• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dit is trouwens een geweldig nummer om op te dansen, net als dat liedje van die showcase ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ashleigh Heather Mayes
    Ik kijk naar Marylinn en Sven en zucht even. 'Gaan jullie die dingen maar uitvoeren,' zeg ik tegen ze. 'Ik ga naar buiten,' ik zwaai nog even kort naar ze waarna ik opsta en de jongenszaal uitloop. Terwijl ik de trap afloop doe ik de oortjes van mijn iPod in. Als ik buiten sta kijk ik even om me heen en zie iets verderop een jongen in zijn eentje zitten. Ik twijfel even maar loop dan toch naar hem toe. 'Hee,' begroet ik hem glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Heey" zei ik weer terwijl ik haar even verbaasd aankeek. "Weet jij bent de enige maar ook echt de enige die mij zo mag noemen" zei lachend terwijl ik mijn muziek uitzette,ging zitten en zijn zonnebril opzette .

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    Als ik merk dat er een eindje verderop een jongen gaat zitten op het muurtje wil ik weer opstaan, maar besef dat dat toch geen zin heeft en hij mij waarschijnlijk niet eens heeft gezien. Na een tijdje komen Summer en Eliza, maar nog steeds blijf ik zitten en staar een beetje voor me uit. Ik heb even geen zin om te praten. Het liefst zou ik even alleen willen zijn, maar ik ben hier niet om aan mijn familie te denken. Ik ben hier om te dansen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Benjamin

    Ik deed net mijn shirt weer aan toen een meisje aan kwam lopen. Ik ging weer goed zitten en keek haar door mijn zonnebril aan. "Hallo" zei ik terug. Door de beat die door mijn oortjes ging begon ik wat dingen te doen, uit gewoonte.

    Artemis Eliza
    'Gelukkig mag ik jou wel zo noemen,' zeg ik lachend. 'Ik heb Bennie net helemaal boos gemaakt door hem zo te noemen. Hij nam alleen wel wraak.'
    Ik kijk zuur en dan bedenk ik me dat Summer en James elkaar nog helemaal niet kennen. 'Nou Summer dit is dus Jamie of James en Jamie dit is Summer.

    Jason
    'Rossella!' Roep ik zodra ik haar zie.
    Ik ren naar haar toe. 'Gaat het een beetje? Je leek van streek.'
    Ik zucht en hoop dat ze niets wil zeggen, dit is nooit een leuk onderwerp om over te praten.


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh Heather Mayes
    'Hallo,' zegt de jongen. Ik lach even als ik hem wat klein dans bewegingen zie maken, hij lijkt het zelf nauwelijks door te hebben. Dan ga ik ook op het muurtje zitten en kijk ik de jongen aan. 'Waar luister je naar?' vraag ik nieuwsgierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Mijn gevoel zegt me dat hij er toch maar is aan moet wennen en ik zeg omdat ik weet dat je het toch doet of ik het nu wel of niet wilt" zei ik en glimlachte even. Erna keek ik Summer even aan "Je hoort het ik ben James" zei ik

    Summer

    Ik keek van Eliza naar James die aan het praten waren tot ik opeens mijn naam hoorde. "Summer dus" glimlachte ik toen ik doorhad dat zei me voorstelde aan James


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Benjamin

    Ik haalde mijn oortjes uit en bukte me. Ik nam mijn boxen die ik had meegenomen, zette mijn iPod erin en zette de boxen aan. "Dit" zei ik grinnikend. Ik deed mijn zonnebril uit en haalde een hand door mijn bruine haren. Daarna sprong ik van het muurtje af en deed wat Breakdance dingen.

    Eliza
    'Jamie heb jij enig idee waar Alison en Ailynn zijn?' Vraag ik. 'Hun koffer staan no niet in de slaapzaal en ze zijn al sinds de bus pleite.'
    Ik ga heel even snel na of dat waar is. Ik sloeg Alison tegen haar hoofd toen ik de poort zag, ik heb een halfuur rondgedwaald, vonnd de slaapzaal, plette een jongen bijna door bovenop hem te vallen en ben nu met Summer buiten. Nee geen Alison of Ailynn.


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    "Goed, kleding omwisselen, spullen verstoppen en planken weghalen! Niks is teveel, Waar slapen ze?" vroeg Mary enthousiast. "Daar," antwoord ik en wijs naar een stapelbed. "Weet je zeker dat we dit moeten doen? Je kan verwachten dat ze je terug pakken he?" vraagt Violet aan ons. "Eh, dus?" Antwoord ik en schud even mijn hoofd. Alsof we daar bang voor zijn? We willen gewoon even wat lol. Zo erg kan dat toch niet zijn? "Gaan jullie die dingen maar uitvoeren, Ik ga naar buiten," Zegt Ash net waarna een van de twee jongens, waarmee we de grap willen uithalen binnenkomt en op zijn bed gaat liggen. Ik zucht even en kijk dan naar Mary.

    Rossella.

    Een windvlaag laat mijn haren even wapperen, waarna ik mijn haren vastmaak in een losse knot en een zucht over mijn lippen rolt. "Rossella!" Hoor ik iemand achter me roepen, wat me uit mijn gedachte haalt. "Gaat het een beetje? Je leek van streek" Zegt Jason, als hij naast me is komen zitten. Ik knik even en kijk hem bedankend aan. Jason is wel iemand die het snel merkt als mensen het moeilijk hebben of als ze zich niet lekker voelen. Zo is hij nou eenmaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Ik heb geen idee ik heb ze ook niet meer gezien" zei ik "Trouwens op Benjamin na ben jij de enige die ik heb gezien" vervolgde ik mijn verhaal en zette mijn zonnebril af en sprong weer van het muurtje aangezien dat ook niet lekker zat


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh Heather Mayes
    'Dit,' zegt de jongen grinnikend als hij zijn iPod in een stel boxen heeft gezet. Hij springt van het muurtje af en begint dan de Breakdancen. Geïnteresseerd volg ik zijn beweging en als hij klaar is klap ik even in mijn handen. 'Niet slecht, helemaal niet slecht zelfs,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik opende mijn ogen als een ik een zucht hoorde en glimlachte. Geen idee waarom. Ik haalde een zakje chips uit mijn koffers die ik veilig dichtritste en ver weg onder mijn bed schoof. "Iemand een chipje ?" vroeg ik terwijl ik recht ging zitten.

    Jason
    Ik geef Ros een vriendschappelijke knuffel. 'Je kan altijd naar me toekomen,' zeg ik. 'Volgens mij gaan Liam en Rafael heel veel besprekingen houden want het lijkt erg te klikken tussen Summer en Eliza en die Eliza lijkt me ook wel een tiepe dat met iedereen overweg kan.'


    Remember to be ridiculous.