• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Violet
    Ik houd even op met dansen en pak mijn mobiel. Ik ga ergens in de schaduw zitten en sms mijn moeder even.

    Hi mam,
    We zijn net aangekomen. Het is hier echt leuk
    x Violet


    Mijn moeder en ik hebben een hele goede band. Logisch ook, zij was de enigste die ik had. Mijn vader was overleden toen ik nog maar net geboren was. Verder had ik helemaal niemand. Nu heb ik gelukkig de crew. Ik stop mijn mobiel weer weg en loop weer naar de rest toe.

    Marylinn Noah Carter

    ''Boe'' Klinkt er van achter mij, en doordat ik zo geconcentreerd was op het dansen, liet ik een kreetje van schrik. Met een ruk draaide ik me om, en zag dat het Sven was. Een lichte grijns sierde mijn gezicht. ''Ook hallo, Sven'' zei ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    --

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:11 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    Ik grinnik even, als ik merk dat ik Marylinn uit haar concentratie heb gehaald en ze een kreetje laat. Met een ruk draait ze zich om, waarna een lichte grijns haar gezicht siert. "Ook hallo, Sven" Zegt ze. "En? Wat is je eerste indruk van de crews?" Vraag ik nieuwsgierig aan haar. Ik weet zelf wel wat ik nu van ze vind, maar ik ben ook wel benieuwd naar wat de andere van ze vinden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    ''En? Wat is je eerste indruk van de crews?'' vraagt hij nieuwsgierig. Ik zette een bedenkelijk gezicht op. ''Gaat wel, ze zijn niet slecht, maar wij zijn beter'' grijnsde ik. ''ga je zo mee naar binnen?'' vroeg ik er nog achteraan, omdat ik het toch wel een beetje warm begon te krijgen door die zon, en een paar zware tassen bij me had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "Gaat wel, ze zijn niet slecht, maar wij zijn beter" Grijnsde ze. Ik kon het niet laten en grinnikte even. "Ga je zo mee naar binnen?" Vraagt ze er nog achteraan. Ik knik instemmend. "Als we in deze warmte moeten dansen, buiten, worden we leven verbrand" Grap ik en kijk dan naar het busje waar, bij elke bus, een paar mannen de spullen eruit haalde en op de grond neerzette. "Kom," Zeg ik tegen Marylinn. Zonder te wachten op antwoord, loop ik richting de koffers.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    ''Kom'' zei hij, en voordat ik iets kon zeggen was hij al naar de koffers gesneld. Ik grinnikte en liep achter hem aan, om vervolgens mijn knalroze koffers eruit te vissen. ''Gelukkig vallen ze op'' grapte ik, en wachtte op Sven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WAAROM HEB IK DIT INSCHRIJFTOPIC GEMIST?! DAMN IT! IK HOU VAN DANSEN! D:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:39 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam

    Ik liep naar een paal, zette mijn voet erop en maakte zo een salto. Ik kwam veilig op beide voeten terecht en liep terug. Ik zocht naar mijn zonnebril en zette die op.

    Sven.

    "Gelukkig vallen ze op" Grapte Marylinn, als ze naast me is komen staan en haar knalroze koffers uit de hoop vist. Ik grinnik even en haal dan mijn koffers uit de stapel. Ik hoop tenminste dat ik de goede heb gepakt, want ik zag er wel meerdere die dezelfde koffer hebben als mij. Het is dan ook gewoon een zwarte en niet zo'n opvallende als die van Marylinn.

    Rossella.

    Ik kijk naar Liam die zijn voet tegen een paal aanzette en een salto maakte. Hij belande veilig op beide voeten en zette daarna zijn zonnebril op. "Liam, niet zo stoer hé" Zeg ik en grinnik even. Ik zette mijn hoofd een beetje schuin, terwijl ik de afstand tussen hem en mij schatte. Zo ongeveer drie Raadslagen zullen moeten passen toch? Een glimlach verscheen op mijn gezicht, waarna ik mijn handen op de grond zetten en mijn benen sierlijk in de lucht wierp en dat dan drie keer achter elkaar. Precies goed, want als ik recht sta, sta ik precies met mijn gezicht voor die van Liam. "Hi," Zeg ik en grijns dan even.

    [Eh, het is een beetje lastig om er nu nog iemand bij te doen, tenzij een team een reserve wilt]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik hoef me nu niet meer in te schrijven hoor, ik vind het gewoon een gemiste kans voor een leuke RPG...]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam

    Ik grijnsde even en nam haar handen vast. "Wat wilt u jongedame ? De Salsa, of de Tango ?" zei ik op een bekakt toontje.

    [Ik weet niks wat ik met Violet kan doen 3: ]

    Rossella.

    Hij grijnst, waarna hij mijn handen vastneemt. "Wat wilt u jongedame? De sals, of de Tango?" Zegt hij op een bekakt toontje. "Ehmm," Zeg ik en trek een nadenkend gezicht. "Is paardje rijden ook goed?" Grap ik, waarna ik mijn handen gemakkelijk uit zijn greep los maak en ze op zijn schouders leg, waarna ik hem omdraai en op zijn rug spring. Ik grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Coast schreef:
    [Ik weet niks wat ik met Violet kan doen 3: ]


    [Met Sven en Marylinn koffers pakken en dan naar binnen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'