~Shooters

    Ik bedank de chauffeur en til zelf mijn tassen uit de kofferbak van de taxi. Nadat ik hem betaald heb, rijd de man weg, en blijf ik achter in wat rookwolken. Ik kijk even naar het gebouw en richt mijn blik tot de hemel.
    "Heer, sta me bij," prevel ik. Ik hou absoluut niet van te laat komen, nu heb ik geen flauw idee waar ik moet zijn. Ik gok op de ingang van het gebouw, en sleur mijn tassen achter me aan. Met wat geluk is de rest er al.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sven.

    "Ja, maar ze zijn op dit moment niet erg spraakzaam.. Waarschijnlijk uitgeput van de lange reis ofzo" Antwoordde ze schouderophalend. "Hee," Zegt Violet die vrolijk naar binnen wandelt. "Zo, word het ngo gezelliger" Zeg ik glimlachend en vraag me nog steeds af waar Zach zal zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    ''Zo, wordt het nog gezelliger'' glimlachte Sven, en ik keek op naar Violet. Ik groette haar vrolijk terug. ''we moeten binnenkort maar weer eens repeteren'' bedacht ik me, omdat het al een tijdje terug was.

    [Hoe laat is het eigenlijk in de RPG?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zachary David Meltsings ~Shooters

    Ik gok naar waar ik moet, en sleur mijn tassen achter me aan. Wanneer ik bekende stemmen hoor, zucht ik opgelucht.
    "Hehe, ik ben er eindelijk," zeg ik tegen Sven, en laat mijn tassen op de grond vallen.
    "Sorry dat het zo lang duurde."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ehm, we kunnen zo het avond eten wel doen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Te laat xd]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 20:49 ]

    Rossella.

    "Je zit hier ongelooflijk gezellig te praten zie ik," Zegt Liam sarcastisch, als hij me aan mijn hand omhoog trekt. "Waarom zou ze met de andere meisjes hier willen praten?" zegt Rafael op een arrogante toon. "Die stellen toch niks voor," Grijnst hij daarna. Ik zucht even. Dankje Rafael, nu mogen ze me vast wel. "Zo bedankt dan weet ik dat ook weer" Lacht Summer, waarna ze van het bed afspringt. "Gek, jij niet" Zeg ik lachend en laat me dan weer op mijn bed zakken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    ''Is dat Zach niet?'' merkte Violet op, en ik kneep mijn ogen samen. ''Ja, Zach!'' riep ik. Zach kwam binnenlopen. ''Sorry dat het zo lang duurde'' zei hij. ''Maakt niks uit'' glimlachte ik. ''Waarom ben je zo laat dan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xMirrorMan schreef:
    [Ehm, we kunnen zo het avond eten wel doen?]


    [is goed ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zachary David Meltsings ~Shooters

    "Maakt niks uit. Waarom ben je zo laat dan?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "De taxi kwam maar niet," zeg ik lachend.
    "Waar mag ik met deze blijven?"
    Ik wijs naar mijn tassen op de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sven.

    Mary begroet Violet vrolijk. "we moeten binnenkort maar weer eens repeteren" Zegt Mary. Ik knik even en er verschijnt meteen een glimlach op mijn gezicht, als Zach binnen komt. "Hehe, ik ben er eindelijk, sorry dat het zo lang duurde" Verontschuldigt hij zichzelf. "Maakt niks uit. Waarom ben je zo laat dan?" Vraagt Mary. "De taxi kwam maar niet, waar mag ik met deze blijven?" Zegt hij dan en wijst even naar zijn tassen. "Hieronder, maar ik heb alleen maar eventje loner op dit bedje gezeten en toen werd ik uit mijn lijden verlost door Mary en Violet." Zeg ik en zucht alsof ik het heel zwaar heb gehad. "De enige die nu nog mist is, zoals altijd, Ash" Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Violet
    'We moeten binnenkort maar weer eens repeteren,' zegt Marylinn dan. 'Lijkt me een goed plan,' zeg ik dan. Ik had wel weer zin om even te repeteren. Dan komt Zach binnen. 'Hehe, ik ben er eindelijk,' zucht hij. 'Zach!' zeg ik enthousiast. Eindelijk waren we weer compleet. Nu konden we helemaal laten zien dat wij de beste waren.

    Ashleigh Heather Mayes
    Ik kijk even op en zie dat Marylinn en Violet allebei verdwenen zijn. Ook zie ik twee jongens in de kamer staan die met een meisje praten, die zitten dus waarschijnlijk bij elkaar in de crew. Met een zucht laat ik me van het bed af glijden waarna ik richting de jongenszaal loop. Door zie ik de rest van mij crew zitten, ook Zach. 'Ik was weer eens inslaap gevallen,' lach ik lichtelijk beschaamd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered