• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Bij wie gaan ze een grap uithalen? En mijn meisje is van Heartbeat, waar zijn die? Sorry, heb niet teruggelezen is net iets teveel.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Summer

    Ik keek Rossella even na maar besloot toch om haar even met rust te laten.
    "Oke gezellig" zei ik tegen Eliza en keek om "Laatste kans" lachte ik.
    "Kom dan gaan we als toch verder niemand mee wilt" zei ik en keek even welke kant we op moesten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( James loopt op ergens in de gang bij de slaapzalen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ben eten]


    Remember to be ridiculous.

    Cybele schreef:
    [Bij wie gaan ze een grap uithalen? En mijn meisje is van Heartbeat, waar zijn die? Sorry, heb niet teruggelezen is net iets teveel.]


    [Sven heeft het gemunt op Rafael en Liam, omdat zijn eerst indruk was dat ze arrogant waren en hij heeft gewoon zin in een grap x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ohw, haha ok. Wel, ik laat Ailynn wel opzoek gaan naar de slaapzalen.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marylinn Noah Carter

    "Ik dacht misschien iets met kleding omwissel of een paar spullen verstoppen, maar die planken onder hun bed vandaan halen is ook wel een goed idee" lachte Sven zachtjes, en ik knikte instemmend. ''Goed, kleding omwisselen, spullen verstoppen en planken weghalen! Niks is teveel'' gniffelde ik. ''Waar slapen ze?'' vroeg ik enthousiast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liam

    Ik zucht en sta op. Ik heb nood aan mijn bed. Ik sta op en loop naar mijn slaapzaal. Als ik daar aankom glimlach ik even naar de mensen die er zijn en ga op mijn bed liggen. Ik sluit mijn ogen en steek mijn oortjes in. Ik heb wat rust nodig. Dit bed ligt trouwens uiterst slecht. Nog iets waar ik niet bepaald blijer van wordt.

    [Het is niks persoonlijk dat Liam nu naar zijn bed gaat, want dat was ik toch al van plan]

    Eliza
    'Ik geloof dat we die kant op moeten,' zeg ik tegen Summer en ik wijs naar rechts. 'En dat betekent dat we waarschijnlijk links moeten.'
    Het meisje dat ik niet ken is weggelopen en waar die Jason heen is is me een raadsel. Summer lijkt me wel aardig, ze is in elk geval vriendelijk en vrolijk.

    Jason
    Ik ben uit het raam gesprongen en loop nu een beetje over het terrein. Zal ik Rossella gaan zoeken? Ik besluit dat maar te gaan doen en loop naar links. Ik heb geen flauw idee waar ze heen is gegaan maar dan heb ik in elk geval iets te doen.


    Remember to be ridiculous.

    Benjamin

    Ik sta op en loop naar buiten. Misschien is het toch wel handig dat je niet alleen met je eigen crew bevriend bent, ik bedoel, je weet nooit welk voordeel je er later uit kan halen. Ik ga op een muurtje zitten en zet mijn zonnebril op.

    James

    Mijn koffers had ik op een bed neergegooid en uitpskken kwam later wel. Ik pakte mijn oortjes en iPhone en liep de slaapzalen uit. Ik keek rond opzoek naar iemand om mee te praten maar aangezien ik niemand meer zag liep ik maar naar buiten.

    Summer

    "Ik denk inderdaad ook die kant dus laten we het maar uitproberen" zei ik en wees naar links en begon langzaam die kant op te lopen. "Bij welke crew zit je eigenlijk?" vroeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik en Summer lopen samen door het gigantische gebouw, als we zonder verdwalen buiten komen vindt ik dat echt ontzettend knap. 'Heartbeats,' beantwoord ik haar vraag. 'Jij bent zeker en shaker?'
    Ik weet niet waarom maar de paar shooters die ik heb gezien leken veel te afstandelijk om met deze vrolijke, laagdrempelige Summer bevriend te kunnen zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek haar even verbaasd aan maar herstelde me snel. "Ja klopt " glimlachte ik en zag ondertussen de trap. "Toch laat ons richtingsgevoel ons deze keer niet in de steek" zei ik toen we bij de trap aankwamen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Violet
    Ik keek Marylinn en Sven bedenkelijk aan. 'Weet je zeker dat we dit moeten doen? Je kan verwachten dat ze je terug gaan pakken he?' vraag ik aan hun. Ik had helemaal niks tegen een grap met de concurrent, maar het was nog maar de eerste dag. En ik wist zeker dat ze ons hoe dan ook wel zouden terug pakken.

    Eliza
    Summer lijkt verbaasd wanneer ik zo raad in welke crew ze hoort. Ik hield er vroeger van om iedereen in te delen bij bepaalde groeen op straat en ik ben nu ook nog redelijk goed in zien of twee mensen elkaar mogen of bij elkaar horen. 'Yeey!' Roep ik wanneer Summer me erop wijst dat we bij de trap aan zijn gekomen. Ik ren bijna van de trap af waardoor ik, alweer, achter een van de spijlen blijf haken en omflikker.


    Remember to be ridiculous.